2014-10-31, 02:18
Medlem
VARFÖR ANMÄLS INTE SOCIALA, SKOLA ELLER KLASSKOMISARS F-Ö-R-Ä-L-D-R-A-R?!!
Det fanns TYDLIGA tecken att det var misshandel i hemmet.!!

Fy fan vad jag hatar Svensson,som inte kan agera när dom ser tecken.
Jävla naiva radhus-villa-volvo-vi har IPad-Svensson!

Ert fel att hon dog!
Citera
2014-10-31, 02:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Det betyder väl att FUP dröjer till nästa vecka, eller ännu längre...
Har nån ens beställt den de skickar den både mot postförskott och om man vill med inbetalningskort.
Bara intresserad av o se hur aktiva medlemmarna är att få hem den o inte bara klaga på alla andra.
Citera
2014-10-31, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfycius
Hur f-n är man funtad om man träffar en man med fru och tre barn och sen inleder en ”intensiv flirtig chatkontakt” med denne direkt. IF har tydligen ett eget barn, hur tänkte hon (inte) här? För att inte tala om vad Rami tänkte. Hans fru är i upplösningstillstånd på grund av barnen (säger hon till Madleen) och han varken hör eller ser vad som pågår.

Morddagen chattar de från 16:45-20:38 samt mellan 21:06-21:09. Jag hoppas dock att tidpunkter genom detta kan ge en klarare bild av händelseförloppet. Det är väl inget att hoppas på att Rami berättat för IF vad som pågår hos honom. Intressant dock den sista chatten på 3 minuter. Kanske sa han att han måste sluta för nu har frun slagit ihjäl ett av barnen...

Usch vad cynisk man blir av allt detta elände.

Det är mycket märkligt att de inleder en bekantskap med Madi och alla barn närvarande. Ännu värre är att vänskapen är en intensiv flirt medan ett barn misshandlas till döds. IF verkar sakna omdöme helt. Hon verkar se på saken som att nu har hon träffat en karl, och att allt annat angår inte henne.

Det är faktiskt sadism att chatta med en gift småbarnspappa, och hänsynslöst att låta detta chattande ta upp så mycket tid från hans familj. Den tid barnen i normala familjer äter middag och närmar sig sängdags. Det var inte lätt för Rami att avbryta samtalet, för han var i underläge i förhållande till henne som projektledare och svensk. Antagligen var han smickrad av att bli sedd av henne. In shalla vad detta är sunkigt.

Nu klampar hon in i domstol och ska vittna om saker hon omöjligt kan vara säker på är sanningen.

Som mamma borde hon hålla sig undan för sitt eget barns skull. Är det spänning hon söker när hon fortfarande är vän med Rami på Facebook? Hur kan hon vara så säker på att Rami är oskyldig efter så kort bekantskap, och ställa upp som vittne för försvaret? Vad vet hon om honom?
Citera
2014-10-31, 02:42
Medlem
Klarabella79s avatar
[quote=tom.hanks|50934152]VARFÖR ANMÄLS INTE SOCIALA, SKOLA ELLER KLASSKOMISARS F-Ö-R-Ä-L-D-R-A-R?!!
Det fanns TYDLIGA tecken att det var misshandel i hemmet.!!

Fy fan vad jag hatar Svensson,som inte kan agera när dom ser tecken.
Jävla naiva radhus-villa-volvo-vi har IPad-Svensson!

Ert fel att hon dog![/QUOTE

Lika mkt ditt o mitt fel också då. Hur många ggr har du lagt dig i när du hör grannens barn skrika/gråta? Visst skola och soc gjorde fel då det är detas jobb. Grannen som såg Yara få en örfil gjorde fel som inte agerade. De grannar som hörde hysteriska bråk jämt, de gjorde också fel.

Men frågan är hur mkt DU har gjort för andra människor o barn? Jag tar inte åt mig då jag har en lååång näsa dom jag alltid lägger i blöt (när det behövs).
Citera
2014-10-31, 02:50
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Håller med dig! Hur kan man skada ett oförsvart barn? Till den grad dessutom! Mina barn kan vara riktiga terrorister och undrat många ggr om man ska rymma till psyk,för att få lugn o ro (lite på skämt), när de ska orsaka mig infarkt eller stroke. Kan bli arg (men skriker aldrig), sen efter 5 sek undrar jag o får dåligt samvete när jag ser hur underbara de är! Då glömmer man allt dumt de gjort under dagen

Får ont i hjärtat så fort de "skadar" sig. Därför kan jag inte förstå hur ngn kan orsaka såna skador o smärta på ett barn!

Man får svårt att andas när man tittar på hennes bilder, inget barn kan göra nåt så dom ska förtjäna en hundradel av det Yara fick utstå... Jag hoppas vi slipper höra om ett dödat barn igen så Yara fick bli vår sista väckarklocka.. Alla vi har ett ansvar för att detta inte händer barn i vår närhet, vi kan inte vara fega när det gäller dom svaga!!!
Citera
2014-10-31, 02:53
Medlem
Cherrykills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
Har nån ens beställt den de skickar den både mot postförskott och om man vill med inbetalningskort.
Bara intresserad av o se hur aktiva medlemmarna är att få hem den o inte bara klaga på alla andra.

Hade du bara gjort vad som önskats av dig från första början så hade du inte fått den här shitstormen på dig. Som tur var hann jag inte sätta in några pengar denna gång, men jag bidrar gärna vid andra tillfällen till folk som fucking gör vad som förväntas av en! Du fick ett förtroende och du torskade det genom att börja whina om helt irrelevanta saker samt på eget bevåg beställa en jävla scanner trots att Huberts sagt att hen kan använda bibliotekets helt gratis dessutom.

Det stör mig något så inihelvete att du har mage att ha attityd trots att du gjort allt annat än vi bett om. Skärpning för fan, och inse varför folk lackar! Vi skulle haft fup:et vid det här laget och istället tjafsar du om att du ledsnar för att folk inte har ditt förtroende, wonder why? DU fuckade upp, och det vet du också.
Senast redigerad av Cherrykill 2014-10-31 kl. 02:56.
Citera
2014-10-31, 02:54
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Man får svårt att andas när man tittar på hennes bilder, inget barn kan göra nåt så dom ska förtjäna en hundradel av det Yara fick utstå... Jag hoppas vi slipper höra om ett dödat barn igen så Yara fick bli vår sista väckarklocka.. Alla vi har ett ansvar för att detta inte händer barn i vår närhet, vi kan inte vara fega när det gäller dom svaga!!!

Jag har inte vågat titta på några bilder av Yara (inte sett ngt i tråden heller). Skulle nog må fruktansvärt dåligt (ändå har jag ett yrke där jag ser alla möjliga skador).. Men Yara berör mig mer på nåt sätt
Citera
2014-10-31, 03:07
Medlem
yasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarabella79
Jag har inte vågat titta på några bilder av Yara (inte sett ngt i tråden heller). Skulle nog må fruktansvärt dåligt (ändå har jag ett yrke där jag ser alla möjliga skador).. Men Yara berör mig mer på nåt sätt

Menar bilderna i kvällstidningarna med t.e.x röda jackan... Skulle aldrig falla mig in att ens titta på en bild på hennes skador, det här har verkligen berört oss... Jag hade gärna velat ha henne här bland oss, så hon fick baka, mysa med katten eller plaska i badet med barnen... Hela samhällets fel att Yara aldrig fick eller kommer få chansen att göra så normala... Äckliga dom är att dom sitter och förnekar efter allt dom utssatt henne för..
Citera
2014-10-31, 03:14
Medlem
Klarabella79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yaser
Menar bilderna i kvällstidningarna med t.e.x röda jackan... Skulle aldrig falla mig in att ens titta på en bild på hennes skador, det här har verkligen berört oss... Jag hade gärna velat ha henne här bland oss, så hon fick baka, mysa med katten eller plaska i badet med barnen... Hela samhällets fel att Yara aldrig fick eller kommer få chansen att göra så normala... Äckliga dom är att dom sitter och förnekar efter allt dom utssatt henne för..

Jag brukar säga det om idiotföräldrar o andra, att om de inte orkar med sina barn och ska skada barnen, kan de ge mig barnen istället! Här får de en fristad iallafall.
Citera
2014-10-31, 06:53
Medlem
Jag har väldigt svårt att få ihop bilden av vad som hände denna valborgseftemiddag och kväll.

Madi har skavsår i handen pga att hon misshandlat Yara med en brödkavel
Blodspår på en elsladd och i vartenda rum. Blodstänk på väggar
Grannar hör bråk i lgh. Lägenheten är lyhörd.

Rami sitter och chattar 4 tim på kvällen med X
Madi chattar med Yaras mamma

Är det möjligt att Madi misshandlade med kaveln och Rami piskade med sladden - samtidigt?
Brännmärken av cigaretter - äldre el färska?

Men var befann sig deras egna barn under misshandeln?
Är MGM psykopater och är det då möjligt att två psykopater dras till varandra?
Citera
2014-10-31, 07:14
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hatarer
Du sitter och säger ju att du köpt fup och scanner för egna penningar, nå släng upp den fortare än kvickt då så folk kan behålla sina pengar och du få tillbaka något av din förlorade heder simpla skitsnackare!
Citera
2014-10-31, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kleopatra2013
Jag har väldigt svårt att få ihop bilden av vad som hände denna valborgseftemiddag och kväll.

Madi har skavsår i handen pga att hon misshandlat Yara med en brödkavel
Blodspår på en elsladd och i vartenda rum. Blodstänk på väggar
Grannar hör bråk i lgh. Lägenheten är lyhörd.

Rami sitter och chattar 4 tim på kvällen med X
Madi chattar med Yaras mamma

Är det möjligt att Madi misshandlade med kaveln och Rami piskade med sladden - samtidigt?
Brännmärken av cigaretter - äldre el färska?

Men var befann sig deras egna barn under misshandeln?
Är MGM psykopater och är det då möjligt att två psykopater dras till varandra?
Åklagaren har det lika svårt. Vi vet inte vem som misshandlade henne till döds. Vi vet inte vad mordvapnet var men brödkaveln bör ha använts vid något tillfälle. Om hon fick sladden runt halsen kan vi bara ha teorier om. Vilket tillfälle hon blev brännmärkt går inte att säga. Inte heller hur färska blodspåren är. Många luckor som gör att rättssäkerheten brister.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in