2014-10-28, 16:01
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Du får ursäkta, men jag tycker det där låter lite fööör bra för att vara sant. Jag bara väntar på att Iljusin ska brista ut i gapskratt och säga att han driver med dig.
Konstapel Klang må vara en skitstövel, men jag undrar om han inte har rätt i det här fallet. I mina ögon liknar du ett riktigt prakttroll. Hoppas jag har fel.

Nej, jag var inte ironisk och driver inte med Lokalen. Det han skriver om tangerar sådant som det tidigare ryktas om via djungeltrumman och är i högsta grad trovärdigt.

I övrigt så tror jag inte det är ok att anklaga andra användare för att vara troll i den här tråden.

Iljusin
Citera
2014-10-28, 16:32
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Nej, jag var inte ironisk och driver inte med Lokalen. Det han skriver om tangerar sådant som det tidigare ryktas om via djungeltrumman och är i högsta grad trovärdigt.

I övrigt så tror jag inte det är ok att anklaga andra användare för att vara troll i den här tråden.

Iljusin

Jamen så passande att då hitta på smaskiga historier om sina bravader! När det just nu är såna saker i görningen.
Varför får lokalens historier mig att tänka på Munchhausens äventyr?

Och du tycker att jag är ouppfostrad som ifrågasätter lokalens trovärdighet? Jag tycker nog inte att det är OK att försöka smälla i folk en massa lögner. Varken i dessa trådar eller på annan plats.

Jag hoppas som jag sa att jag har fel, men jag tvivlar på att så är fallet. Det skulle vara väääldigt intressant att få se uppgifter på detta.
Citera
2014-10-28, 23:06
Medlem
Hej!

Någon som vet något om vad som hänt med salongen på Terrängvägen i Hägersten? Var där och de bygger om... Inte alls samma personal men TMG säger att de är samma... Blir ju lite nyfiken vad som är på gång...

/Ove
Citera
2014-10-28, 23:59
Medlem
är det någon som provat något av ställena i norrtälje?
Citera
2014-10-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Jamen så passande att då hitta på smaskiga historier om sina bravader! När det just nu är såna saker i görningen.
Varför får lokalens historier mig att tänka på Munchhausens äventyr?

Och du tycker att jag är ouppfostrad som ifrågasätter lokalens trovärdighet? Jag tycker nog inte att det är OK att försöka smälla i folk en massa lögner. Varken i dessa trådar eller på annan plats.

Jag hoppas som jag sa att jag har fel, men jag tvivlar på att så är fallet. Det skulle vara väääldigt intressant att få se uppgifter på detta.
För det första så är denna historia 1,5 år gammal.
Vad historien får dig att tänka på är det nog ingen som bryr sig om och vad tillför det ämnet.

Vad gäller att det skulle vara lögn eller inte så har du ingen som helst aning om att det skulle vara en lögn eller hur,så jag tycker att innan du anklagar folk för att smälla i folk en massa lögner ska ifrågasätta ditt eget agerande och inte smälla i folk vad du tror och inbillar dig som sanningar.

Vill du däremot avslöja lögnare så kan du ju göra det i recentionstråden där många har fantiserat både en och två gånger.

Tvivla på du vem tror du bryr sig.
Citera
2014-11-03, 02:32
Medlem
ogiltigtss avatar
Jag har inte varit på thaimassage på flera år nu. När jag gick så var det ovanligt med silikon upplevde jag det som. Är det annorlunda nu?
Senast redigerad av ogiltigts 2014-11-03 kl. 03:05.
Citera
2014-11-03, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts
Jag har inte varit på thaimassage på flera år nu. När jag gick så var det ovanligt med silikon upplevde jag det som. Är det annorlunda nu?

Nu måste jag erkänna att jag blev nyfiken. Jag har säkert erhållit fler än 1 000 massage sessioner, men aldrig har dom använt silicon. På vilket sätt menar du att de skulle aplicera detta ämne ?

Det låter inget vidare måste jag säga
Citera
2014-11-03, 11:37
Medlem
Facebacks avatar
Tror ni man kan fråga redan i luren om dom bjuder på extra tjänster??
Vet inte om jag skall göra det nu, eller om jag kommer göra bort mig då.
Citera
2014-11-03, 11:43
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback

Du har redan gjort bort dig genom att ställa frågan här.
Varför går du inte till en eskort om du vill knulla?
Citera
2014-11-03, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Faceback

Citat:
Ursprungligen postat av RuneRusk
Du har redan gjort bort dig genom att ställa frågan här.
Varför går du inte till en eskort om du vill knulla?

Bra poäng där Rune....synd att fler inte kan uppskatta en härlig massage och det underbara med att bli förförd av smekande masserande mjuka händer. Inget kan göra mig så vrålkåt som en riktigt duktig massörska som kan sitt yrke och som vet att förföra en man på rätt sätt. Kommer man från början överens om att knulla så missar man ju hela grejen och då är det ju som du säger bättre att ringa någon av alla de eskorter som annonserar på nätet, dom har oftast färdiga menyer med priser på allt samt naken bilder och annat. Finns ju även Asiatiska eskorter om det nu är så att vår gode "Faceback" har en fäbless för Asiatiskor, en fäbless jag i så fall delar kan erkännas.
Senast redigerad av B.Pitt 2014-11-03 kl. 12:32.
Citera
2014-11-03, 14:39
Medlem
ogiltigtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.Pitt
Nu måste jag erkänna att jag blev nyfiken. Jag har säkert erhållit fler än 1 000 massage sessioner, men aldrig har dom använt silicon. På vilket sätt menar du att de skulle aplicera detta ämne ?

Det låter inget vidare måste jag säga
Jag menade om det är vanligt att massage-tjejerna har silikonbröst nu.
Citera
2014-11-03, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ogiltigts
Jag menade om det är vanligt att massage-tjejerna har silikonbröst nu.

Jo jag förstod det, du får ursäkta min ironi

Jag hoppas verkligen inte söta små Thailändskor förstör sina små fina bröst med sånt skit, sedan kan jag ju anse att hurvida de har gjort så eller ej inte har ett dyft med massagen att göra.
Senast redigerad av B.Pitt 2014-11-03 kl. 15:53.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in