Citat:
Ursprungligen postat av
GreenEyesCuddles
Jag överdriver inte ens när jag säger att jag inte fattade någonting av vad du just förklarade. Mina föräldrar hade aldrig bil när jag växte upp, så det är därför jag inte kan någonting. Jag kan nog glömma att ens försöka skaffa körkort, min stolthet kommer krossas och jag kommer råka ha ihjäl lärarna

För att inte tala om förmögenheten det kommer kosta att få typ 50 lektioner...
Haha, förlåt för att jag tog i. Men jag ska förklara för dig att jag tog körkortet i juni. Jag sög verkligen på att köra bil redan i maj. Visserligen hade jag bilen i kontroll och allt men jag sög på att planera, växla i rätt tid, nedväxling. Jag vet att det låter frånvänt för dig. Men alla har varit i den situationen. Alla har varit i ruta 1. Jag skulle faktiskt kunna lära dig köra bil här och nu, utan kostnad. Det är inte svårt någonstans.
Och för guds skull, köp inte lektioner. Det mest idiotiska man kan göra. Skaffa en handledare och kör med denne. Handledaren har tillräckligt med kunskaper för hur man manövrerar en bil.
Min morsa pröjsade typ 50.000 för sitt körkort och nu kör hon som en Gud. Man blir bättre EFTER att man skaffat sitt körkort då man får erfarenhet. Kan säga så här att jag kände mig obekväm med att alltid ha någon bredvid mig när jag övningskörde. Men när jag tog kortet själv och hade fria tyglar att experimentera hur bilen fungerar så lärde jag mig köra bil på 1 sekund.