Citat:
Ursprungligen postat av
LaScala
Han nämnde både förgripit sej på eller slagit henne. Varför använda två olika ord om han menade våld. Ungefär som jag har inte slagit henne eller slagit henne?
Vi lär inte få veta ändå utan FUP så jag släpper det.
Jag tror inte det kommer att framkomma av FUP, om det inte finns direkta spår efter sexuella övergrepp. Jag tror detta kan vara är en av de hemligheter som Madi insinuerar till. Jag har undrar vilka förtäckta hot Madi kommer med från häktet när hon skriver att hon inte ska skvallra på sin älskling.
Det som låg närmast till hands var Ramis roll natten Yara dog. Sen kan vi spekulera och undra om Rami förgrep sig sexuellt på Yara. Man får vibbar om att de onda aningar som finns hos många av oss kan vara sanna. Vi är några i tråden som reagerat starkt på Yaras Lolita bilder där hon poserar utmanande och sminkad, i
billiga kläder. När de säger att flickan är vuxen enligt deras
kultur blir man förundrad. Vuxen för sex eller för att ta över Madis sysslor i hemmet helt och hållet?
Jag är också inne på att hemligheten kan röra sig om olagligheter typ affärer man har i Holland och på kontinenten i övrigt med narkotika och vapen. Länkar till våldsamma vidoeklipp visar på politisk engagemang som inte "är trevligt", oavsett hur man ser på konflikten i Gaza.
Det är spekulationer som är ytterst relevanta och borde utredas och återfinnas i personakterna. Om frågorna inte uppkommer under rättegången, finns det och spökar i allas hjärnor och därför borde man ha gått till botten med detta. Har Rami inte förgripit sig på Yara, så borde han sett till att avväpna Madis insinuationer. Men jag tror faktiskt Madi har en snaskig hemlighet, ingen som räddar henne, men som undergräver Rami.