2014-10-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av funf-krauter
Ja, fast det där tolkar jag som personliga åsikter och gissningar från en politisk meningsmotståndare. Jag kanske printar ut ditt inlägg och torkar mig i röven med det.

Ja Nordfront i pappersupplaga skulle nog som bäst kunna stjäla en del andelar från Lambi.

Ni har nog redan nått den del av den Svenska befolkningen som tycker att det är roligt att läsa om en mörkhyad fotbollsspelare som får bananer kastade mot sig och gult kort av dommaren.

https://www.nordfront.se/fick-bananer-kastade-pa-sig-och-lamnade-plan-fick-gult-kort-av-domaren.smr

Det finns ett begränsat antal av den typen av idioter i det här landet. De har redan hittat till Nordfront.
Citera
2014-10-28, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ElCampeador
Haha. Jag tror jag följer ovanståendes exempel. Inte för att jag är med i motståndsrörelsen, men nog var det där toalettpappersmaterial, alltid. Antingen har du aldrig mött en enda jude, vet ingenting om deras kultur/religion eller så är du jude själv, eftersom du gnäller om "antisemitism". Kalla mig för antisemit, rasist, nazist eller vad du vill. "Antisemitism" är högst befogad och "förintelsen" är verkligen en lögn. Det är judarnas kassako sen 70 år och deras ursäkt att göra vad fan de vill utan att någon får invända. Om någon mot förmodan gör det så är de "antisemiter". Vilket är hur judar har tagit över varenda djävla media, bank och en anseenlig del av världens större företag och driver det antivita folkmordet, eftersom de är butthurt och ser oss som fiender. Jag antar att du aldrig hört talas om Rothschilds, Rockefellers, Morgans eller varför inte "vår egen" Bonnierfamilj?

Tips: https://www.youtube.com/watch?v=7-Kl6RHKIQk

Någon som tror sig förstå att förintelsen är en bluff efter att ha sett en video från denierbud, känd för sin härliga stämma, är väl precis vad nordfront är ute efter. Så där har de kanske en liten grupp att hämta till sin virtuella särskola som är Nordfront.se

Videon har gåtts igenom minut för minut här.

http://holocaustcontroversies.blogspot.se/2013/09/viewers-guide-to-denierbuds-auschwitz.html
Citera
2014-10-28, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Förstår för övrigt att det är svårt att hålla ert kommentarsfält rent, det är väldigt många troll på sidan. Verkar också som era läsare inte uppskattar kritik mot SvP/Motgift/NU. Sådana kommentarer får ofta många "tumme ner", så ni riskerar nog inte att få era läsare emot er om ni raderar dem. Just den aktuella kommentaren hade jag av en slump i urklipp, det var därför jag kunde kopiera in den exakt när jag såg att den försvann. Jag uppfattade inte den som en trollkommentar, även om den kanske var överdriven med påståendet om "fiendekontrollerad". Jag tycker det är viktigt med korrekt vägledning av unga nationalister i nuläget. Något Nordfront sköter utmärkt.
Det är en svår balansgång, vissa gnäller över att vi är för "snälla" och raderar för mycket - andra gnäller över att vi inte "tar vårt publicistiska ansvar" och borde censurera mer kommentarer.
Citat:
Ursprungligen postat av Laughlines
https://www.nordfront.se/vad-vi-stravar-mot.smr#comment-175239

Nordfront vädjar till folket att skänka pengar till dem (likt en tiggande romer).

I kommentarerna kan man bland annat läsa om folks önskan till judarnas fysiska utrotning.

Skänk inte pengar till de här galningarna.

Edit: Nu togs de kommentarerna bort.
Nej, men vad tråkigt. Togs dina trollkommentarer bort, då får du väl hitta nått annat att gnälla över
Senast redigerad av M.Saxlind 2014-10-28 kl. 14:21.
Citera
2014-10-28, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Det är en svår balansgång, vissa gnäller över att vi är för "snälla" och andra gnäller över att vi inte "tar vårt publicistiska ansvar" och censurerar mer kommentarer.

Nej, men vad tråkigt. Togs dina trollkommentarer bort, då får du väl hitta nått annat att gnälla över

Jag skrev en kommentar om att ni borde sluta med judehetsen.

Då svarade en nynazist att judarna är hela mänsklighetens fiende och en annan att judarna borde fysiskt utrotas.

Kommentarer likt dem är inte så ovanliga.
Citera
2014-10-28, 14:24
Medlem
Citat:
Jag skrev en kommentar om att ni borde sluta med judehetsen.

Då svarade en nynazist att judarna är hela mänsklighetens fiende och en annan att judarna borde fysiskt utrotas.

Kommentarer likt dem är inte så ovanliga.
Du vet inte vem som skriver en viss kommentar och i vilket syfte. I vilket fall bryter de kommentarerna mot hemsidans regler och det är inte Nordfronts fel att vissa som skriver kommentarer skriver olämpliga saker.
Citera
2014-10-28, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.Saxlind
Du vet inte vem som skriver en viss kommentar och i vilket syfte. I vilket fall bryter de kommentarerna mot hemsidans regler och det är inte Nordfronts fel att vissa som skriver kommentarer skriver olämpliga saker.

Jag tror att er (och liknande sidors) konstanta judehets får vissas typer av personer att transformeras till judehatande psykfall. De blir dagligen matade med så mycket antisemitisk propaganda att de blir illamående så fort de ser en bild på jude.

Det tycker jag är tragiskt.
Citera
2014-10-28, 15:54
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Jag tror att er (och liknande sidors) konstanta judehets får vissas typer av personer att transformeras till judehatande psykfall. De blir dagligen matade med så mycket antisemitisk propaganda att de blir illamående så fort de ser en bild på jude.

Det tycker jag är tragiskt.
Syftet är att utbilda folk om judarnas destruktiva inverkan på världen. Om du inte vill lära dig något kan du ju fortsätta hänga på expo.se och "Levande historia" och fortsätta be för att massorna inte får upp ögonen för judarnas brott mot mänskligheten.
Citera
2014-10-28, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
Syftet är att utbilda folk om judarnas destruktiva inverkan på världen. Om du inte vill lära dig något kan du ju fortsätta hänga på expo.se och "Levande historia" och fortsätta be för att massorna inte får upp ögonen för judarnas brott mot mänskligheten.

Ni utbildar inte någon. Ni sprider gamla lögner till lättpåverkade och vilsna individer. T.ex. artikeln i din signatur, som du ironiskt kallar för den viktigaste länk man kan klicka på. Det säger allt om er.

Den är fullproppad med felaktigheter.

Bl.a. gällande Anne Franks dagbok, befolkningsstatistiken, Fred Leuchter och Raul Hilbergs uttalande.

Vi ska inte sprida sånt skit i det här landet. Hitler gjorde det och miljontals oskyldiga judar fick ett helvete på grund av att han var så lätt påverkad av antisemitiska lögner.

Jag hoppas innerligen att människor väljer att inte skänka några pengar till eran organisation.
Citera
2014-10-29, 16:22
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Bra. Dessa varelser må vandra på jorden i mänsklig skepnad men ser man på historien så är dom är inget annat än civilisationsförgörare. Det är ingen slump att dom har blivit utslängda från över hundra nationer sedan år 250. Allt dom säger är lögner som bryter ner både kropp och själ. Allt dom tar i förvandlas till ett tomt skal, ett hån mot livet. Dom har som enda syfte på jorden, att korrumpera och förinta allt vackert.

Det finns bara ett folk som jag verkligen hatar och det är den evige.
Citera
2014-10-29, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Bra. Dessa varelser må vandra på jorden i mänsklig skepnad men ser man på historien så är dom är inget annat än civilisationsförgörare. Det är ingen slump att dom har blivit utslängda från över hundra nationer sedan år 250. Allt dom säger är lögner som bryter ner både kropp och själ. Allt dom tar i förvandlas till ett tomt skal, ett hån mot livet. Dom har som enda syfte på jorden, att korrumpera och förinta allt vackert.

Det finns bara ett folk som jag verkligen hatar och det är den evige.

Okej, du kände dig manad att ställa upp som typexempel på det jag skrev om.
Citera
2014-10-29, 16:40
Medlem
RexGermanias avatar
Citat:
Okej, du kände dig manad att ställa upp som typexempel på det jag skrev om.
Är det så konstigt att man hatar ett folk vars hela historia har gått ut på att utplåna andra folk och civilisationer?
Citera
2014-10-29, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RexGermania
Är det så konstigt att man hatar ett folk vars hela historia har gått ut på att utplåna andra folk och civilisationer?

Du skrev angående judiska människor.

"Allt dom tar i förvandlas till ett tomt skal, ett hån mot livet. Dom har som enda syfte på jorden, att korrumpera och förinta allt vackert.

Det finns bara ett folk som jag verkligen hatar och det är den evige
. "

Det låter som ett typiskt fall där någon har fått i sig massvis med antijudepropaganda. Från sidor likt Nordfront.se och blivit skadade av det.

En sund och klok människa skänker inte sina pengar till sådana organisationer.

Edit: Såg nu att du har blivit avstängd.
Senast redigerad av Laughlines 2014-10-29 kl. 19:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in