Citat:
Jesus och Kristus, och ja jävlar och satan i gatan, mycket skit ska man läsa här i livet - som de senaste 23 sidorna i den här tråden till exempel (fast sanningen att säga har jag inte ens läst hälften av dom - för jag är väl inte dum i huvudet eller självplågare, heller?.
För det räcker med att läsa rubriken enbart incl. då: arbetsfientlig budgetproposition.
Då fattar man ju vart det kommer att barka hän på Flashback direkt. Och det utan att passera gå. När reptilhjärnorna här brakar loss direkt med det stora artilleriet. Man kan ju enkelt säga så här: oavsett vilken budgetproposition än Socialdemokraterna ens hade släppt så hade Flashbackhyenorna slängt sig över den; för Socialdemokraterna är ett totalt rött skynke för dem både bokstavligt och bildligt.
Väldigt mycket Moderatslynglar som lurar i vassen här, ser ni.
Men vem fan bryr sig?
Jag säger bara: go, Magdalena Andersson, go ... och det redan från word gå!
För Socialdemokraterna har aldrig i alla fall släppt en arbetarfientlig budgetproposition ifrån sig.
Det är ett som är säkert.
För du har faktiskt redan vunnit en klar och enkel seger - för du är ungefär 101% snyggare än den avgående finansministern!
För det räcker med att läsa rubriken enbart incl. då: arbetsfientlig budgetproposition.
Då fattar man ju vart det kommer att barka hän på Flashback direkt. Och det utan att passera gå. När reptilhjärnorna här brakar loss direkt med det stora artilleriet. Man kan ju enkelt säga så här: oavsett vilken budgetproposition än Socialdemokraterna ens hade släppt så hade Flashbackhyenorna slängt sig över den; för Socialdemokraterna är ett totalt rött skynke för dem både bokstavligt och bildligt.
Väldigt mycket Moderatslynglar som lurar i vassen här, ser ni.
Men vem fan bryr sig?
Jag säger bara: go, Magdalena Andersson, go ... och det redan från word gå!
För Socialdemokraterna har aldrig i alla fall släppt en arbetarfientlig budgetproposition ifrån sig.
Det är ett som är säkert.
För du har faktiskt redan vunnit en klar och enkel seger - för du är ungefär 101% snyggare än den avgående finansministern!
Ok, kom med lite fakta varför det inte är en arbetarfientlig budgetproposition. Jag försöker att hitta detta, men kan inte hitta något, tyvärr. Socialdemokraterna har gått från att vara ett arbetarparti till ett bidragsparti.

Ut och underhåll herrskapet nu för fan! Trevlig kväll