2014-10-27, 19:52
Medlem
lillaHedvigs avatar
Tack Brad.
Nu tror jag att Mod och jag har klarat ut det här via pm. Jag ska iaf förtydliga mig så att alla fattar.

Diskussionen gällde:
1) Kvaliten på massagen. Dom flesta är väl överens om att den har sjunkit betydligt på senare tid.
2) Hur snabbt erbjudandet om extratjänster kommer upp. Alltför snabbt enligt oss som vill ha både god massage och full tid.
3) Att massagetiden abryts direkt efter salut. Dvs så fort lilleman har harklat sig och spottat ut får man snopet klä på sig och gå. Även om halva massagetiden återstår! Betalat eller ej, tack och hej med dej!

Om ett HJ ska klassa under prostitution eller ej, hade INTE med diskussionen att göra. Ämnet fördes felaktigt in, tog över och gjorde mig förbannad. Dåligt ölsinne från min sida. Jag erkänner.

Jag klarade mig turligt nog från varningar. Kanske inte alla som gjorde. En viss skadeglädje kan därmed inte förnekas...
Citera
2014-10-27, 20:44
Medlem
Alltså..

Jag tänkte beställa en massage. Sen tänkte jag vafan, varför inte testa thaimassage?

Sen insåg jag.. om dom erbjuder happyending, så skulle jag ju inte tacka nej. Vad är chansen att en polis skulle få reda på det liksom? Antagligen 0%.

Men vad är chansen att dom gör det? Finns det några "tecken"? Hur vet man vilka salonger som gör o inte gör det? Har för mig jag läst på FB att typ alla gör det?

Är en man i 20-års åldern.
Citera
2014-10-27, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Du tog reda på vilka de var? (Alltså Mamasan och mannen med den fina bilen)

Iljusin
Ja det gjorde jag och inte bara det fotografier finns liksom dokumentation på inkomster v.s inbetald skatt inklusive fastigheter.
Jag har även informerat polisen och gett dom kopior på materialet där tyckte jag att jag var klar men om de börjar nysta lite till i härvan så kommer de att finna fler intressanta vinklar i fallet eftersom mamasan dyker upp lite här och var i landet med som det verkar intressen i andra salonger.

Aom jag har sagt förut så bör man tänka efter både en och två gånger innan man ger sig ut i djungeln,själv går jag numera bara vid enstaka tillfällen till en salong som jag vet är seriös,och hur vet jag nu det då undrar ni,jo för att thailändskan som äger den vid ett flertal tillfällen gått ut i tidningar för att tala om det hon har tillomed spelat in samtal från flåsgubbar som ringer dagligen för att ha bevis på hur hon blir antastad det är inte klokt hur en del män beter sig och vanligt tycks det också vara en stor skam är vad det är.
Citera
2014-10-27, 21:20
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalen
Ja det gjorde jag och inte bara det fotografier finns liksom dokumentation på inkomster v.s inbetald skatt inklusive fastigheter.
Jag har även informerat polisen och gett dom kopior på materialet där tyckte jag att jag var klar men om de börjar nysta lite till i härvan så kommer de att finna fler intressanta vinklar i fallet eftersom mamasan dyker upp lite här och var i landet med som det verkar intressen i andra salonger.
r.

Ledde det till några ingripanden som du känner till? Blir klart impad av din kartläggning.

Iljusin
Citera
2014-10-27, 21:32
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Alltså..

Jag tänkte beställa en massage. Sen tänkte jag vafan, varför inte testa thaimassage?

Sen insåg jag.. om dom erbjuder happyending, så skulle jag ju inte tacka nej. Vad är chansen att en polis skulle få reda på det liksom? Antagligen 0%.

Men vad är chansen att dom gör det? Finns det några "tecken"? Hur vet man vilka salonger som gör o inte gör det? Har för mig jag läst på FB att typ alla gör det?

Beror på var det är.
I storstäder som Stockholm, nästan alla. I Finland så gott som alla. Där är det lagligt och erbjuds öppet. I svenska småstäder, nästan ingen.
Citera
2014-10-27, 22:13
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vpaz
Alltså..

Alla thaisalonger som utför massage har kameraövervakning. Detta är ett krav från regeringen för att få bedriva massageverksamhet. All dess kameraövervakning har polisen tillgång till dygnet runt, dvs dom kan sitta i sin bevakningscentral och titta på när hela Sveriges befolkning får massage. Nu finns det ju dock väldigt många massageställen i Sverige så polisen kan inte ha kamerorna uppe på samtliga ställen samtidigt, utan det skulle vara om du har otur och att polisen i tjänst precis har kommit tillbaka från kafferasten och ronderar runt med kamerorna på just ditt ställe och du ligger där och får dig ett handjobb.
Citera
2014-10-27, 22:28
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Detta är ett krav från regeringen för att få bedriva massageverksamhet. All dess kameraövervakning har polisen tillgång till dygnet runt, dvs dom kan sitta i sin bevakningscentral och titta på när hela Sveriges befolkning får massage.

Här vill jag i egenskap av jurist gärna veta vad du har för källa för det här. Jag har just letat i senaste propositionen 2012/13:111 "En strängare sexualbrottslagstiftning" och ordet kameraövervakning existerar enbart på ett ställe och berör inte alls det du pratar om.
Vi har för närvarande inte ens kameror på alla arrester i Sverige, så varför skulle polisen aktivt övervaka massagegäster, men inte fångar i arresten?
Senast redigerad av wh0re 2014-10-27 kl. 22:31.
Citera
2014-10-27, 22:39
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Här vill jag i egenskap av jurist gärna veta vad du har för källa för det här. Jag har just letat i senaste propositionen 2012/13:111 "En strängare sexualbrottslagstiftning" och ordet kameraövervakning existerar enbart på ett ställe och berör inte alls det du pratar om.
Vi har för närvarande inte ens kameror på alla arrester i Sverige, så varför skulle polisen aktivt övervaka massagegäster, men inte fångar i arresten?

Som jurist borde du ju förstå att jag inte var seriös och menade på att risken för att polisen skulle dyka upp just när Vpaz får sig en handtralla är nästintill obefintlig.

Man måste få skoja till det ibland också. Att det inte finns kameraövervakning i samtliga arrester är ju dock något jag har svårt att förstå, med tanke på vilka saker som sker. (Förutsätter att du menar på andra ställen än i cellerna, för det finns ju inte i fängelser heller)
Citera
2014-10-27, 22:47
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
Som jurist borde du ju förstå att jag inte var seriös och menade på att risken för att polisen skulle dyka upp just när Vpaz får sig en handtralla är nästintill obefintlig.

Man måste få skoja till det ibland också. Att det inte finns kameraövervakning i samtliga arrester är ju dock något jag har svårt att förstå, med tanke på vilka saker som sker. (Förutsätter att du menar på andra ställen än i cellerna, för det finns ju inte i fängelser heller)

Synd! Jag såg hemskt mycket fram emot ett helt crazy inslag i övervakningssamhället där man på något missriktat vis lyckades få till en absurd övervakning av en bransch såhär samtidigt som man på ett lustigt vis lyckades strida mot Eu-förordningen.
Citera
2014-10-27, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Ledde det till några ingripanden som du känner till? Blir klart impad av din kartläggning.

Iljusin
Nej jag känner inte till om det blev några ingripande men jag tror att det började brännas ordentligt för de inblandade då de sålde av två salonger samtidigt.
Varav den ena annoserades ut på blocket för en spottstyver och det berodde garanterat inte på att den gick dåligt då kundunderlaget var stort eftersom den är ganska ensam på orten.
Men jag lär väl få reda på det tids nog eftersom jag troligtvis blir kallad som vittne vid en eventuell rättegång,om nu inte myndigheterna struntar i det och hittar betydligt värre saker i det ekonomiska och lägger krutet där.
Citera
2014-10-28, 10:08
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalen
Nej jag känner inte till om det blev några ingripande men jag tror att det började brännas ordentligt för de inblandade då de sålde av två salonger samtidigt.
Varav den ena annoserades ut på blocket för en spottstyver och det berodde garanterat inte på att den gick dåligt då kundunderlaget var stort eftersom den är ganska ensam på orten.
Men jag lär väl få reda på det tids nog eftersom jag troligtvis blir kallad som vittne vid en eventuell rättegång,om nu inte myndigheterna struntar i det och hittar betydligt värre saker i det ekonomiska och lägger krutet där.

Du får ursäkta, men jag tycker det där låter lite fööör bra för att vara sant. Jag bara väntar på att Iljusin ska brista ut i gapskratt och säga att han driver med dig.
Konstapel Klang må vara en skitstövel, men jag undrar om han inte har rätt i det här fallet. I mina ögon liknar du ett riktigt prakttroll. Hoppas jag har fel.
Citera
2014-10-28, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Du får ursäkta, men jag tycker det där låter lite fööör bra för att vara sant. Jag bara väntar på att Iljusin ska brista ut i gapskratt och säga att han driver med dig.
Konstapel Klang må vara en skitstövel, men jag undrar om han inte har rätt i det här fallet. I mina ögon liknar du ett riktigt prakttroll. Hoppas jag har fel.
Vad du tycker och inte tycker skiter jag i fullständigt,likt dom som åker till Thailand och intalar sig själv att alla tjejer där knullar gamla gubbar av egen fri vilja så kan du också fortsätta att leva i förnekelse om att det finns grova problem med denna verksamhet.

Iljusin kommer inte att brista ut i gapskratt då han är en vettig man som har en hjärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in