2014-10-15, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bonaqua604
Varför är hon så hemlig om vem som är hennes dotters pappa? Någon som vet?

Hon har garanterat ett kontrakt som binder henne till tystnad om hon skall få något underhåll. Säg den karl som skulle vilja att det blev känt att han har barn med henne?
2014-10-15, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie
Hon har garanterat ett kontrakt som binder henne till tystnad om hon skall få något underhåll. Säg den karl som skulle vilja att det blev känt att han har barn med henne?

Hon kan knappast få ngt stort underhåll, hon lever inte i lyx direkt. Skabbig, liten lägenhet förut och nu ngt hus som verkligen inte är ngt utöver det vanliga.
2014-10-15, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hon kan knappast få ngt stort underhåll, hon lever inte i lyx direkt. Skabbig, liten lägenhet förut och nu ngt hus som verkligen inte är ngt utöver det vanliga.

Lyx och lyx. Det är lyx att ens bo i närheten av det som är hyfsat Los Angeles. Gunillas boende och levnadskostnader är en stor utgift oavsett vem som försörjer henne. Skulle tro hon gör av med en svensk årslön i månaden.
2014-10-15, 17:30
Medlem
_Dante_s avatar
Gunilla är det vandrande beviset att alla kan lyckas här i livet oavsett hur talanglösa de är.
Med orubblig envetenhet kommer man långt här i livet.

Tänk er Gunilla anställd på ett företag där hon ansvarar för klagomål/returer, föreställ er hur magnifikt hon skulle klara av att bemöta allt patrask som var missnöjda.
2014-10-16, 01:33
Medlem
Bonaqua604s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golden-Tie

True! haha
2014-10-17, 01:39
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_
Gunilla är det vandrande beviset att alla kan lyckas här i livet oavsett hur talanglösa de är.

Tänk er Gunilla anställd på ett företag där hon ansvarar för klagomål/returer, föreställ er hur magnifikt hon skulle klara av att bemöta allt patrask som var missnöjda.

Haha, humor i sitt esse, det skulle jag fan vilja se
2014-10-19, 09:33
Medlem
Mommis avatar
Obetalbart när hon klagar på kamerakillens professionalitet och sen skriver kontrakt på ett kladdpapper med en tuschpenna
2014-10-19, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _Dante_

Om de spelade in ett sådant program med henne skulle det bli en klassiker. Humor när den är som bäst.
2014-10-22, 07:26
Medlem
tigerpops avatar
http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-prins-albert/

Från 2011 men ändå. Står om kopplingen till Kellogg och prinsen av Monaco Finns det några bilder från hennes tid som modell? Kan det vara Tony the Tiger Gunilla guppat runt med under täcket. Inte undra på att han vill vara anonym
2014-10-22, 07:53
Medlem
Mommis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tigerpop
http://unvis.it/www.expressen.se/noj...-prins-albert/

Från 2011 men ändå. Står om kopplingen till Kellogg och prinsen av Monaco Finns det några bilder från hennes tid som modell? Kan det vara Tony the Tiger Gunilla guppat runt med under täcket. Inte undra på att han vill vara anonym

Han är död. Skulle han va Erikas pappa hade nog dollarhoran sett till att få del av arvet
2014-10-22, 09:18
Medlem
tigerpops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommi
Han är död. Skulle han va Erikas pappa hade nog dollarhoran sett till att få del av arvet

Kan vara en annan ur familjen eller någon annan med ett fint efternamn. Rika familjer har råd med toppskiktet av juristerna. Som en annan nämnde kan det vara sekretess. "Yttrar du i media vem fadern är blir du utan försörjning". Lär bli ett helvete i pressen om det är en gift man med känt efternamn.
2014-10-24, 21:49
Medlem
Oj hon hade en affär med Johannes Brost...

Johannes Brost skriver om flera av sina kärlekshistorier. Åtskilliga kvinnor passerar revy.

Skådespelaren berättar bland annat att han haft en romans med Hollywoodfrun Gunilla Persson. Paret träffades i New York i slutet på 80-talet.

När "Svenska Hollywoodfruar" senare började sändas kände Brost igen namnet.

- Jag hörde hennes namn och tänkte "Gud, det kan väl inte vara hon". Men det var det. Det var det jävligaste, fy fan alltså, säger Johannes.

I boken hyllar han Gunilla Perssons ben.

"Jag kunde verkligen inte slita ögonen från de där benen", skriver han om deras första möte, som skedde hos en gemensam vän.

Gunilla ska ha kastat sig över honom när de kom hem till henne. Det stämmer inte, säger Gunilla Persson.

- Det stämmer absolut inte, jag är inte sådan. Jag har aldrig gjort det. Varför ska man skriva sådana dumheter, säger hon.
Behandlingar för 10 000

De två gjorde en gemensam resa till Västindien. Men den slutade inte som det var tänkt.

Gunilla beställde, enligt Johannes Brost, två timmars massage varje dag för att minska den svullnad i ansiktet hon ådragit sig när hon ramlat och slagit sig.

Summan för ansiktsbehandlingarna landade på 10 000 kronor.

Gunilla lovade att betala tillbaka pengarna. Något, hon enligt Johannes Brosts bok, aldrig gjort.

Hollywood-frun, däremot, menar att hotellet bjöd på behandlingarna.

- Han var en otroligt egotrippad älskare. Man tror att man har en romans, att allt är bra. Sedan sticker han, han stack ut och var på reggaefester och kom tillbaka fyra på morgonen. Han var inget att ha, det är väl därför han är singel som 60-70-åring eller vad han är, säger Gunilla Persson.

http://www.expressen.se/noje/johanne...a-som-det-var/

Hon skrattade på nytt. Hennes röst var gäll och nasal. Men det brydde jag mig inte om. Allt jag kunde tänka på i den stunden var hennes ben och hennes röda klänning som var precis så fantasieggande som den förmodligen var avsedd att vara. Gunilla var, för att säga det rakt ut, skitsnygg då!

Dessutom var hon framåt, eller kanske är gåpåig ett mer passande ord. För när vi senare hamnade hemma hos henne hann vi knappt komma in genom dörren förrän hon kastade sig över mig och slet av mig alla mina kläder.

Hon bodde i en stor lägenhet en kort taxiresa från Vivianne. Från de många och stora fönstren var utsikten fantastisk. Jag minns att jag beundrade den en lång stund när jag vaknade följande morgon. Gunilla vaknade något senare.

"Vad har du för planer de närmaste dagarna?", sa hon.

Jag hade just tänt dagens första cigg och dröjde ett par sekunder med svaret.

"Jag ska till Västindien."

Gunilla sken upp.

"Åh ... kan inte jag få följa med?"

Jag hade sett fram emot att resa ensam, för att få en möjlighet att verkligen vila upp mig.

Gunilla satt upp i sängen. Hon var naken och sög retfullt på sitt lillfinger. Jag märkte att jag nickade.

"När flyger du och vilket flygbolag flyger du med?"

Jag gav henne detaljerna.

"Perfekt, då säger jag åt min agent att boka en biljett."

http://www.expressen.se/noje/utdrag-...sjalvbiografi/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in