2014-10-30, 21:45
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Haha din jävel! Jag tutar i ren fredsanda!

"Softar i ett gathörn". Raggar horor med andra ord, din torsk!

Ni säger det ja, men det är för att förvirra oss andra spelare, hör jag en tuta åker heavy-sniper upp, sen bara

Haha där fick du mig
Citera
2014-10-30, 22:19
Medlem
thokro77s avatar
Jag skulle önska att man kunde ha lobbys och även uppdrag där man kan ta bort de tyngsta vapnen. Gillar inte att köra deathmatch med bara pistol, men när det smäller av nån form av bomb var tionde sekund blir det för mycket.
Exempel om man ska fightas om High priority vehicle, så kommer ju nästan alltid nån stackare spränga skiten om de inte kan ta ifrån dig den. Ingen som har skills att vinna, så då är det ok med oavgjort.
Eller de som kör Rooftop rumble och skyndar ihjäl sig genom att spränga allt och alla med RPG, och sen står och tittar på den gula fläcken i mer än tio minuter för att få så mycket pengar som möjligt. Har kört hela det uppdraget själv med bara heavy pistol och fick ändå vänta en minut för att få max. (16 min) Då fick han som kör "the documents" köra hela vägen, och jag dödade även alla där med bara pistolen.
Och samma idiot som använder 6-7000 i raketer för att klara uppdraget, står sen och väntar för att få så mycket pengar som möjligt.

Los santos connection är också ett sånt uppdrag som alla jagar för att bli klara och man glömmer att spela spelet. Man spelar mot de man skulle spelat tillsammans med för att visa vem som är bäst, och ingen har så roligt som man kunde haft.

Hur spelar ni? Bomber och granater(!), eller med lite finess?
Citera
2014-10-31, 17:03
Medlem
Snaejks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thokro77
Jag skulle önska att man kunde ha lobbys och även uppdrag där man kan ta bort de tyngsta vapnen. Gillar inte att köra deathmatch med bara pistol, men när det smäller av nån form av bomb var tionde sekund blir det för mycket.
Exempel om man ska fightas om High priority vehicle, så kommer ju nästan alltid nån stackare spränga skiten om de inte kan ta ifrån dig den. Ingen som har skills att vinna, så då är det ok med oavgjort.
Eller de som kör Rooftop rumble och skyndar ihjäl sig genom att spränga allt och alla med RPG, och sen står och tittar på den gula fläcken i mer än tio minuter för att få så mycket pengar som möjligt. Har kört hela det uppdraget själv med bara heavy pistol och fick ändå vänta en minut för att få max. (16 min) Då fick han som kör "the documents" köra hela vägen, och jag dödade även alla där med bara pistolen.
Och samma idiot som använder 6-7000 i raketer för att klara uppdraget, står sen och väntar för att få så mycket pengar som möjligt.

Los santos connection är också ett sånt uppdrag som alla jagar för att bli klara och man glömmer att spela spelet. Man spelar mot de man skulle spelat tillsammans med för att visa vem som är bäst, och ingen har så roligt som man kunde haft.

Hur spelar ni? Bomber och granater(!), eller med lite finess?

Förstår mig inte heller på alla stollar som verkar ha någon fetisch att spränga allt i luften under missions, blir ju inte särskilt lönsamt när halva payouten går till ammo?! Väldigt vanligt också att personer med buzzards lider av detta syndrom. Det går tydligen inte att lugnt och sansat använda den till att klara uppdraget utan allt och precis allt som går att sprängas ska sprängas. Skitsamma om dom råkar spränga objektivet och förstöra hela uppdraget

Har börjat köra mycket Trash Talk på sistonde när jag kör med randoms eftersom det är ett av få uppdrag som faktiskt går ut på att spränga allt i luften vilket gör att det inte går att misslyckas.
Citera
2014-10-31, 17:46
Medlem
Jerkstores avatar
Ser att det snackas lite Los Santos Connection. Har inte klarat det än men skulle säga att det endast beror på att jag spelat med s.k. rötägg som stressar för mycket, som ni redan har varit inne på. Funderar på att försöka själv eller bara lira ensam med polaren.

En fråga: När man kommer till flygplatsen och ska stjäla knarket, kan man direkt åka till det där planet och spränga upp det så man slipper jaga det efter att ha tagit knarket? Tar gärna emot andra tips gällande just det här uppdraget, fast det kanske kommer gå galant om man lirar själv eftersom jag inte är så där stressig av mig som alla 12-åringar i GTA man alltid lyckas hamna i samma mission med.
Citera
2014-10-31, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Ser att det snackas lite Los Santos Connection. Har inte klarat det än men skulle säga att det endast beror på att jag spelat med s.k. rötägg som stressar för mycket, som ni redan har varit inne på. Funderar på att försöka själv eller bara lira ensam med polaren.

En fråga: När man kommer till flygplatsen och ska stjäla knarket, kan man direkt åka till det där planet och spränga upp det så man slipper jaga det efter att ha tagit knarket? Tar gärna emot andra tips gällande just det här uppdraget, fast det kanske kommer gå galant om man lirar själv eftersom jag inte är så där stressig av mig som alla 12-åringar i GTA man alltid lyckas hamna i samma mission med.

Ja det kan man, brukar göra det när jag spelar solo.
Glöm inte bort att spränga buzzarden som står vid helikopterplattorna på flygplatsen annars kommer den börja jaga dig.

Om du inte vet det redan så i alla gröna "crates" man kan förstöra så finns där pengar.
Tror att det sammanlagt blir ca 5000 om man tar allt själv.
Citera
2014-10-31, 22:24
Medlem
Jerkstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2
Ja det kan man, brukar göra det när jag spelar solo.
Glöm inte bort att spränga buzzarden som står vid helikopterplattorna på flygplatsen annars kommer den börja jaga dig.

Om du inte vet det redan så i alla gröna "crates" man kan förstöra så finns där pengar.
Okej, tack så mycket för tipsen!
Citera
2014-10-31, 23:13
Medlem
thokro77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cherokeex2

8000 fick jag nu senast.
Det är 2x500 i de två första, sen 3x500 i de fyra sista.

Viktigt att man inte bombar de sista som finns inne i hangaren om man är ute efter att tjäna pengar.

Var ganska roligt att köra det själv! Första gången jag har gjort det i dag.
Jag skiter i flygplanet, men spränger helikoptern innan jag snor colan. Om man väntar med att spränga alla flygplan till efter så sitter man redan i sin egen helikopter när flygplanet kommer, då hinner det knappt lyfta från marken innan man skjuter ned det.
Citera
2014-11-01, 01:32
Medlem
Mogaku-sans avatar
Har det släppts något nytt innehåll till onlinedelen på sista tiden utöver flygskolan? Har lagt spelandet på is ett tag.
Citera
2014-11-01, 01:53
Medlem
thokro77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Har det släppts något nytt innehåll till onlinedelen på sista tiden utöver flygskolan? Har lagt spelandet på is ett tag.

Beror på hur länge det är sen du spelade...

Sen början har det kommit några nya och ganska bra uppdrag, men mest har det kommit nya bilar, kläder, deathmatch och race.
Citera
2014-11-01, 02:02
Bannlyst
x2 RP och $$ på DM i helgen mm

http://socialclub.rockstargames.com/news/article/52339/gta-online-halloween-double-rp-double-gta-deathmatch-weekend

Om ni missat det, lär vara kört med Flash T-shirt nu men kommer två till
Senast redigerad av dwestos 2014-11-01 kl. 02:03. Anledning: Rubrik
Citera
2014-11-01, 13:16
Medlem
Dimaks avatar
Om ni förboka GTA V till xbox one/ Playstation 4 får en mille ingame.
Citera
2014-11-01, 14:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Om ni förboka GTA V till xbox one/ Playstation 4 får en mille ingame.
Notering, är 500 i SP och 500 Online, men Om du förhands bokar på PS Store digitalt får du 300k till online.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in