2014-11-02, 17:01
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Celeno
När då?

Märkligt att jag aldrig har sett detta beteende nånstans i något av alla de länder jag har varit. Någonsin.

Men det är klart, jag har ju inte varit överallt, tex Ibiza, Patong eller Sunny Beach.
Du har troligen inte heller passerat byggen i Sverige som kvinna gissar jag...
Citera
2014-11-02, 17:19
Medlem
Nicke08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Männens beteende på byggen i Sverige är att jämställa med videoklippen från Harlem (?) och Oslo?
Du ser och hör ingen skillnad?
Citera
2014-11-02, 17:21
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:

Byggen? Är på byggen varje dag och jag har då aldrig hört något liknande. Vi har ju kvinnor som platschefer och kollegor, så det är inte speciellt ovanligt med en kvinna på byggen att det börjar visslas hejvilt så fort nån går förbi.

Visst, kommer det någon klädd i "rätta" kläderna så kanske det visslas. Men det brukar då oftast resultera i gangbang i förrådscontainern. Inte, sluta vissla!
Citera
2014-11-02, 17:25
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Visst, kommer det någon klädd i "rätta" kläderna så kanske det visslas. Men det brukar då oftast resultera i gangbang i förrådscontainern. Inte, sluta vissla!

Öööh, var jobbar du?
Citera
2014-11-02, 17:28
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Nej.

Jag har däremot passerat byggen samtidigt som det har gått kvinnor på trottoaren, promenerat runt i New York med kvinnor runt omkring mig, vandrat både i Paris och Stockholm samtidigt som kvinnor har befunnit sig på ungefär samma ställen.

Jag måste ha någon sorts utstrålning som gör att andra män helt enkelt inte vågar ragga på tjejer när jag är i närheten.

Det är den enda förklaringen.
Citera
2014-11-02, 17:30
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Nej.

Jag har däremot passerat byggen samtidigt som det har gått kvinnor på trottoaren, promenerat runt i New York med kvinnor runt omkring mig, vandrat både i Paris och Stockholm samtidigt som kvinnor har befunnit sig på ungefär samma ställen.

Jag måste ha någon sorts utstrålning som gör att andra män helt enkelt inte vågar ragga på tjejer när jag är i närheten.

Det är den enda förklaringen.

Menar du att filmen är fejkad? Eller att kvinnan har en utomjordisk sexappeal?
Citera
2014-11-02, 17:31
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
Öööh, var jobbar du?

Hehe. Glömde en sån här Men min mening med porrscenariot var att fortsätta på micros spår då hon började beskriva en porrfilm som utspelade sig på ett bygge någonstans i Sverige..
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2014-11-02 kl. 17:36.
Citera
2014-11-02, 17:56
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Menar du att filmen är fejkad? Eller att kvinnan har en utomjordisk sexappeal?
Jag menar att det är vinklad propaganda, precis som allt annat.
Citera
2014-11-02, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Problemet jag har med den videon är att hans sätt att föra sig och det sätt han tittar sig omkring på något sätt bjuder in till komplimanger. Han ser inte ut att bry sig särskilt mycket och ser i allmänhet väldigt avslappnad ut, till skillnad från tjejen som ser spänd och bestämd ut och ganska tydligt signalerar "Lämna mig ifred".

hans sätt att föra sig? han går inte ens rak i ryggen. han flamsar med armarna och ser ut att vara helt utan riktning. han är lite clownig t.om i hans oseriösa uppförande.
Citera
2014-11-02, 18:02
Medlem
mrmoonlightss avatar
Citat:
Jag menar att det är vinklad propaganda, precis som allt annat.

Hur kan det vara vinklat? Dom filmar en kvinna, inte allt för överdrivet sexuellt tilldragande, i vardagliga kläder som promenerar på trottoaren utan att ge några som helst inviter.
Citera
2014-11-02, 18:04
Medlem
Celenos avatar
Citat:
Hur kan det vara vinklat? Dom filmar en kvinna, inte allt för överdrivet sexuellt tilldragande, i vardagliga kläder som promenerar på trottoaren utan att ge några som helst inviter.
Har du varit utomhus någon gång?

Såg verkligheten ut som i videon?
Citera
2014-11-02, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BonerBatman
Problemet jag har med den videon är att hans sätt att föra sig och det sätt han tittar sig omkring på något sätt bjuder in till komplimanger. Han ser inte ut att bry sig särskilt mycket och ser i allmänhet väldigt avslappnad ut, till skillnad från tjejen som ser spänd och bestämd ut och ganska tydligt signalerar "Lämna mig ifred".
Va? Han går ju helt normalt. Känns lite som du ägnar dig åt så kallad "victim blaming".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in