2014-10-26, 12:30
Medlem
StigHails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FrozenFist
Haha, näst intill alla kan klara av att bli utexaminerade inom nanovetenskap. Så länge man är någorlunda normalbegåvad. Ja till och med en efterbliven individ som du hade haft en schysst chans till att klara det. Problemet är bara den att jag inte ansåg det vara värt det. Att spendera minst 5 år med tråkiga svennar var något jag absolut inte ville gör. Det du ska ha i åtanke är att under den korta perioden som jag pluggade nano, lyckades jag bli minst godkänd i varje kurs och inlämningsuppgift jag hade. Oavsett det tuffa tempot.

Så, nu kan du dra din slutsats hur du vill. Jag kommer alltid i slutändan att var bättre än dig

Tragiskt att du väljer utbildning efter vilka klasskamrater du får, själv hade jag utbildat mig för min egen skull, men det sitter väl i dig att fly när det blir lite jobbigt istället för att lösa problemet.
Citera
2014-10-26, 12:31
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Jag har erfarenhet av turkiska nationalister. Turkiet är i stort sett ett i-land och även om turkar är muslimer så är de bra mycket mer sekulära och civiliserade än resten. Nämner man för en turk att det har skett ett hedersmord i landet så kommer han sucka och sätta en större summa pengar på att det var en kurd som låg bakom det.

"Okej". Vad har det med trådens ämne att göra? Jag kunde inte bry mig mindre, faktiskt!
Citera
2014-10-26, 12:32
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Jag är för mer självstyre åt kurderna. Bara för att man gillar Turkiet behöver man inte per automatik hata kurder. Snacka om att se världen i svart och vitt
Om någon någonsin sett världen i svart och vitt så är det väl ändå muslimer, som endast ser det svarta Kabamonumentet som sina drömmars mål...eller en kolsvartdraperad burkabärainna som höjden av kvinnlighet... ...och som har månskäran vilken uppträder om natten som sin symbol...Förhärligandet av "högre utbildning" som innehåller annat än Korankunskap kan man kosta på sig i länder där den regnbågsfärgade hbtq-flaggan får lagligen hissas, men för att begripa det krävs utbildning på "exmuslimnivå"...
Senast redigerad av studentroland 2014-10-26 kl. 12:38.
Citera
2014-10-26, 12:36
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHail
Tragiskt att du väljer utbildning efter vilka klasskamrater du får, själv hade jag utbildat mig för min egen skull, men det sitter väl i dig att fly när det blir lite jobbigt istället för att lösa problemet.

Lätt för dig att säga. En svenne som du passar som handen i handsken i sådan "svennegäng". Ingen stans i världen klara du dig speciellt länge utan riktiga vänner, varken skolan eller ute i arbetslivet. Tro mig, jag vet. Man kan självklart försöka, men i slutändan så mår vi bäst bland dem som vi tycker om mest att vara vid.
Citera
2014-10-26, 12:37
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studentroland
Om någon någonsin sett världen i svart och vitt så är det väl ändå muslimer, som endast ser det svarta Kabamonumentet som sina drömmars mål...eller en kolsvartdraperad burkabärainna som höjden av kvinnlighet... Förhärligandet av "högre utbildning" som innehåller annat än Korankunskap kan man kosta på sig i länder där den regnbågsfärgade hbtq-flaggan får lagligen hissas, men för att begripa det krävs utbildning på "exmuslimnivå"...

Fast jag är inte muslim...Vad det nu har med tråden att göra
Citera
2014-10-26, 12:40
Medlem
studentrolands avatar
Citat:
Fast jag är inte muslim...Vad det nu har med tråden att göra
"Blattar" som håller ihop gentemot andra grupper i samhället förenas i en känsla av gränsöverskridande gemenskap...vilket annat namn på den känslan än islam kan komma ifråga tror du?
Citera
2014-10-26, 12:46
Medlem
Repatrierings avatar
Citat:
Äsch, sluta gnäll. Ni svennar vet att vi blattar är er överlägsna

Ja exakt, jag håller med, se bara på alla välfungerande muslimska länder. Rättssäkerhet, lika rättigheter, jämstäldhet och demokrati går som ett rött snöre genom alla dessa överlägsna högburna utopiska kulturer.

Tack för att du berikar u-landet Sverige med din vidsynta högutbildade överhöghet. Utan ditt intellektuella bidrag hade ingenting längre varit möjligt. Du axlar ensam ett stort ansvar och bär fram nationen som ingen annan.
Citera
2014-10-26, 12:49
Medlem
onemorechances avatar

Lägre kompetens?
På vilket sätt har vi lägre kompetens?
Citera
2014-10-26, 12:51
Medlem
Pusts avatar
Citat:
"Blattar" som håller ihop gentemot andra grupper i samhället förenas i en känsla av gränsöverskridande gemenskap...vilket annat namn på den känslan än islam kan komma ifråga tror du?

Att det finns någon sorts "islamsk union" är en fånig SD-misstro. Inget ställe i hela världen är så etnocentriskt som MENA. Vissa muslimer, som marockaner, förbjuder kvinnor att bära slöja för att ta avstånd från andra muslimska grupper. Turkarna skyr kurdisk kultur som pesten av precis samma anledning som västerlänningar ogillar "muslimerna".
Citera
2014-10-26, 12:52
Medlem
Jahannams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marlo.Stanfield
Käften blatte, du kommer aldrig betraktas som svensk. Andra generationens invandrare och har signaturen mångkultur - nej tack!

En husneger är vad du alltid kommer vara ditt självhatande kräk.

När vi tagit över ert land så kommer vi blattar ge rasister som dig ordentligt med smisk så det är bäst att ni anpassar er innan det är försent. Det enda ni fega svennar vågat göra är att rösta in mespartiet Sverigedemokraterna in till riksdagen som inte kommer göra ett piss för att bli av med "invandringsproblemet"
Citera
2014-10-26, 12:53
Medlem
Abarts avatar
Citat:
Äsch, sluta gnäll. Ni svennar vet att vi blattar är er överlägsna
Ni är i alla fall överlägsna att leva på bidrag som vi svennar betalar genom skatter som höjs hela tiden .
Citera
2014-10-26, 12:54
Medlem
FrozenFists avatar
Citat:
"Blattar" som håller ihop gentemot andra grupper i samhället förenas i en känsla av gemenskap...vilket annat namn på den känslan än islam kan komma ifråga tror du?

Normal vett skulle jag kalla det.

Du verkar inte förstå hur jobbig svennen är egentligen. Majoriteten av tiden sitter ni och snackar om vilken favoritsnus ni har och hur många prillor ni lyckas trycka in i käften utan att ni drabbas av en mindre niktionöverdos. Samtidigt som ni gillar att diskutera om hur länga man ska koka potatisarna för att få den perfekta mjuka konsistensen samtidigt som potatisens kurviga form samt integritet förblir intakt och inte smular sönder. Toppat med vilken typ av köttbullar ni föredrar, varvid ni alla verkar överens att Mamma Scans Köttbullar is the shit. Även fast köttbullarna består av 20% riktigt kött och resten är sågspån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in