Citat:
Ursprungligen postat av
Literal
Ovanligt mycket algblomning för årstiden. Grumligt i vattnet och ytansamlingar i vikar (2-3).
*
Konspirationsteorierna får stå för dig som söker paranoida förklaringar för att bevisa ryssens spionage.Din mosters arsle vill jag dock inte kommentera då det med största sannolikhet inte ligger i ryssarnas intresse.
Fundera lite på vad som menas med "ovanligt mycket algblomning för årstiden", se datumet och mitt tidigare påstående att det finns kvar.Du kan också besvära dig med att ta en titt på biologin så kanske du förstår.
God kutym är att styrka sina påståenden i forumet så att ett korrekt diskussionsunderlag föreligger. Det är du som är svaret skyldigt då du använder ett påstående som argument. Jag skiter i biologin i stort i den här frågan, och vilken begränsning i tid som menas med
Ovanligt mycket algblomning för årstiden känner vi inte till, det borde framgå som underlag för ditt argument.
Ovanligt mycket algblomning för årstiden, hur långt fram i tiden sträcker sig den utsagan som kom för styvt en månad sedan.
Åter igen, styrk ditt påstående som säger att det vi kan se på omdiskuterad bild rimligtvis kan handla om en ansamling av alger. Svepande förklaringar gills inte, det är du som bör kunna styrka att det du säger är trovärdigt eller ens seriöst menat.
Tills du kan göra det förbehåller i alla fall jag mig rätten att avfärda ditt bludder som rent nonsens baserat på vidskeplighet och inbillning.
Med det sagt, bilden kan mycket väl vara ett tecken på en främmande undervattensfarkost och kan inte förklaras med en möjlig ansamling av alger, däremot kan det finnas andra förklaringar som vi just nu inte har någon kännedom om. Alger, jooooo pyttsan sa kärringen!