Citat:
Ursprungligen postat av
Marlo.Stanfield
Inte speciellt, ni får leva hur ni vill, jag har inga planer på att flytta till någon håla i Sverige med bara svennar, jag är tack och lov förskonad från er. Dom svenskar jag möter är 90% av fallen trevliga, intressanta och schysta människor. Ni däremot, som hänger här inne verkar vara otroligt gråa individer vars hela existens går ut på att motarbeta invandringen. Gå ut och lev lite, ni kan rösta på SD vart fjärde år, ni behöver inte propagera och vara SD's springhundar under tiden. Ut och lev ert liv istället och sluta se invandrare som mytologiska figurer från helvetet.
Vi vill främst motarbeta invandringen så vi kan fokusera på våra egna människor. Men jag förstår inte hur ni/du tänker. Om det verkligen inte går att ta emot 100000 människor varje år. Jo, då ska vi självklart fortsätta likadant. Ibland tror jag människor har noll förmåga att se verkligheten framför dem. Du verkar vara en av dem.
Du påpekar att Sverige är så bra, men du vill ju göra motsatsen, du vill ju se Sverige bli ett u-land. Men jag är inte förvånad då ni har gjort ditt hemland likadant.