16 163 besökare online
856 438 medlemmar • 45 796 835 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Medier och journalistik
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Stormtrooper
Medlem
Stormtroopers avatar
Den här tråden handlar om Svenska motståndsrörelsens nya hemsida: http://www.nordfront.se/

Så diskutera hemsidan och dess artiklar här.

Har ni frågor om hemsidan så kan ni ställa dem här så svarar jag efter bästa förmåga. Om inte jag kan svara på frågan så vidarebefordrar jag den till någon som kan och återkommer med svar. Trams och oväsentligheter besvaras ej. Annars tror jag också att det går att ställa frågor direkt på hemsidan eller till redaktionen över e-post.

Konstruktiv kritik på hur sidan kan bli bättre mottas gärna.

Och ni får gärna PM:a nyhetstips till mig så ska jag se till att vidarebefordra tipset till rätt person. Annars finns det en tipsfunktion på hemsidan som också funkar.
Spoiler:
Om allt går enligt planerna kommer hemsidan upp imorgon. Sidan ersätter Motståndsrörelsens gamla hemsida patriot.nu, men allt material från patriot.nu ska finnas kvar på den nya sidan om jag förstått det hela rätt.

Den nya hemsidan kommer fungera som patriot.nu fast bättre. Vi kommer t.ex. lägga mer fokus på nyheter utan att skriva mindre på andra områden.

Det är också ok att här i tråden diskutera våra systersidor i Norge och Finland:
http://www.nordfront.net/
http://www.patriootti.com/

RelicDeluxe
Medlem
RelicDeluxes avatar
Vad händer?

Stormtrooper
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RelicDeluxe
Vad händer?
"Kommer snart" står det. Jag utgår ifrån att det är det som gäller då. Ingen från redaktionen är inne på Skype just nu, men kommer inte sidan upp på förmiddagen imorgon så ska jag försöka fiska i när man tror att sidan kommer upp. Det sista jag hörde var måndag och att man hade fullt upp med att fasa över material från den gamla sidan.

---

Kan tillägga att jag inte är någon officiell representant för Motståndsrörelsen eller Nordfront och alltid endast företräder mig själv här på Flashback, om inget annat anges.

RelicDeluxe
Medlem
RelicDeluxes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormtrooper
"Kommer snart" står det. Jag utgår ifrån att det är det som gäller då. Ingen från redaktionen är inne på Skype just nu, men kommer inte sidan upp på förmiddagen imorgon så ska jag försöka fiska i när man tror att sidan kommer upp. Det sista jag hörde var måndag och att man hade fullt upp med att fasa över material från den gamla sidan.

---

Kan tillägga att jag inte är någon officiell representant för Motståndsrörelsen eller Nordfront och alltid endast företräder mig själv här på Flashback, om inget annat anges.

Enligt nedräkningen så skulle sidan varit uppe redan igår kväll, sidan är fortfarande inte uppe.

Stormtrooper
Medlem
Stormtroopers avatar
Sidan är nu uppe!

http://www.nordfront.se/

RelicDeluxe
Medlem
RelicDeluxes avatar
Funk int fö mej nå...

Straybullet
Medlem
Straybullets avatar
Mycket snyggt! Vackert skägg Vejdeland har skaffat också!

RelicDeluxe
Medlem
RelicDeluxes avatar
Vad händer? Nu är det nere igen....

Centerino
Medlem
Centerinos avatar
Varför bytte ni namn? När jag sett klistermärken och sprayat till Patriot.nu är det mer minnesvärt.

Stormtrooper
Medlem
Stormtroopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centerino
Varför bytte ni namn? När jag sett klistermärken och sprayat till Patriot.nu är det mer minnesvärt.
Detta är min tolkning av hur man resonerat: namnbytet syftar till att tydligare visa på vår tanke om ett enat Norden. Patriot.nu var kort och tydligt, och på så vis bra, men förmedlade egentligen inte vad vi står för på ett lika bra sätt.

Ifall adressen patriot.nu satt sig i folks huvuden så gör det heller ingen skada eftersom patriot.nu skickar folk till den nya sidan där allt material från patriot.nu också finns kvar.

---

Mindre bra är att sidan verkar vara överbelastad och nere för tillfället.

RelicDeluxe
Medlem
RelicDeluxes avatar
Verkar inte funka alls....eller stundtals iaf.

Det här gick ju bra grabbar..är det fortfarande "överbelastning" på servern...?

Straybullet
Medlem
Straybullets avatar
Nu börjar det hända saker och ting ser jag, mycket intressanta artiklar.

Svara på ämne
Topp Dela »