2014-10-23, 15:17
Medlem
SteveAngellos avatar
Fan vad uppdraget "stock and scares" buggar. Typ 3-4 gången som portföljen i kassaskåpet inte finns där inne, sjukt jävla irriterande
Citera
2014-10-23, 15:37
Medlem
Är det bara jag som inte kan spela online eller har alla samma problem står att rockstar server inte är tillänglig.
Citera
2014-10-24, 07:20
Medlem
lifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kraft123
Är det bara jag som inte kan spela online eller har alla samma problem står att rockstar server inte är tillänglig.

Jag har haft problem med att spela online i flera dagar. I förrgår försvann allting; race, uppdrag, you name it. Fast igår gick det ganska bra. Jag körde Rooftop rumble 26 ggr i rad (x 15 min för max RP, använde tidtagaruret på telefonen) bara för att äntligen få upp min gubbe till rank 100. Fy faaan vad tråkigt det var. Men det var det värt

Idag blir det nog bara free roam
Citera
2014-10-24, 20:14
Medlem
Jag bara undrar vad det är för fel på visa människor. Rooftop rumle. Spelar med 3 st andra en snubbe med Zentarno kör över mig sen kör han över en annan också sen jagar han mig som har MC. En snubbe sitter på min MC han kör förbi svänger tillbaka och kör på oss när vi åker mot honom... Sen alla vi är döda hans ska bara lämna dokumänter men precis när han är där så hoppar han ut o leavar, Så det blir alla life gone. Visa människor alltså han måste vara en riktig bög IRL.

Han var en jävla fitt noob med 0.80 KD varför kör man på egna spelare i uppdrag? extra KD?
Citera
2014-10-25, 00:21
Medlem
Hittar inte nya playlisten som ska ge dubbla pengar och rp. Vad heter den exakt?
Citera
2014-10-25, 12:07
Bannlyst
Playlist namn

Citat:
Ursprungligen postat av hamanatsi
Hittar inte nya playlisten som ska ge dubbla pengar och rp. Vad heter den exakt?
Redan när du startar spelet kommer valet press Y (den du går in i bilen med ) för att gå direkt till featured playlis.
Playlisten heter San Andreas anniversary
Senast redigerad av dwestos 2014-10-25 kl. 12:35.
Citera
2014-10-25, 12:45
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Haha, har tråkigt så håller på och besöker tak jag aldrig varit på. Är på ett just nu som heter West Vinewood Spanish Ave där det spelas jättelugn musik runt byggnaden och som högst på taket. Varför det? :P Musiken blir lägre ju längre ifrån man beger sig.

Är det så här för alla. Hur kul som helst med sådana här småsaker, haha.
http://www.epsilonprogram.com/
http://gta.wikia.com/Epsilon_Program_in_HD_Universe
Senast redigerad av WaltherVonKnopf 2014-10-25 kl. 12:47.
Citera
2014-10-25, 15:43
Medlem
BennysKORVMOJs avatar
Tjena! Jag har precis nått rank 30. Jag fick 500000kr för ett år sedan, precis som alla andra. Nu har jag sålt min lägenhet och lagt pengar på olika bilar som nu är sålda... Har slösat ganska rejält och nu har jag 30000kr och några halvtaskiga bilar som jag har lagt mycket pengar på. Men alla är sedans/coupes etc. Jag fattar inte hur folk får råd med de allra dyraste bilarna och helikoptrar och skit!

Hur ska jag göra för att få så mycket pengar på kortast tid? Är ganska noob så hjälp behövs
Citera
2014-10-25, 16:17
Medlem
Marleys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Jag bara undrar vad det är för fel på visa människor. Rooftop rumle. Spelar med 3 st andra en snubbe med Zentarno kör över mig sen kör han över en annan också sen jagar han mig som har MC. En snubbe sitter på min MC han kör förbi svänger tillbaka och kör på oss när vi åker mot honom... Sen alla vi är döda hans ska bara lämna dokumänter men precis när han är där så hoppar han ut o leavar, Så det blir alla life gone. Visa människor alltså han måste vara en riktig bög IRL.

Han var en jävla fitt noob med 0.80 KD varför kör man på egna spelare i uppdrag? extra KD?

Hehe du hade oturen att råka på ett troll. Det händer med jämna mellanrum.
Citera
2014-10-25, 22:32
Medlem
FidelKastrerads avatar
Va fan e det för fel på gta? körde nyss ett race och kom 2, men den som låg 3 fick mer pengar samt den som låg 4. Min pris penga va som om jag kom 4 fast jag kom 2...vafan e det som händer? sjukt jävla irriterande fölorade 10 000
Citera
2014-10-25, 22:51
Medlem
Visst kommer det finnas multiplayer på Xbox one när det släpps? Sjukt sugen!
Citera
2014-10-26, 09:22
Medlem
Pattsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BennysKORVMOJ
Tjena! Jag har precis nått rank 30. Jag fick 500000kr för ett år sedan, precis som alla andra. Nu har jag sålt min lägenhet och lagt pengar på olika bilar som nu är sålda... Har slösat ganska rejält och nu har jag 30000kr och några halvtaskiga bilar som jag har lagt mycket pengar på. Men alla är sedans/coupes etc. Jag fattar inte hur folk får råd med de allra dyraste bilarna och helikoptrar och skit!

Hur ska jag göra för att få så mycket pengar på kortast tid? Är ganska noob så hjälp behövs

Mest pengar på kortast tid får du om du köper sharkcard, dvs Gta $ för riktiga pengar. Annars är det att nöta uppdrag som gäller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in