• 20 633 online
  • 1 129 265 medlemmar
  • 58 584 348 inlägg
2012-09-29, 12:51
Medlem
Svenska "Hollywoodfrun" Gunilla Persson är just nu i Sverige för att bland annat medverka i säsongsavslutningen av Breaking News med Filip och Fredrik. Dagen efter framträdandet blev hon - och dottern Erika - utkastade från Hotell Diplomat på Strandvägen. Det finns många åsikter om Gunilla Persson. Men vem är hon egentligen?

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15524680.ab
Senast redigerad av Tomteboda 2012-09-29 kl. 13:05.
Citera
2012-09-29, 13:33
Medlem
YOLO999s avatar
Hollywoodfru utkastad från Hotell Diplomat. Varför?

Aftonbladet skriver http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15524680.ab att Hollywoodfrun Gunilla med barn blev ombedda att lämna hotellet. Dock vägrar hotellet att berätta varför! Enligt Gunilla verkat det vara en vendetta: ”En personlig grej”

Gunilla Persson säger i Aftonbladet, på frågan "Vad har du fått för förklaring till att du blev utkastad?"

– De säger att anledningen är det sätt jag behandlar personalen på. Men jag var snäll och vänlig mot han som städade. Jag tror att det är en personlig grej.

– Det enda vi har gjort fel är att Erika blivit sjuk och att jag frågat varför de väcker mig när jag blockerat samtalen.

Vet någon sanningen!
Citera
2012-09-29, 13:41
Medlem
Fast hon säger det ju själv.. det är sättet hon behandlade personalen på..

Och vi har ju sett hur kärringen beter sig så som manbäddar får man ligga.

Tycker hotellet ska ha en eloge som slängde ut henne för hon inte kan sköta sig
Citera
2012-09-29, 13:44
Medlem
Min mor brukar se programmet...
Är inte Gunilla hon med en unge som sjunger dåligt, och som gjorde en musikvideo med ungen hon trodde MTV skulle vara intresserad av?
Hon är ju bränd i huvudet.
Citera
2012-09-29, 13:49
Medlem
xallos avatar
Hotell lever på att tillgodose även idioters önskemål, det krävs enormt mycket för att bli utslängd, man undrar ju hur hon lyckats....
Citera
2012-09-29, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Min mor brukar se programmet...
Är inte Gunilla hon med en unge som sjunger dåligt, och som gjorde en musikvideo med ungen hon trodde MTV skulle vara intresserad av?
Hon är ju bränd i huvudet.
jupp det är hon det
Citera
2012-09-29, 15:09
Medlem
YOLO999s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Hotell lever på att tillgodose även idioters önskemål, det krävs enormt mycket för att bli utslängd, man undrar ju hur hon lyckats....
precis! vad måste man inte göra för att bli utkastad? vi vet att det inte räcker med knark, sexparty eller välta ut TV:n genom fönstret...det har redan gjorts och inte lett till annat än ekonomiska krav. Här har lilla Gunilla kastats ut! Med ett barn...! Vad har hänt? Varför säger hotellet inget?
Citera
2012-09-29, 15:09
Medlem
Zikniks avatar
Folk som knullat sig till det s k kändisskapet brukar ju ha ganska många popcorn borta från skålen.
Citera
2012-09-29, 15:11
Medlem
Kalla Kåres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo

Ett troligt scenario är väl att denna varelse proklamerat för hotellets representant att hon inte tänker eller ens kan betala för sin vistelse. Då brukar man åka ut.
Citera
2012-09-29, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Poxan
jupp det är hon det
Då är det väl inget stort mysterium?
Hon betedde sig som ett rövhål och tror sig vara bättre än alla andra.
Citera
2012-09-29, 15:24
Medlem
Dr.Galenikas avatar
Hon är fullständigt rubbad, se hur hon uttrycker sig i tv, rätt åt kärringen och hennes äckliga unge.
Man behandlar inte människor hur som helst oavsett socialstatus, respekt för andra individer är inte mycket begärt.
Citera
2012-09-29, 15:25
Medlem
Sublimes avatar
hahaha av det jag sett så är hon bara en psykiskt störd person.
Tycker dock synd om dottern som får stå ut med allt och hennes sjuka syner på saker å ting.
Verkar bara vara en hel störd människa är hon ens så mycket glamour ??

Är med nyfiken på vem hon är lite mer som person, bakgrund osv.

hahaha ”Det är skandalöst. Jag tror att det här är en personlig vendetta"

typisk sådana saker haha, dels har hon säkert hittat på allt för att hon är så jävla media kåt då hon inte är ett skit säkerligen egentligen....
Citera