2014-11-03, 01:02
Medlem
BlueChickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Hej näthataren.

TS: Som svar på din märkliga fråga. Så är svaret givetvis ett rungande ja. Finns ingen anledning till att inte transsexuella skulle kunna jobba som poliser.

Sverige ska låtsas vara så liberalt men tyvärr så är landet väldigt konservativt under ytan hos väldigt många människor. Det blir väldigt tydligt när man ifrågasätter heteronormativiteten.

Fler utbildningar borde ha med obligatorisk HBTQ kunskap helst ledd av RFSL representanter.

Tyvärr så kommer de flesta människor att förstå hur de ska svara på sådana frågor men sen när det verkligen "gäller" så kommer de förbli heteronormativiteten trogna.

Vem hade du tänkt ska betala notan för dessa utbildningarna? Du menar att man ska tvinga att staten skall betala som de senare får betalt från skattebetalarna finansiera er propaganda. Synd men ingen är intresserad.
Citera
2014-11-03, 01:03
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Han vill bli bedömd inte hen. Det är en man vi pratar om och oavsett DENNES perversa könsförvirring så blir DEN ingen hon.

Män är män och kvinnor är kvinnor, det finns inget mitt i mellan och vi har normer som är anpassade för våra biologiska förutsättningar.

Svin som dig förutspår att det det är en sociala normer istället för biologiska, ni är förvirrade och sjuka och hör hemma på psyket.

Och sluta för i helvete använda ordet HEN, är du så störd på riktigt eller driver du med oss?

haha du och kinaarsel kan ta varandra i hand och läsa något konservativläsning istället.

Att utbilda dig i ämnet skulle ta allt för lång tid, så ger dig en länk som förklarar olika former av könsidentitet istället.

http://www.rfsl.se/?p=623

Hen är förövrigt ett väldigt användbart ord.
Citera
2014-11-03, 01:03
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Du försvar psykologen. Förstår inte vad du gör i den här tråden egentligen. Kan du inte gå och spy galla om vänsterpartister eller hbtq personer någon annanstans?
Om du inte menar att kritik av dina argument automatiskt innebär att jag försvarar psykologen förstår jag inte hur du menar. Visa exakt var jag har försvarat denne.
Citera
2014-11-03, 01:05
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueChicken
Vem hade du tänkt ska betala notan för dessa utbildningarna? Du menar att man ska tvinga att staten skall betala som de senare får betalt från skattebetalarna finansiera er propaganda. Synd men ingen är intresserad.

Tidigare hade polishögskolan utbildning i hatbrott. Det ingår o många olika utbildningar någon form av genusutbildning. Tyvärr så får den ofta stå tillbaka när det blir stressigt på utbildningar.

Allt handlar om prioriteringar.

Vi betalar givetvis detta via skattesedeln. Företag och kommer bör alla ha jämnställdhetsplaner givetvis även polisen med där man inte enbart kan nöja sig med ett dokument som man har instoppat någonstans utan det måste följas upp och se hur jämnställdhetsarbetet fortskrider ute på verksamheten.
Citera
2014-11-03, 01:06
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Om du inte menar att kritik av dina argument automatiskt innebär att jag försvarar psykologen förstår jag inte hur du menar. Visa exakt var jag har försvarat denne.

Det gör du i början av vår konversation. Kom med argument istället för att ställa frågor. Känns som att debattera med ett dagisbarn
Citera
2014-11-03, 01:07
Medlem
Citat:
haha du och kinaarsel kan ta varandra i hand och läsa något konservativläsning istället.

Att utbilda dig i ämnet skulle ta allt för lång tid, så ger dig en länk som förklarar olika former av könsidentitet istället.

http://www.rfsl.se/?p=623

Hen är förövrigt ett väldigt användbart ord.

Kinaarsel är tolerant jag är inte, så blanda inte ihop oss.

Jag kanske skulle ge dig en utbildning av vad korrekt könsidentitet egentligen är då du verkar totalt missanpassad. Du behöver hjälp och du vet om det.

Jag läser inga länkar som du skickar. Du stödjer perversioner till en helt ny grad och att du uppmuntrar sinnessjukdom inom riksdagen och andra statliga myndigheter. Du är en samhällsfara och borde fängslas för civil olydnad.

Hen är ingenting, det heter man eller kvinna. Det finns inget hen.
Citera
2014-11-03, 01:08
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Det gör du i början av vår konversation. Kom med argument istället för att ställa frågor. Känns som att debattera med ett dagisbarn
Nix, jag har inte försvarat psykologen på något sätt i vår konversation. Det enda jag har gjort är att kritisera dina argument. Det är inte samma sak. Kom igen nu. Citera en enda mening där jag försvarar psykologen eller är det så att du helt enkelt inte kan hitta en sådan?
Citera
2014-11-03, 01:09
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrashigPsycho
Kinaarsel är tolerant jag är inte, så blanda inte ihop oss.

Jag kanske skulle ge dig en utbildning av vad korrekt könsidentitet egentligen är då du verkar totalt missanpassad. Du behöver hjälp och du vet om det.

Jag läser inga länkar som du skickar. Du stödjer perversioner till en helt ny grad och att du uppmuntrar sinnessjukdom inom riksdagen och andra statliga myndigheter. Du är en samhällsfara och borde fängslas för civil olydnad.

Hen är ingenting, det heter man eller kvinna. Det finns inget hen.

Svenska akademin håller inte med dig.

http://www.dn.se/kultur-noje/spraket/hen-med-i-ordlistan/

Nej nu ska jag nog gå och måla naglarna svarta så jag kan se söt ut på föreläsningarna imorgon.

Puss
Citera
2014-11-03, 01:09
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesarsle
Nix, jag har inte försvarat psykologen på något sätt i vår konversation. Det enda jag har gjort är att kritisera dina argument. Det är inte samma sak. Kom igen nu. Citera en enda mening där jag försvarar psykologen eller är det så att du helt enkelt inte kan hitta en sådan?

Vad har du för motargument mot mina argument menar du?
Citera
2014-11-03, 01:11
Medlem
nedboys avatar
Jag röstar för att vi ska transor i polisen! Robin borde ha förtur just eftersom det kan vara viktigt att polisen söker mångfald.

Skulle vara helt underbart att se när en transa arresterar sverigedemokrater som är ute och bråkar med järnrör eller dylika tillhyggen som de brukar ha.
Citera
2014-11-03, 01:12
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Vad har du för motargument mot mina argument menar du?
Som sagt. Jag är fortfarande intresserad av vad jag har sagt som har fått dig att tro att jag försvarar psykologen. Citera en mening där jag gör det eller erkänn att det var ett misstag att påstå det.
Citera
2014-11-03, 01:12
Medlem
kinesarsles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag röstar för att vi ska transor i polisen! Robin borde ha förtur just eftersom det kan vara viktigt att polisen söker mångfald.

Skulle vara helt underbart att se när en transa arresterar sverigedemokrater som är ute och bråkar med järnrör eller dylika tillhyggen som de brukar ha.
Hahaha, ja det vore faktiskt en underbar syn att se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in