Citat:
Ursprungligen postat av
S3ON
Vill och vill.. Har en fattig polare som kör på PS3, som ej har en PC tillräckligt snabb för att klara GTA V. Även om hen hade haft, så hade hen inte haft råd att köpa spelet.. Tänker mig att jag kan fortsätta lira på PS3 med hen ibland!

Okej då förstår jag
Citat:
Ursprungligen postat av
Drev
128 skulle aldrig fungera. Jag tycker att 16 spelare kan bli för mycket ibland........
Jag skjuter aldrig först på någon, för det finns ingen anledning. Man bara förlorar pengar. Tyvärr så kan 99% av GTA-spelarna inte låta bli att skjuta på förbipasserande.
Något som stör mig enormt är när man hör alla 12-14 åriga småbarn som sitter och skriker i micken.
Instämmer! 30 spelare blir lagom, får hoppas att de jobbar på något slags matchmaking-system där man kan välja vilken typ av free roam man vill spela. Vissa servrar kanske är blodiga medans vissa är för folk som vill glida omkring i bilar och ha det gemytligt
Att folk skjuter på alla de ser är att K/D-ration existerar. När någon kommer mot en tror man att den ska döda en. Döda eller att dö helt enkelt. Jag håller alltid in tutan när man glider förbi någon, blir sällan beskjuten då.