Citat:
3. Man får klä sig hur man vill, med eller utan man. Det är inte olagligt.Kvinnor blir smickrade av vilket som.
Men hur ska män veta att kvinnan som går till ICA inte är singel/tillgänglig? Förr i tiden typ 50 år sen gifte man sig tidigare, färre var skilda, det fanns färre singel-mammor, otrohet var mer tabu (det fanns inte Victoria Milan), om en kvinna bar en vigsel-ring var det mer seriöst (det fanns inte "öppet förhållande"), etc. så om det här var 1955 skulle jag hålla med. Men idag kan män inte veta om kvinnan inte går med en man eller är hel-täckt i en burqa.
Svarta amerikaner är matriarkala. I en kultur där kvinnor bestämmer socialt är det så kvinnor vill bli raggade på.
Om en man går runt i assless chaps och blir raggad på av bögar så är problemet att "det är en mans förbannade rättighet att kunna gå runt i assless chaps utan att bli raggad på" och inte att han faktiskt bär assless chaps? Om han slutade bära assless chaps så skulle han bli av med problemet.
1) Min man är inte i fängelse.
2) Ju mer anständigt man klär sig desto mindre blir man raggad på.
3) Om man går med en man kan man klä sig hur man vill.
4) Om en kvinna går ensam så uppfattas det som att hon bjuder in män att ragga på henne.
Men hur ska män veta att kvinnan som går till ICA inte är singel/tillgänglig? Förr i tiden typ 50 år sen gifte man sig tidigare, färre var skilda, det fanns färre singel-mammor, otrohet var mer tabu (det fanns inte Victoria Milan), om en kvinna bar en vigsel-ring var det mer seriöst (det fanns inte "öppet förhållande"), etc. så om det här var 1955 skulle jag hålla med. Men idag kan män inte veta om kvinnan inte går med en man eller är hel-täckt i en burqa.
Svarta amerikaner är matriarkala. I en kultur där kvinnor bestämmer socialt är det så kvinnor vill bli raggade på.
Om en man går runt i assless chaps och blir raggad på av bögar så är problemet att "det är en mans förbannade rättighet att kunna gå runt i assless chaps utan att bli raggad på" och inte att han faktiskt bär assless chaps? Om han slutade bära assless chaps så skulle han bli av med problemet.
1) Min man är inte i fängelse.
2) Ju mer anständigt man klär sig desto mindre blir man raggad på.
3) Om man går med en man kan man klä sig hur man vill.
4) Om en kvinna går ensam så uppfattas det som att hon bjuder in män att ragga på henne.
4. Nej, det är bara något som finns i din fantasi och i en handfull primitiva kulturer. Afrikanska djungelkvinnor går nakna. Tror inte det springer muslimer efter dem för att ragga.
Vad tragisk du verkar vara. Du postar sexuella bilder på dig själv på internet där du ser ut som en äcklig hora, och sedan snackar du om anständighet. Du verkar inte ha mycket förstånd. Ett litet arabluder som inbillar sig att hon är anständig.
Inte helt otippat att du valt Flashbacks vidrigaste medlem som partner. Du vet att han förespråkar pedofeli? Att han menar att det är härligt att knulla med män?