2014-10-26, 17:33
Medlem
526s avatar
Tycker inte heller om svenskar även fast jag är en själv. Gillar inte blattar heller. Tycker ni båda är patetiska och inget jag bryr mig om.

Fuck off.
Citera
2014-10-26, 17:42
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Tycker inte heller om svenskar även fast jag är en själv. Gillar inte blattar heller. Tycker ni båda är patetiska och inget jag bryr mig om.

Fuck off.

Du får väl flytta till en isolerad öde ö då. Bye bye!
Citera
2014-10-26, 17:45
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBurden
Du får väl flytta till en isolerad öde ö då. Bye bye!
Jag bor på söder. Det är en ö.

PS - kom inte hit.
Citera
2014-10-26, 17:48
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Jag bor på söder. Det är en ö.

PS - kom inte hit.

Ingen fara. Jag är inte intresserad.
Citera
2014-10-26, 18:07
Medlem
elinoelins avatar
Jo vi är många som märker av det.
Och jag vet vilken typ av "svenne" du menar.

Men det är den här typen av svensk som du ska älska, det är han som vägrar rösta på SD för att han vill hjälpa er "blattar" till ett bättre liv.
Du har ingen skam i kroppen.
Och nej det är inget positivt, det är enbart avtändande och får dig att se smutsig ut.

Och alla invandrare känner inte samhörighet med alla andra invandrargrupper i samhället.
Undrar hur många gånger jag hört olika typer av invandrare snacka skit om andra invandrare i ren rasism klass

Vad ville du få ut av tråden?
Bevisa för folk varför det är så viktigt med att rösta på SD eller?
Citera
2014-10-26, 18:17
Medlem
Jag förstår lite hur du tänker TS, även om jag blir lite less på hela broders-tänket i alla sitsar. Men jag känner igen det för många kvinnor beter sig på samma sätt i utsatta situationer. När vi åker tunnelbana håller vi koll på varandra, ofta saktar man in om man går förbi en man och kvinna i en diskussion för att se om hon på något sätt är utsatt. På krogen räcker en blick och då är man där. Ni ska höra hur diskussionerna låter på toaletterna på krogen, trots att vi inte känner varandra! Gemenskap är fantastiskt i utsatta situationer, men det du beskriver är enormt överdrivet. "Bror ta din tid i kassaaaan".. Shit. Vi är väl ändå alla människor..
Citera
2014-10-26, 18:20
Medlem
alienfins avatar
På Tal om beställning så var jag tvungen att låta bli att äta upp min frukostmacka på donken för att de glömt lära sina arbetare att i sverige tallar man inte på skinkan o osten med bara händer som du tallat på din röv med tidigare. ALDRIG MER DONKEN... Fy fan får kväljningar fortfarande...
Citera
2014-10-26, 18:27
Medlem
EnSomKans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MothmanBuds
Hur ser "ni blattar" på "oss svenskar" som inte beter oss som typiska svennebananer?

Det finns inga problem där emellan. Man känner igen en riktig svennebanan ganska omgående. Jag kanske inte var tydlig i trådstarten men vi ska ha det klart för oss att svennar och etniska svenskar inte nödvändigtvis är samma sak.

Etnicitet hänger på dina gener. Att vara en svennebanan kan även en adopterad korean vara. Dock är 99% av alla sådana svennar etniska svenskar.
Citera
2014-10-26, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Hur mycket svamp har du tagit?

Jag säger det är en svensk som försöker provocera, det är helt klart tydligt när man läser på texten.

Dessutom är trådstarten dum.
Men trådstartaren...
Citera
2014-10-26, 18:49
Medlem
laerandes avatar
Det är lustigt hur babbar försöker spä ut hat och ilska och definiera vad som är under/överlägsen kultur när de själva stammar från getknullande, inavlade bönder som inte har någon bildningstradition eller intellektuell förmåga att tala om. Det enda era förfäder har tränat sina hjärnmuskler med är tanken på hur många kameler som nästa fru kan vara värd eller åt vilket håll Mecka kan tänkas ligga, där slutar det hela. Folk från MENA ligger helt enkelt cirka två hundra år efter i utvecklingen och kan med enkelhet kallas retarderad. Det som kan sammanfatta hela den här tråden är att ni är gäster här, i vårt - det svenska folkets - land. Ni misslyckades, inte vi. Historien kan inte skrivas om: svenskarna med sin godhet, känsla för medmänsklighet och intellektuella överhet tillät babbar från allskönes degenererade MENA-länder att söka skydd här - hos de germanska folkstammarna uppe i det kalla norden.

För övrigt vill jag ge ett tips till babbarna i tråden, se över era stamtavlor innan ni reproducerar. Efter att ha arbetat en del i vården är det skrämmande hur många med ursprung i MENA som är överrepresenterade i det fält jag sysslat med, kusingifte in absurdum har satt sina spår hos den evige babben där inaveln förmodligen kan förklara en del typiska drag såsom bristande och svagt intellekt, svårhet att kontrollera temperament, packmentalitet, osäkerhet på individnivå, brist på inlevelseförmåga osv.
Senast redigerad av laerande 2014-10-26 kl. 18:55.
Citera
2014-10-26, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnTheWeed
Jo, men ''stolthet, solidaritet och ryggrad''. Största skitsnacket jag hört, vart var deras stolthet, solidaritet och ryggrad när dom stack från landet med svansen mellan benen?
Vad jag är orolig för är om/hur "de" tar med sig attityden de behövde "där hemma", för jag misstänker att den kommer (om det inte redan har skett i t.ex Husby, Malmö,...) att krocka med svenskar/svenskor.
Citera
2014-10-26, 19:33
Medlem
Tjoflos avatar
Ni blattar verkar verkligen hålla ihop bra, kolla bara hur fint och fridfullt det är överallt där de vita inte håller till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in