2014-10-31, 06:40
Medlem
Jag kan inte tvätta.

Min tjej gör det
Citera
2014-10-31, 06:57
Medlem
ThePasts avatar
Jag knyter förtfarande skorna med 2 ögglor :)
Citera
2014-10-31, 07:18
Medlem
modig.hemmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Jag måste tänka tio sekunder när någon frågar hur gammal jag är.
Samma här. Men vad tusan, det är inte det lättaste. Det ändras ju varje år.
Var en biljettkontrollant i kollektivtrafiken som kollade min biljett och frågade om min ålder. Jag fick en skeptisk blick när jag efter några "öhm..." hade lyckats lista ut det. Slapp visa leg dock.

Annars är det väl multiplikationstabellen och matematik överlag. Räknar ofta på fingrarna.
Citera
2014-10-31, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThePast
Jag knyter förtfarande skorna med 2 ögglor
Och hur ska man knyta skorna?
Citera
2014-10-31, 07:24
Medlem
Querls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dawlish
Haha, jag har heller verkligen inte aning om vad Palestinakonflikten handlar om. Överhuvudtaget.

Om man kollar på en karta:

Öster = höger från Sverige, mot Ryssland och Asien.
Väster = vänster om Sverige, USA
Söder = neråt, Italien
Norr = uppåt, motherfucking Antarktis

Så enkelt är det.

Du menar Arktis väl?
Citera
2014-10-31, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blackmetalboyboy
Orientering är jag jävligt kass på, har hänt att en missat möten pgr av det. Förkortningar och kommandon, tecken på tangentbordet.

He, he. Är det ofta du måste orientera till möten? Ser framför mig hur du irrar runt i skogen med karta och kompass och muttrar för dig själv "fn att de ska lägga anställningsintervjuer ute i skogen. Nu kommer jag bomma det här jobbet också"
Citera
2014-10-31, 07:47
Medlem
Energiknippes avatar
Landskap är något som kan avskaffas, finns väl ingen mening att kunna dessa? Vad fan är Västra Götaland? Alla Sveriges städer, herregud - det finns en kartapp...

Sveriges geografi är som ni misstänker inte min starka sida.
Citera
2014-10-31, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grizzzly
Kan inte ordningen på dem sista månaderna förutom December som kommer sist
Jag har problem med maj, april och mars.
Citera
2014-10-31, 08:15
Medlem
No_fears avatar
Sveriges geografi är jag ruskigt dålig på, kan dom mest uppenbara sakerna vart typ Stockholm, Göteborg, Malmö och vart dom ligger, plus typ Vättern och Vänern, men andra städer kan jag typ aldrig peka ut på en karta tillsammans med älvar och landskap (kanske kan pricka in nån enstaka).

Men till mitt försvar så funkar världens geografi mycket bättre, plus läst mycket historia (ej så mycket svensk men har tagit upp det mer och mer på sistone) så kan nog tex USA:s delstater bättre än Sveriges landskap då man snappat upp en hel del genom det (har läst mycket historia om Amerikas upptäckt och kolonisering och Indianer eller ursprungsbefolkning som dom nu hellre vill bli kallade m.m)
Citera
2014-10-31, 08:31
Medlem
teddyB_VBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Juni och juli är omöjliga att hålla isär..
Samma här!
Brukar alltid nynna på Gyllene Tiders Juni Juli Augusti för att veta vad som kommer först
Citera
2014-10-31, 08:40
Medlem
Reggaemans avatar
Typ allt...sitter alltid som ett fån när polarna eller folk på krogen sitter och snackar och jag kan ingenting om allting

Men för det mesta är det väl att vara uppdaterad inom dagens musik osv, många polare är ständigt uppdaterade på det senaste inom rap, både svensk och amerikansk och själv så lyssnar jag bara på enskilda låtar som jag hittar på Youtube..
Citera
2014-10-31, 08:41
Medlem
Pastor Greens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirUncleCharlie
Jag kan inte knyta skorna

Samma här. Får alltid höra det av förklarliga skäl. Å andra sidan har jag utvecklat ett utsökt sinne att inte snubbla på skosnörena. Har faktiskt aldrig hänt. Människans kompensatoriska förmåga är fantastisk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in