2014-10-29, 22:10
  #20053
Medlem
CarlesPuyolSaforcadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kombination
Du råkar inte spela med locked camera eller nåt? Sen kan man inte tp:a till medspelare

Jag har testat med både och, förstår inte varför det inte fungerar. :/
Citera
2014-10-29, 22:34
  #20054
Medlem
Herr.Banans avatar
Är någon bra på datorer här?

Min hårddisk kraschade för ett tag sen och nu har jag köpt en ny bättre, SSD givetvis. MEN, tidigare har jag kört alla inställningar på very high, alla skuggor, kantlinjer och allt annat man kan ha. Nu har jag dock enorma lags även när jag har kryssat bort allting och grafikinställningarna är på medium. Min CPU ligger på 100 %, så det är klart att det laggar, men hur kan det vara så nu?

Tack tack!
Citera
2014-10-30, 13:04
  #20055
Medlem
Har ert ljud börjat krångla för er också?
Citera
2014-10-30, 13:26
  #20056
Medlem
Khorneflakess avatar
Nya Summoners Rift kommer i tre stadier, open beta:

http://euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/updated-summoners-rift-nears-open-beta
Citera
2014-10-30, 17:27
  #20057
Medlem
pjalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Nya Summoners Rift kommer i tre stadier, open beta:

http://euw.leagueoflegends.com/en/news/game-updates/features/updated-summoners-rift-nears-open-beta
Riot jobbar inte snabbt
Citera
2014-10-31, 01:59
  #20058
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjalle
Riot jobbar inte snabbt
Vad menar du med det? Dom vill väl snarare testa så allting blir bra och det inte blir en katastrof på grund utav ingen fattar något utav spelet.
Citera
2014-10-31, 12:44
  #20059
Medlem
keranos avatar
Någon som tittar aktivt på LCS osv? Eller är denna tråd bara till för de själva personliga spelandet?

Om inte : Vad tror vi om Rekkles i Fnatic? Blir han kvar eller köper Alliance ut honom? Vad händer med Krepo? Hamnar han också i Alliance? Ett försöka till att rå på Korea och USA?
Citera
2014-10-31, 15:31
  #20060
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerano
Någon som tittar aktivt på LCS osv? Eller är denna tråd bara till för de själva personliga spelandet?

Om inte : Vad tror vi om Rekkles i Fnatic? Blir han kvar eller köper Alliance ut honom? Vad händer med Krepo? Hamnar han också i Alliance? Ett försöka till att rå på Korea och USA?
(FB) League of Legends - Matchpratstråden

Där har du en tråd som vi diskuterar lite mer angående pro scenen.
För att besvara din fråga så känns det enligt mig ganska "klart" att Rekkles går till Alliance som det ser ut nu.
Som ett Fnatic fan själv så tycker jag det är tråkigt, och skulle hellre sett att Incarnati0n blir unbanned som det har gått teorier om och att han och Rekkles drar ihop ett lag istället.
Citera
2014-10-31, 20:08
  #20061
Medlem
keranos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amaxophobia
(FB) League of Legends - Matchpratstråden

Där har du en tråd som vi diskuterar lite mer angående pro scenen.
För att besvara din fråga så känns det enligt mig ganska "klart" att Rekkles går till Alliance som det ser ut nu.
Som ett Fnatic fan själv så tycker jag det är tråkigt, och skulle hellre sett att Incarnati0n blir unbanned som det har gått teorier om och att han och Rekkles drar ihop ett lag istället.

Tackar och bockar för svaret och kör min fråga där
Citera
2014-11-01, 01:54
  #20062
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Går inte räkna ut MMR så lätt längre, men titta på vart dom du är möter (Är du guld 1 & möter plat 5-guld 1 spelare) så har du nog antagligen någonting där omkring också i MMR.

Elo finns ju inte längre utan det är MMR som gäller nu för övrigt.

MMR går att räkna ut, vidrigt svårt att göra det exakt dock. Elo och MMR är två namn på samma sak. Elo är döpt efter han som kom på det matematiska systemet för att beräkna och ändra på schackspelares rankning - alltså deras Match Making Rating.
Citera
2014-11-01, 05:37
  #20063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Yep, han är fixad. Allting scalear 2.0x AD nu så typ alla kör BT/IE/Triforce på honom och bara roflstompar som mid laner. Riktigt kul faktiskt, värt att testa!

Funkar Cow i jungeln då?

Jag förstår att han funkar som support bra nu, de har buffat han. Då han kan agera som en tanky support med utility. En stor orsak till att man ser jungler bruisers istället för rena tanks är ju att de kan tanka o göra dmg med istället bara för att tanka. Här passar Alistar in bra som support.

Men Cow var menad som en bruiser från första början...aldrig haft så roligt med detta spel som med Alistar jungle. Saknar det som fan.
__________________
Senast redigerad av Ploppmannen 2014-11-01 kl. 05:43.
Citera
2014-11-01, 12:00
  #20064
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Botheration
MMR går att räkna ut, vidrigt svårt att göra det exakt dock. Elo och MMR är två namn på samma sak. Elo är döpt efter han som kom på det matematiska systemet för att beräkna och ändra på schackspelares rankning - alltså deras Match Making Rating.
Så länge du inte jobbar på Riot kan du inte räkna ut din exakta MMR för vi har ingen aning om hur systemet fungerar och vilket forumla dom använder, det går ju dock att försöka gissa sig till (typ är du plat 3 och möter plat 1 & dia V spelare så är din MMR antagligen runt plat 1 & dia V) och nu är det ju faktiskt så att våran MMR är gömd och våran liga & division är synlig, så länge du inte har kommit på ett nytt sätt så går det inte se din MMR, nej op.gg/mmr är inte "exakt" MMR utan den räknar ju ut på deras eget sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in