2014-10-26, 22:47
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZegDeg
Vem klarar av det utan att skada benen i handleden? Den som först övat på djur och sedan googlat på människohandens anatomi kanske?
PS Och du förtalar fotfarande inte MB!?
Inte den som övat på en liten hund. Och jag vet ingen som har googlat på människans anatomi, men däremot vem som inte har gjort det eftersom att hans dator har undersökts.
Ja.
Citera
2014-10-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Det får nog du förklara. Halva tråden innehåller dina inlägg om varför det var mord och just inget annat, har du glömt att du fick ändra din signatur när det visade sig att du hade fel ?

Så när du kommit på svaret kan du meddela Quarrel.

Självklart handlar det om mord, styckmord.
Citera
2014-10-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Theforeigner
Undras värkligen hur det kommer sig at så många, som är helt ock hållet säkra på att KJ mördade VB, fortsätter att vara aktiva här i tråden iom att KJ ju redan är dömd för mordet ?

Jag förstår å andra sidan 100% att dom som INTE är säkra på att KJ är skyldig, fortsätter at skriva i tråden.

Kan någon av dom som är helt ock hållet säkra på att KJ mördade VB, förklara för mig VARFÖR att dom fortsätter att vara aktiva här i tråden iom att KJ ju redan är dömd för mordet ?

DET är vi fler som undrar! Bästa och mest relevanta frågan hittills!!

Frågan är om de bara låtsat att de i själva verket vet att KJ är oskyldig?

Vet de mer än vad det utger sig för att veta?
Medbrottslingar? Skydd av brottsling, skydd av den faktiska GM?
Citera
2014-10-26, 23:06
Medlem
MrFolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnurra-pa-traden
Det får nog du förklara. Halva tråden innehåller dina inlägg om varför det var mord och just inget annat, har du glömt att du fick ändra din signatur när det visade sig att du hade fel ?

Så när du kommit på svaret kan du meddela Quarrel.

Du tror att jag är så korkad att jag inte begriper att du skrev ditt ursprungliga inlägg:

Citat:
Alltså det där med läsförståelse. Jag skrev ovidgat medvetande, det var riktat till den som har "locket-på" attityd. Tänk nu MrFold efter riktigt jävla noga. Ett mordvapen eller mordplats kan ge resning till nackdel för GM. Kan du vidga ditt medvetande så långt ?

... i syfte att försöka påstå i tråden att en annan GM skulle kunna åka dit om man hittade vapen/mordplats. Sen begrep du att när jag skrev mitt svar att man inte kan formulera sig på det viset - det är förstås endast och allenast den dömde som kan få resning, alternativt åklagaren gentemot en redan friad person eller en person som dömts för ett mindre allvarligt brott än vad åklagaren yrkade. Nu försöker du reparera genom något slags halvtrollande som säkert jag inte är ensam om att begripa poängen med.

Dina komplex gentemot mig och Hamilkar har hursomhelst inte med tråden att göra så jag föreslår att du håller det i PM fortsättningsvis om du vill fortsätta gläfsa.
Citera
2014-10-26, 23:33
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Källa på påstådda?
Det påstådda: "KJ var storkonsument av våldsfilmer; ju sjukare, desto bättre. När han inte sov låg han ofta i sin soffa och såg på blodiga våldsfilmer. T.o.m. i badkaret hade han en film med sig: ´Killing them softly´."

Källan är KJ själv. - Ett litet axplock (alla animerade styckningsfilmer undantagna liksom censurerad film om kaninstyckning, fågelprickning mm):
Citat:
Ursprungligen postat av FUP, s. 1630
F: Du är uppe på natten?
H: Ja.
F: Vad gör du på natten då?
H: Ser tv och film. Mycket film. Laddar ner film och sånt. Ja, de har väl säkert haft kul att titta på alla filmer som är på min dator... har... en gig... [bör mena en eller flera TB]
Citat:
Ursprungligen postat av Fb
Ligger i badet och tittar på filmen - Killing Them Softly - Vad händer för er andra då??
Citera
2014-10-26, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quarrel
Inte den som övat på en liten hund. Och jag vet ingen som har googlat på människans anatomi, men däremot vem som inte har gjort det eftersom att hans dator har undersökts.
Ja.
Frågor till KJ efter genomgång av dator:
en utav bilderna som då finns sparad eller googlad på är en människohand, alltså i skelettform från handleden Förhör s 1725.
Citera
2014-10-26, 23:45
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ja.
Datorn visade sig ha så många oläsliga sektorer att en fullständig spegelkopia inte kunde skapas. De bilder som återskapats visade sig vara ett par år gamla.
Citera
2014-10-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ja.
Vems dator har inte undersökts? Är det han som du inte pekar ut och inte förtalar du menar?
Citera
2014-10-27, 00:15
Medlem
Theforeigners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Det påstådda: "KJ var storkonsument av våldsfilmer; ju sjukare, desto bättre. När han inte sov låg han ofta i sin soffa och såg på blodiga våldsfilmer. T.o.m. i badkaret hade han en film med sig: ´Killing them softly´."

Källan är KJ själv. - Ett litet axplock (alla animerade styckningsfilmer undantagna liksom censurerad film om kaninstyckning, fågelprickning mm):

Jaha, men för det första så är "Killing You Softly" ju inte någon sjuk, blodig våldsfilm, ta ock läs om filmen här:

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/brad-pitt-som-torped-i-finanskrisande-usa/

För det andra så alla quotes från FUP etc är ju inget som helst tecken på att KJ är någon mördare, hundra tusindtals killar ser ju filmer som Dexter och dylikt, till ock med tjejer och vanliga Svensons gör det, utan på något sätt vara vålds människor.

Och at killar som, gjenom flera år, är passionerat intresserade av a spela Airsoft (krigs lek), pratar om hur man skulle döda någon är väl absolut inte heller något särskilt ovanligt.

Nä du, dina påstående dom håller inte tycker jag.

Ock dit påstående att KJ "var storkonsument av våldsfilmer; ju sjukare, desto bättre" hur vet du att KJ tyckte at "ju sjukare, desto bättre" ???
Citera
2014-10-27, 00:33
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
/.../ Knivfetischist? Han bytte bort sin fina kniv som han hade fått i present mot en airsoftbössa.
Bytet kan ha ägt rum efter att hunden bitit sig i tungan:
Citat:
Ursprungligen postat av FUP, s. 1809
F2: När gjorde ni det här bytet i tid? Kommer du ihåg…?
H: Januari kanske. Januari eller februari.
F2: Har du... efter januari antar jag att vi pratar 2013, i år alltså?
H: Mmm.
Kniven inköptes 121226 och gavs enligt DL förmodligen bort samma dag (s. 1205).
Citat:
Ursprungligen postat av FUP, s. 1226
A uppger att K ville byta aktuell machete mot en soft airgun, en M4. Den hade en skjutbar kolv, vilket K bytt ut.
Den 14 mars skriver KJ på fb:
Citat:
Nu är min M4:a äntligen klar med ett front grepp och en fullt fungerande PEQ-Box från ELEMENT (Den har 50Lumen lampa, UV-lampa, 5mw röd laser, och IR-laser)
Citera
2014-10-27, 00:43
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Jaha, men för det första så är "Killing You Softly" ju inte någon sjuk, blodig våldsfilm, ta ock läs om filmen här:

http://www.dn.se/kultur-noje/film-tv/brad-pitt-som-torped-i-finanskrisande-usa/
Det har jag heller inte rubricerat den som. - Ta och läs om mitt inlägg.
Citat:
För det andra så alla quotes från FUP etc är ju inget som helst tecken på att KJ är någon mördare, hundra tusindtals killar ser ju filmer som Dexter och dylikt, till ock med tjejer och vanliga Svensons gör det, utan på något sätt vara vålds människor.

Och at killar som, gjenom flera år, är passionerat intresserade av a spela Airsoft (krigs lek), pratar om hur man skulle döda någon är väl absolut inte heller något särskilt ovanligt.
Det finns dock de som inte förmår skilja på fantasi och verklighet.
Citat:
Ock dit påstående att KJ "var storkonsument av våldsfilmer; ju sjukare, desto bättre" hur vet du att KJ tyckte at "ju sjukare, desto bättre" ???
Det tyckte han säkert inte - vilket inte hindrar att jag gör den tolkningen.
Citera
2014-10-27, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZegDeg
Vems dator har inte undersökts? Är det han som du inte pekar ut och inte förtalar du menar?

Lägg ner skitsnacket nu! Öppna lagboken! Det handlar inte om ngt förtal.

Det handlar om en högaktuell a l t e r n a t i v GM som faktiskt INTE är utredd!

Mordoffret hade kontakt med denna herre den 4 maj osv osv osv osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in