Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Ja! Jag visste att det var nåt mer som skavde i mitt bakhuvud när jag tänkte på hans svar.
Ett mycket underligt svar. Men varför skulle frågan komma upp utan orsak?
Man måste väl ha nån misstanke för att ställa en sån fråga?
Eller ville han förekomma såna frågor?
Eller är han rädd för att Madi ska komma med såna anklagelser. Falskt eller sant.
Madis hat kan ju faktiskt ha en förklaring. Det är inte första gången en mamma (eller styvmor) tar parti för mannen som förgripit sej på deras barn.
Men nu är jag ute på såphala stigar i mina spekulationer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klarabella79
Nu talar jag en annan dialekt arabiska. Men tolka förgripa sig på arabiska är "ha sex/våldta".
Ja, jag är helt övertygad om att det handlade om sexuell karaktär. Intressant med förhören hade varit att veta om frågan lades fram så. Han svarar inte heller som vi hade förväntat oss, att det hade varit uppseendeväckande med tanke på hennes ålder utan att han var morbror.
Yara var senaste tiden väldigt trött. En granne här i tråden har sett henne vaken sent på kvällen och näst sista dagen i skolan var hon så trött att hon somnade på lektionen.
Visserligen stod strykbrädor, dammsugare och annat i hennes rum men med tanke på vad som senare hände undrar man verkligen vad mer denna lilla flicka varit utsatt för.
Han lanserade teorin att Madi var svartsjuk på Yara som annan kvinna i huset.
Vad försiggick där egentligen?
Något har väckt raseriet i Madi.