2014-11-01, 12:08
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destinywaits
Roligt att du agerar åklagare. fler du vill peka ut som mördare? kanske fortfarande den dömda som är skyldig. hittills har jag inte sett något bevis som pekar bort från honom. inte ens från dej.
Jag agerar inte åklagare, och pekar inte ut någon som mördare.
Citat:
Nu gör du mej förvirrad är det två eller tre tjeprullar han hittar? konstig slump att han hittar en övergiven saab med sin kompis dna på och inte meddelar detta. konstigt och osannolikt att det hänt. som sagt alla konstiga saker tillsammans verkar högst osannolik när det är tillsammans.
Han hittade en tejprulle. Det är inte bevisat samma tejprulle som den som har VB:s DNA, men inte KJ:s DNA.

Vari ligger slumpen i att han hittar en tejprulle i en bil där det finns två tejprullar till?
Citera
2014-11-01, 12:13
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Tre hundar sökte på samma plats utan vetskap om vad man söker efter. två markerar en inte. så jag vill gärna veta vem man talar om så jag vet vilken hund jag ska ta bort.
Du har uppenbarligen kläm på hur många hundar och var de sökt, så alltså bör du ju själv veta vem och vad man talar om..

Talar man om markering så ta helt enkelt bort den hund som inte markerat - svårare är det inte...

EDIT:
Hunden UNO går enbart på mänsklig liklukt, övriga är så vitt jag kan se kriminalsökhundar som markerar blod, sperma och mänsklig liklukt.
Senast redigerad av micro113 2014-11-01 kl. 12:21.
Citera
2014-11-01, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Jag agerar inte åklagare, och pekar inte ut någon som mördare.

Han hittade en tejprulle. Det är inte bevisat samma tejprulle som den som har VB:s DNA, men inte KJ:s DNA.

Vari ligger slumpen i att han hittar en tejprulle i en bil där det finns två tejprullar till?

Oj så fort man glömmer (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

ja du borde ha läst frågan själv. det är ingen jävla slump de hittar spår efter honom eftersom det är han som gjort det! ring any bell? svårt för sådana som vill se mördare gå fria? alltså svara på mina synpunkter nästa gång de är 4 men kommer bli 5...
Citera
2014-11-01, 12:19
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Oj så fort man glömmer (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

ja du borde ha läst frågan själv. det är ingen jävla slump de hittar spår efter honom eftersom det är han som gjort det! ring any bell? svårt för sådana som vill se mördare gå fria? alltså svara på mina synpunkter nästa gång de är 4 men kommer bli 5...
Trist att du redan har glömt svaret jag skrev för 20 minuter sedan: (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Citera
2014-11-01, 12:31
Medlem
Citat:
Tycker du att MB och AN har blivit tillfredsställande utredda, eller har de blivit avförda för att någon annan blev på sannolika skäl misstänkta?

Ja det tycker jag. Eftersom den lilla utredning som gjordes inte gav ett skit utan alla spår pekade åt ett annat håll. Vilket även bevisligen var helt korrekt! Varför skulle åklagarna fortsätta på ett spår som uppenbarligen var helt iskallt?
Citera
2014-11-01, 12:34
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nosskirneh
Ja det tycker jag. Eftersom den lilla utredning som gjordes inte gav ett skit utan alla spår pekade åt ett annat håll. Vilket även bevisligen var helt korrekt! Varför skulle åklagarna fortsätta på ett spår som uppenbarligen var helt iskallt?
Du svarade ja på en fråga med två alternativ. Jag tolkar ditt svar som att du anser att MB och AN har blivit avförda för att någon annan blev misstänkt, inte på att utredningen mot dem ledde till att de avfördes. Utredningen var alltså inte tillfredsställande.
Citera
2014-11-01, 12:34
Medlem
Citat:
Trist att du redan har glömt svaret jag skrev för 20 minuter sedan: (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)

Du kan tacka mej senare förklara och bortförklara dessa punkter (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten) nej jag vet du vill/kan inte men försök snälla..
Citera
2014-11-01, 12:40
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Du kan tacka mej senare förklara och bortförklara dessa punkter (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten) nej jag vet du vill/kan inte men försök snälla..
Nu är det mer än 20 minuter sedan vi diskuterade, så jag förstår att du har glömt svaret. (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Citera
2014-11-01, 12:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nu är det mer än 20 minuter sedan vi diskuterade, så jag förstår att du har glömt svaret. (FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten)
Tejpen är dock tydligen inte alls av annat märke - eftersom det är KJ själv som anger att han tagit just den tejpen ur SAABen.
Citera
2014-11-01, 12:45
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Tejpen är dock tydligen inte alls av annat märke - eftersom det är KJ själv som anger att han tagit just den tejpen ur SAABen.
Han säger att han har tagit sin tejp ur Saaben. och den kan vara av annat märke. Det behöver inte alls vara samma rulle som på badrumsskåpet. Han identifierar den från foto, och det är lätt att ta fel.
Citera
2014-11-01, 12:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Han säger att han har tagit sin tejp ur Saaben. och den kan vara av annat märke. Det behöver inte alls vara samma rulle som på badrumsskåpet. Han identifierar den från foto, och det är lätt att ta fel.
Han säger att tejpen som hittades på badrumsskåpet är den tejp som han tog ur SAAB:en .. annat är bara kreationer av din fantasi.
Citera
2014-11-01, 12:56
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han säger att tejpen som hittades på badrumsskåpet är den tejp som han tog ur SAAB:en .. annat är bara kreationer av din fantasi.
Han tvivlar själv på det i TR.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in