2014-10-26, 15:01
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epiqq
Visst kommer det finnas multiplayer på Xbox one när det släpps? Sjukt sugen!
Givetvis, du kommer till och med kunna föra över dina stats från Xbox 360/PS3 till din next gen konsol/PC
Citera
2014-10-26, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FidelKastrerad
Va fan e det för fel på gta? körde nyss ett race och kom 2, men den som låg 3 fick mer pengar samt den som låg 4. Min pris penga va som om jag kom 4 fast jag kom 2...vafan e det som händer? sjukt jävla irriterande fölorade 10 000
Bettade du 10 000? Då förlorar du pengarna om du inte vinner. Att de andra fick mer än dig kanske var för att de Bettade på snubben som vann.
Citera
2014-10-27, 08:52
Avslutad
Stämmer det att SA-missions kommer till gta 5 online? Alltså utöver san andreas fly school.
Citera
2014-10-27, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Stämmer det att SA-missions kommer till gta 5 online? Alltså utöver san andreas fly school.
Det lät intressant, var har du läst det?
Citera
2014-10-28, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif

Det tror jag inte en sekund på.
Citera
2014-10-28, 16:37
Medlem
Autoziones avatar
Lite godis för oss som eventuellt kör vidare på PC, PS4 eller Xbone:
http://www.rockstargames.com/newswire/article/52337/details-on-exclusive-content-for-returning-gtav-players-on
Citera
2014-10-28, 19:27
Medlem
S3ONs avatar
Det här är något förvirrande:

Can you only make the GTA Online character progress transfer once?
If I transfer my GTA Online character to the new systems, will I still be able to play with him/her on my PS3 or Xbox 360?

Yes, you will only be able to transfer your character once. After transferring your character to PS4, Xbox One or PC, you can continue playing with him/her on your PS3 or Xbox 360 but the progress you make while playing is not shared to the character you transferred to your new version.

Undrar hur det kommer att fungera mer detaljerat!

Har nämligen 2 characters, har dock knappt kört något med den andra. Förmodar att jag ej behöver föra över båda om jag så inte vill, utan kan fortsätta spela online på PS3 med min andra character.. Ah, det är så jag tolkar hens svar, hur tror ni det blir?
Senast redigerad av S3ON 2014-10-28 kl. 19:35.
Citera
2014-10-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON

If I transfer my GTA Online character to the new systems, will I still be able to play with him/her on my PS3 or Xbox 360?

Yes, you will only be able to transfer your character once. After transferring your character to PS4, Xbox One or PC, you can continue playing with him/her on your PS3 or Xbox 360 but the progress you make while playing is not shared to the character you transferred to your new version.

Har nämligen 2 characters, har dock knappt kört något med den andra. Förmodar att jag ej behöver föra över båda om jag så inte vill, utan kan fortsätta spela online på PS3 med min andra character.. Ah, det är så jag tolkar hens svar, hur tror ni det blir?
Ja precis, har du två karaktärer borde du kunna fortsätta på ps3:an. Men varför vill du gå tillbaka till ps3 efter "new gen"-releasen?

Jag undrar om du i senare skede kan synka karaktärerna mellan ps4 och PC. Det känns ganska viktigt då det hade varit underbart att byta mellan systemen.
Citera
2014-10-29, 16:23
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S3ON

Som jag uppfattar det rör det sig inte om en förflyttning av din online-karaktär, utan snarare en duplicering. Efter dupliceringen spelas dina två karaktärer på de olika systemen i enskilda "spår".
Citera
2014-10-29, 16:51
Medlem
steveY2Ks avatar
Vad tror ni om 30 spelare på dom nya konsolerna då?
Räcker det? Tyckte 16 var alldeles för lite.
Citera
2014-10-29, 18:03
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av steveY2K
Vad tror ni om 30 spelare på dom nya konsolerna då?
Räcker det? Tyckte 16 var alldeles för lite.
Ju fler desto bättre. Kartan är enorm så det skulle utan problem kunna vara 64 och kanske till och med 128 spelare på en server. Hade varit fräckt med ett regelrätt krig med 32 spelare i varje lag nere i "hooden".
Citera
2014-10-29, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Men varför vill du gå tillbaka till ps3 efter "new gen"-releasen?

Antagligen av samma anledning som jag kommer fortsätta på ps3 med.
De flesta av mina kompisar som jag spelar med har en ps3 och bara 2-3 har en ps4.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in