2014-10-29, 19:15
Bannlyst
F.y.i

https://support.rockstargames.com/hc/en-us/articles/204109973
Senast redigerad av dwestos 2014-10-29 kl. 19:16. Anledning: Rubrik
Citera
2014-10-29, 19:41
Medlem
BFG9000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Ju fler desto bättre. Kartan är enorm så det skulle utan problem kunna vara 64 och kanske till och med 128 spelare på en server. Hade varit fräckt med ett regelrätt krig med 32 spelare i varje lag nere i "hooden".
Hade varit fräckt, men anar att det skulle bli tröttsamt med himlen fylld med flygfordon som bombar och krig hela tiden.
Citera
2014-10-29, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
Hade varit fräckt, men anar att det skulle bli tröttsamt med himlen fylld med flygfordon som bombar och krig hela tiden.
Du har en poäng där. Wanted six stars direkt vid armed aircraft. Undra hur det skulle se ut i luften !
Citera
2014-10-29, 20:25
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BFG9000
Säkerligen, speciellt med alla hackare och annat löst folk som det under vissa perioder varit problem med. Det kommer i alla fall bli spännande med lite större dödsmatcher och "stock car races" som jag verkligen ser fram emot.

Synd bara att ingen svensk butik lagt upp GTA V bunduru med vit PS4 så spelet får väl köpas löst.
Senast redigerad av Autozione 2014-10-29 kl. 20:28.
Citera
2014-10-29, 20:30
Medlem
Bara jag som tycker att stridshelikoptern är svår då det gäller eldgivning? Hur många liftare måste man ta till kannibalerna innan Trevor själv blir fångad?
Citera
2014-10-30, 02:40
Medlem
S3ONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Ja precis, har du två karaktärer borde du kunna fortsätta på ps3:an. Men varför vill du gå tillbaka till ps3 efter "new gen"-releasen?

Jag undrar om du i senare skede kan synka karaktärerna mellan ps4 och PC. Det känns ganska viktigt då det hade varit underbart att byta mellan systemen.

Vill och vill.. Har en fattig polare som kör på PS3, som ej har en PC tillräckligt snabb för att klara GTA V. Även om hen hade haft, så hade hen inte haft råd att köpa spelet.. Tänker mig att jag kan fortsätta lira på PS3 med hen ibland!
Senast redigerad av S3ON 2014-10-30 kl. 02:44.
Citera
2014-10-30, 12:56
Medlem
Drevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Ju fler desto bättre. Kartan är enorm så det skulle utan problem kunna vara 64 och kanske till och med 128 spelare på en server. Hade varit fräckt med ett regelrätt krig med 32 spelare i varje lag nere i "hooden".

128 skulle aldrig fungera. Jag tycker att 16 spelare kan bli för mycket ibland........

Jag skjuter aldrig först på någon, för det finns ingen anledning. Man bara förlorar pengar. Tyvärr så kan 99% av GTA-spelarna inte låta bli att skjuta på förbipasserande.

Något som stör mig enormt är när man hör alla 12-14 åriga småbarn som sitter och skriker i micken.
Citera
2014-10-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON
Vill och vill.. Har en fattig polare som kör på PS3, som ej har en PC tillräckligt snabb för att klara GTA V. Även om hen hade haft, så hade hen inte haft råd att köpa spelet.. Tänker mig att jag kan fortsätta lira på PS3 med hen ibland!
Okej då förstår jag

Citat:
Ursprungligen postat av Drev
128 skulle aldrig fungera. Jag tycker att 16 spelare kan bli för mycket ibland........

Jag skjuter aldrig först på någon, för det finns ingen anledning. Man bara förlorar pengar. Tyvärr så kan 99% av GTA-spelarna inte låta bli att skjuta på förbipasserande.

Något som stör mig enormt är när man hör alla 12-14 åriga småbarn som sitter och skriker i micken.
Instämmer! 30 spelare blir lagom, får hoppas att de jobbar på något slags matchmaking-system där man kan välja vilken typ av free roam man vill spela. Vissa servrar kanske är blodiga medans vissa är för folk som vill glida omkring i bilar och ha det gemytligt

Att folk skjuter på alla de ser är att K/D-ration existerar. När någon kommer mot en tror man att den ska döda en. Döda eller att dö helt enkelt. Jag håller alltid in tutan när man glider förbi någon, blir sällan beskjuten då.
Senast redigerad av Durst 2014-10-30 kl. 14:11.
Citera
2014-10-30, 15:11
Medlem
budadis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Jag håller alltid in tutan när man glider förbi någon, blir sällan beskjuten då.

Jaha, du är en såndär jävla tutare. Er dödar jag direkt, komma å leva djävel när man står och softar i något gathörn.

Citera
2014-10-30, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av budadi
Jaha, du är en såndär jävla tutare. Er dödar jag direkt, komma å leva djävel när man står och softar i något gathörn.

Haha din jävel! Jag tutar i ren fredsanda!

"Softar i ett gathörn". Raggar horor med andra ord, din torsk!
Citera
2014-10-30, 15:56
Medlem
Drevs avatar
Jag får testa den där "tut-tekniken"
Citera
2014-10-30, 17:33
Medlem
SithXMs avatar
Finns det nån money glitch som funkar nuförtiden ?

Och nej säg inte man ska titta på YT bara massor av BS där dessvärre nuförtiden, Tänkte om det var nån här som visste ?

YT är dessvärre ingen bra källa längre för detta! kolla får ni se som inte tror mig, kollat mig blå där! bara massa skumma blås sidor m.m eller gammal skåpmat,

fråga Nr2 finns ifruit appen där man ska kunna träna hundskrället via mobilen till android ännu ?
Senast redigerad av SithXM 2014-10-30 kl. 17:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in