Jag skulle önska att man kunde ha lobbys och även uppdrag där man kan ta bort de tyngsta vapnen. Gillar inte att köra deathmatch med bara pistol, men när det smäller av nån form av bomb var tionde sekund blir det för mycket.
Exempel om man ska fightas om High priority vehicle, så kommer ju nästan alltid nån stackare spränga skiten om de inte kan ta ifrån dig den. Ingen som har skills att vinna, så då är det ok med oavgjort.
Eller de som kör Rooftop rumble och skyndar ihjäl sig genom att spränga allt och alla med RPG, och sen står och tittar på den gula fläcken i mer än tio minuter för att få så mycket pengar som möjligt. Har kört hela det uppdraget själv med bara heavy pistol och fick ändå vänta en minut för att få max. (16 min) Då fick han som kör "the documents" köra hela vägen, och jag dödade även alla där med bara pistolen.
Och samma idiot som använder 6-7000 i raketer för att klara uppdraget, står sen och väntar för att få så mycket pengar som möjligt.
Los santos connection är också ett sånt uppdrag som alla jagar för att bli klara och man glömmer att spela spelet. Man spelar mot de man skulle spelat tillsammans med för att visa vem som är bäst, och ingen har så roligt som man kunde haft.
Hur spelar ni? Bomber och granater(!), eller med lite finess?