2014-10-26, 12:59
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Repatriering
Ja exakt, jag håller med, se bara på alla välfungerande muslimska länder. Rättssäkerhet, lika rättigheter, jämstäldhet och demokrati går som ett rött snöre genom alla dessa överlägsna högburna utopiska kulturer.

Tack för att du berikar u-landet Sverige med din vidsynta högutbildade överhöghet. Utan ditt intellektuella bidrag hade ingenting längre varit möjligt. Du axlar ensam ett stort ansvar och bär fram nationen som ingen annan.

För mig har det alltid varit en stort mysterium hur Sverige har lyckats bli ett så välfungerande och framgångsrikt land, när ni svennar är underlägsna alla andra kulturer. Man får bokstavligen ont i magen när man sitter i samma rum, med enbart svennar, under en längre tid än 15 min.
Citera
2014-10-26, 13:00
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abart
Ni är i alla fall överlägsna att leva på bidrag som vi svennar betalar genom skatter som höjs hela tiden .

Inte mitt fel att ni svennebanan är så naiva och dumma.
Citera
2014-10-26, 13:00
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jahannam
När vi tagit över ert land så kommer vi blattar ge rasister som dig ordentligt med smisk så det är bäst att ni anpassar er innan det är försent. Det enda ni fega svennar vågat göra är att rösta in mespartiet Sverigedemokraterna in till riksdagen som inte kommer göra ett piss för att bli av med "invandringsproblemet"

Hur ska ni sålla ut rasisterna? Titta på snopparna för att se om de är omskurna eller inte?

Erkänn att du tänker att alla svenskar är rasister vilket de facto gör dig till en rasist själv.
Citera
2014-10-26, 13:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jahannam
När vi tagit över ert land så kommer vi blattar ge rasister som dig ordentligt med smisk så det är bäst att ni anpassar er innan det är försent. Det enda ni fega svennar vågat göra är att rösta in mespartiet Sverigedemokraterna in till riksdagen som inte kommer göra ett piss för att bli av med "invandringsproblemet"

Det är ju precis det dem kommer att kunna göra när sådana personer som du existerar. De skapar bara mer hat gentemot er. Vi kommer lagföra så att ni inte kommer kunna gå till eran moské och äta halalslaktat kött m.m. Det är nog bättre att du drar hem till ditt hemland istället för att försöka förändra vårat land. Blir ju mindre ansträngande för dig då
Citera
2014-10-26, 13:02
Medlem
BarracoBarners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
För mig har det alltid varit en stort mysterium hur Sverige har lyckats bli ett så välfungerande och framgångsrikt land, när ni svennar är underlägsna alla andra kulturer. Man får bokstavligen ont i magen när man sitter i samma rum, med enbart svennar, under en längre tid än 15 min.
Du skulle nog må bättre av att flytta härifrån med tanke på hur mycket du stör dig på svenskar. Fast när man väl stuckit in parasitsnabeln kan jag tänka mig att det är svårt att slita sig från bidragen? Jag ser dig som en mygga. En malariasmittad sådan.
Citera
2014-10-26, 13:05
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarracoBarner
Du skulle nog må bättre av att flytta härifrån med tanke på hur mycket du stör dig på svenskar. Fast när man väl stuckit in parasitsnabeln kan jag tänka mig att det är svårt att slita sig från bidragen? Jag ser dig som en mygga. En malariasmittad sådan.

Jag jobbar. Så parasitsnacket fungerar inte på mig. Och varför ska jag flytta? Flytta du istället om det inte passar.

Sen har jag inte något emot svenskar, utan det är er WT, svennebanan, rasister jag inte tål.
Citera
2014-10-26, 13:06
Medlem
Abarts avatar
Citat:
Stick hem då om du mår så dåligt av att umgås med vidriga svennar , dom flesta av oss vill inte umgås med er heller .
Citera
2014-10-26, 13:06
Medlem
Jahannams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Hur ska ni sålla ut rasisterna? Titta på snopparna för att se om de är omskurna eller inte?

Erkänn att du tänker att alla svenskar är rasister vilket de facto gör dig till en rasist själv.

Jag tycker att personer som har attityden som Marlo.Stanfield har är rasister, inte alla svenskar och inte heller de som kritiserar invandringen. Kolla på det citatet som han svarade på så förstår du nog vad jag menar.
Citera
2014-10-26, 13:07
Medlem
Repatrierings avatar
Citat:

Känner faktiskt sympati med dig. Vilket totalt och fruktansvärt livsöde att leva i ett land man fullkomligt hatar ända in i märgen. Förmodar att ditt gränslösa hat och din avsky genomsyrar ditt liv och dina tankar 24 timmar om dygnet. Önskar dig en bättre framtid än det totala helvetet Sverige.
Citera
2014-10-26, 13:07
Medlem
BarracoBarners avatar
Citat:
Jag jobbar. Så parasitsnacket fungerar inte på mig. Och varför ska jag flytta? Flytta du istället om det inte passar.

Sen har jag inte något emot svenskar, utan det är er WT, svennebanan, rasister jag inte tål.
Känslan är ömsesidig. Du är en värdelös människa som borde dra till ett land där det är accepterat att inte ta seden dit du kommer. Lycka till med att hitta det.
Citera
2014-10-26, 13:08
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abart
Stick hem då om du mår så dåligt av att umgås med vidriga svennar , dom flesta av oss vill inte umgås med er heller .

Sverige är mitt land nu. Tänker aldrig lämna mitt Sverige. Och de som försöker få bort mig kommer jag att begrava i trädgården.
Citera
2014-10-26, 13:08
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Att det finns någon sorts "islamsk union" är en fånig SD-misstro. Inget ställe i hela världen är så etnocentriskt som MENA. Vissa muslimer, som marockaner, förbjuder kvinnor att bära slöja för att ta avstånd från andra muslimska grupper. Turkarna skyr kurdisk kultur som pesten av precis samma anledning som västerlänningar ogillar "muslimerna".
Det finns en religiös känsla av gemenskap som undermedvetet förenar muslimer...(liksom andra religiösa grupper)...det är ingen "union" och heller inte jämförbart med kultur, utan en undermedveten känsla av gemenskap som grundar sig i naturvetenskaplig okunskap med rötter i Muhammeds militära upprorsrörelse för 1400 år sedan. Denna känsla av gemenskap (mellan blattar) är det som TS beskriver när han känner större samhörighet genom ögonkontakt och kroppsspråk med "blattar" än med de "otrogna", d.v.s. "svennar"...ingenstans framskymtar kvinnor annat än som ägodelar vilka "förbjuds" det ena eller det andra, t.ex. som i ditt ex. från Marocko, och homosexualitet är belagt med fängelse i Marocko...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in