2016-02-11, 12:49
Medlem
Till alla som har erfarenhet av thaimassage och har haft sin tid i djungeln. Hur kräsna är massöserna med kroppsformer? Får man inget erbjudande om man är kort eller tjock till exempel. Eller beror det helt på vem massösen är ?
Citera
2016-02-11, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingedRyze
Till alla som har erfarenhet av thaimassage och har haft sin tid i djungeln. Hur kräsna är massöserna med kroppsformer? Får man inget erbjudande om man är kort eller tjock till exempel. Eller beror det helt på vem massösen är ?

Det är nog viktigare att du är trevlig och ger ett vänligt bemötande.
Citera
2016-02-11, 13:38
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Har försökt läsa igenom alla 700 sidor under några dagar, men med risk för verka dum så frågar jag som nybörjare. Har bokat in min första thaimassage i Helsingborg nästa vecka, hur går man till väga? Ni som skriver i tråden är ju extremt rutinerade. Upplys mig som novis. Ska man ha kalsonger på sig ska man vara naken? och så vidare. Tecken på att de erbjuder (förutom det uppenbara) Vart bör man lägga sig prismässigt vid erbjudande? Helsingborg har thai massage i varje gathörna
Tacksam för svar.
Citera
2016-02-11, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kunskapsbanken
Har försökt läsa igenom alla 700 sidor under några dagar, men med risk för verka dum så frågar jag som nybörjare. Har bokat in min första thaimassage i Helsingborg nästa vecka, hur går man till väga? Ni som skriver i tråden är ju extremt rutinerade. Upplys mig som novis. Ska man ha kalsonger på sig ska man vara naken? och så vidare. Tecken på att de erbjuder (förutom det uppenbara) Vart bör man lägga sig prismässigt vid erbjudande? Helsingborg har thai massage i varje gathörna
Tacksam för svar.

Ta av dig kalsongerna om de inte säger nåt annat, om de ber dig att ha dom på så är det definitivt ett tecken på att inget extra ges. I övrigt läs recensioner på thaimassageguiden, där kan man ibland se mellan raderna vad som erbjuds. För priser så har det avhandlats här, så läs igen.
Lycka till!
Citera
2016-02-11, 14:37
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HasseAnd
Ta av dig kalsongerna om de inte säger nåt annat, om de ber dig att ha dom på så är det definitivt ett tecken på att inget extra ges. I övrigt läs recensioner på thaimassageguiden, där kan man ibland se mellan raderna vad som erbjuds. För priser så har det avhandlats här, så läs igen.
Lycka till!

Tack för svar, jag ska skumma igenom sidorna igen.
Citera
2016-02-11, 16:26
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Tacksam för svar.

Gummistövlar och Ulster .
Du kan ju va naken under
Citera
2016-02-11, 17:01
Medlem
I Gävle verkar det inte vara några extratjänster på thaimassagerna. Tror dom är rädda sen det var en polisrazzia för några år sen.
Citera
2016-02-11, 17:28
Medlem
Hej på er.
Jag tänkte jag skulle försöka komma iväg och testa Thaimassage. Någon här som kan tipsa om något bra ställe i Göteborgs området som har små nätta snygga massöser?
Citera
2016-02-11, 19:04
Medlem
MrDicks avatar
Någon som har erfarenhet av någon av alla thaimassager i Avesta?
Citera
2016-02-11, 21:17
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Tacksam för svar.

Hur kan du komma med dessa frågor efter att påstå att du skummat igenom 700 sidor i denna tråd under ett par dagar???

Dessutom med ditt namnval Kunskapsbanken???

Ursäkta, men ja, risken att du uppfattas som dum är väldigt stor!
Citera
2016-02-12, 15:10
Medlem
Kunskapsbankens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Hur kan du komma med dessa frågor efter att påstå att du skummat igenom 700 sidor i denna tråd under ett par dagar???

Dessutom med ditt namnval Kunskapsbanken???

Ursäkta, men ja, risken att du uppfattas som dum är väldigt stor!

Jag utryckte ganska klart och tydligt att jag var novis inom detta ämne, eller?
Citera
2016-02-12, 16:54
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Jag utryckte ganska klart och tydligt att jag var novis inom detta ämne, eller?
Traditionell thaimassage är med gympabrallor på. Smärtsamt, det handlar om stretching och hårda tryck där det smärtar som mest, men dagen efter kan man i bästa fall gå igen.

Oljemassage är behagligare och ok som förspel och med oljemassage bör man vara näck. Men om du behåller kallingarna på så är det ju inte värre än att du blir uppmanad att göra en pantydrop.

Se det som ett rävspel; du har pengarna dom vill ha och dom har hålen. Eller, om du är fattig, händerna ...

Släpa dig nu iväg till nåt hak istället för att fråga mer här, ok?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in