2014-10-26, 00:14
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Inte speciellt, ni får leva hur ni vill, jag har inga planer på att flytta till någon håla i Sverige med bara svennar, jag är tack och lov förskonad från er. Dom svenskar jag möter är 90% av fallen trevliga, intressanta och schysta människor. Ni däremot, som hänger här inne verkar vara otroligt gråa individer vars hela existens går ut på att motarbeta invandringen. Gå ut och lev lite, ni kan rösta på SD vart fjärde år, ni behöver inte propagera och vara SD's springhundar under tiden. Ut och lev ert liv istället och sluta se invandrare som mytologiska figurer från helvetet.

Nej, vi är inte gråa utan stolta svenskar som är trötta på massinvandring, mångkultur, feminism, genus, homopropaganda och allting annat som bara skapar förödelse och dekadens.
Citera
Bannlyst
Citat:
Inte speciellt, ni får leva hur ni vill, jag har inga planer på att flytta till någon håla i Sverige med bara svennar, jag är tack och lov förskonad från er. Dom svenskar jag möter är 90% av fallen trevliga, intressanta och schysta människor. Ni däremot, som hänger här inne verkar vara otroligt gråa individer vars hela existens går ut på att motarbeta invandringen. Gå ut och lev lite, ni kan rösta på SD vart fjärde år, ni behöver inte propagera och vara SD's springhundar under tiden. Ut och lev ert liv istället och sluta se invandrare som mytologiska figurer från helvetet.

Vi vill främst motarbeta invandringen så vi kan fokusera på våra egna människor. Men jag förstår inte hur ni/du tänker. Om det verkligen inte går att ta emot 100000 människor varje år. Jo, då ska vi självklart fortsätta likadant. Ibland tror jag människor har noll förmåga att se verkligheten framför dem. Du verkar vara en av dem.

Du påpekar att Sverige är så bra, men du vill ju göra motsatsen, du vill ju se Sverige bli ett u-land. Men jag är inte förvånad då ni har gjort ditt hemland likadant.
Citera
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
En vanlig svensk är alltså nån som lever sitt sköna liv i sin köpta bostad där han/hon umgås med sina svenska och invandrarvänner? Och vi andra är "svennar"?

Du vet skillnaden mellan dig och en svensk, det är därför du reagerar så starkt. Stor skillnad på svensk och svenne.
Citera
2014-10-26, 00:16
Medlem
Slints avatar
Citat:
Som jag sa, så är du själv en vänstersvenne som låtsas vara neger. Gå och lägg dig.
Citera
2014-10-26, 00:17
Medlem
OnTheWeeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnStoltFegis
Är det inte så att de snabbt blivit bortskämda här i Sverige?
Jo, men ''stolthet, solidaritet och ryggrad''. Största skitsnacket jag hört, vart var deras stolthet, solidaritet och ryggrad när dom stack från landet med svansen mellan benen?
Citera
2014-10-26, 00:19
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
Som jag sa, så är du själv en vänstersvenne som låtsas vara neger. Gå och lägg dig.

Haha, nu är jag en vänstersvenne? Jag väntade på dig idag på O'learys, du hade din chans och se om jag var en vänstersvenne eller en "neger", du var ju så jävla sugen på att slå ihjäl mig, men du dök inte upp din internet gangster.
Citera
2014-10-26, 00:20
Medlem
tangerinetrees avatar
Jag förstår dig inte. När jag är bland folk så ser jag att alla är olika och att varje person har en egen personlighet och att alla är lika älskvärda. Såklart finns det idioter(som du).
Citera
2014-10-26, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kad1
Att blattar stöttar blattar var ju även det något man redan visste, så vad sjutton är poängen med tråden?
Att ha ngt att fördriva tiden med, medans maskinerna i t-stugan arbetar vidare?
Citera
2014-10-26, 00:22
Medlem
Marlo.Stanfields avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinetree
Jag förstår dig inte. När jag är bland folk så ser jag att alla är olika och att varje person har en egen personlighet och att alla är lika älskvärda. Såklart finns det idioter(som du).

Precis, fega människor kan inte bedöma personer för vad dom är, anledningen till detta är att dessa människor aldrig träffar på nya människor i sitt tråkiga liv. Dom umgås med sin gråa familj och sina gråa vänner samt träffar samma gråa människor på sitt gråa jobb. Då är det skönt och få leva livet genom datorn och var avpixlat, Ekeroth och Åkesson säger åt dom att tycka.
Citera
2014-10-26, 00:26
Medlem
Citat:
Ni svennar (inte svenskar, en vanlig svensk läser denna tråd och skrattar till lite sedan går han/hon vidare och lever sitt sköna liv i sin köpta bostad där han/hon umgås med sina svenska och invandrarvänner) tar illa upp så jävla enkelt, ni är så lätta att göra förbannade. Ni avskyr era liv så jävla mycket att minsta lilla knyst av en blatte och ni for i taket direkt. Lugna ner er lite och sluta vara så lättpåverkade av ord, vi driver med er vilket bevisar vår tes, eller snarare TS tes.

Detta är en tråd som lyckades med sitt mål, det vill säga visa hur pass stela, tråkiga och lätt irriterade svennar är (inte svenskar, stor skillnad).

Om du driver med ditt värddjur får du räkna med mothugg.
Har börjat märka hur jag tar allt större avstånd från folk med annan bakgrund och framförallt annan kultur, då det kommer allt extremare folkslag hit till det tidigare homogena jämlika Sverige.
Och jag hör från allt fler hur missnöjet och ilskan växer.
Citera
2014-10-26, 00:26
Medlem
GusFrings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikkelito
Jag vill tacka dig för din tråd, det är såna som du bidrar indirekt med fler röster åt SD.

Men för din skull, glöm inte av att du tillhör en minoritet i detta land.
Du kommer alltid förbli en liten skithög som någon aldrig kommer bry sig om.

Vi svenskar håller på att bli en minoritet dock.
Citera
2014-10-26, 00:27
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Precis, fega människor kan inte bedöma personer för vad dom är, anledningen till detta är att dessa människor aldrig träffar på nya människor i sitt tråkiga liv. Dom umgås med sin gråa familj och sina gråa vänner samt träffar samma gråa människor på sitt gråa jobb. Då är det skönt och få leva livet genom datorn och var avpixlat, Ekeroth och Åkesson säger åt dom att tycka.

Det är ingen som säger åt oss att tycka någonting överhuvudtaget. Vi tänker själva och är inte hjärntvättade, vilket så klart inte uppskattas av alla kaosblattar och kaosnegrer som vill fortsätta paraistera på våran välfärd och begå brott.

Du har aldrig funderat över varför SD kom in i riksdagen från första början?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in