Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2014-10-23, 07:41
Bannlyst
Det går inte släppa detta när man sitter och tittar på mycket porr. Tjejerna som spelar ser ut att gilla att ha sex, hur ser det ut i verkligheten. Tar kvinnor för sig lika mycket som i porrfilmer i sängkammaren eller ligger kvinnan bara och tar emot?

Har ni själva något erfarenhet av att någon kvinna tagit för sig liknande det som man ser på filmer eller ligger bara majoriteten av vanliga kvinnor och tar emot?
Citera
2014-10-23, 07:49
Medlem
Findmucks avatar
Självklart gillar många kvinnor att ha sex, det är en grej som är naturligt. Det påstås till och med att tjejer egentligen är kåtare än killar i allmänhet.

Men när det gäller porrfilmer handlar det antagligen mest om pengar för brudarna som är med.
Citera
2014-10-23, 08:16
Medlem
SkepticalHippos avatar
Men snälla Luxaxaria...
https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=823702

Du var ju färdig med kvinnor för några dagar sedan? Varför fortsätter du vara så himla besatta av oss?

Självklart gillar vi att ha sex. Vissa tjejer har fått hårdare uppfostran och fått veta att sex är lite fel och dessa kan säkert vara väldigt stela, särskilt till en början.

Vi som haft det några gånger och insett att vi tjänar på det tar för oss och gör vårt bästa för att både vi och vår partner ska bli tillfredsställda. Mer vill jag inte skriva eftersom jag misstänker att alla de här sexämnena som du startar hetsar upp dig.

Riktig sex är inte som i porren du är så besatt vid. Det går betydligt snabbare, det är kladdigare och det brukar räcka med lite förspel och en ställning innan det är färdigt. Man provar liksom inte två varianter av oralsex samt fyra olika ställningar medan man har högklackat på sig och låter som ett djur i verkliga livet.
Citera
2014-10-23, 08:45
Medlem
hoofmanens avatar
Luaxaria... Det här: "Förstår inte att jag ödslat så mycket tid genom att skriva och läsa om kvinnor, det är helt i onödan" Samt "Det är bara töntar som gör kvinnor med barn."

Hur ska vi kunna ta dina trådar seriöst?
Du frågar hur det ser ut i verkligheten men skriver ovanstående i en tråd häromdan.
Klart kvinnor tar för sig, de vill ju ha sex lika mycket som männen det väljer att ligga med. Många som testar nya saker under onenightstands etc.

Snälla! gör om, gör rätt!
Citera
2014-10-23, 08:51
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Men snälla Luxaxaria...
Herrejävlar! Luxaxaria borde kunna skriva en bok snart om alla svar han fått.

Citat:
Riktig sex är inte som i porren du är så besatt vid. Det går betydligt snabbare, det är kladdigare och det brukar räcka med lite förspel och en ställning innan det är färdigt. Man provar liksom inte två varianter av oralsex samt fyra olika ställningar medan man har högklackat på sig och låter som ett djur i verkliga livet.
Tala för dig själv. Jag brukar låta som en åsna när jag tar henne bakifrån, och då förväntar jag mig att hon ska låta som en tigerhona.

Gällande topic så skulle jag vilja påstå att kvinnor tar emot ganska bra. Har aldrig legat med en tjej som bara ligger där.
Däremot så har jag aldrig varit med om att jag knullat en tjej och helt plötsligt hoppar hon av min penis och börjar slicka hon mig i rumpan samtidigt som hon runkar av mig.
Citera
2014-10-23, 08:56
Medlem
Baachs avatar
Svaret är snarare ett "NJaeehaee"
Sex kan på sin höjd vara okej men aldrig bra. Speciellt skönt blir det aldrig. När man pratar om att sex får kåtheten att försvinna så upplever jag att det snarare är pga missnöje över att sexet inte blev skönt snarare än den sexuella tillfredsställelsen.
Citera
2014-10-23, 08:59
Medlem
SkepticalHippos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Crash
Tala för dig själv. Jag brukar låta som en åsna när jag tar henne bakifrån, och då förväntar jag mig att hon ska låta som en tigerhona.

Haha
Jag låter, men inte lika nasalt och upprepande som tjejerna i porrfilmerna. Det är ju snarare då det blir för skönt för att hålla tyst.

Citat:
Gällande topic så skulle jag vilja påstå att kvinnor tar emot ganska bra. Har aldrig legat med en tjej som bara ligger där.
Däremot så har jag aldrig varit med om att jag knullat en tjej och helt plötsligt hoppar hon av min penis och börjar slicka hon mig i rumpan samtidigt som hon runkar av mig.

Överlag så tror jag att tjejer är lite sämre på initiativ, så även jag. Det har länge varit männens marknad och det känns som att jag gör fel om jag blir för påstridig. Dock så tar jag det ändå ibland men inte lika ofta som min partner. När vi väl är igång så har jag inga problem med att vara aktiv och ta egna initiativ.

Citat:
Ursprungligen postat av Baach
Svaret är snarare ett "NJaeehaee"
Sex kan på sin höjd vara okej men aldrig bra. Speciellt skönt blir det aldrig. När man pratar om att sex får kåtheten att försvinna så upplever jag att det snarare är pga missnöje över att sexet inte blev skönt snarare än den sexuella tillfredsställelsen.

Stackare Jag minns en tid då jag tyckte så, för typ 10 år sedan var jag säker på att jag var asexuell men det var på grund av dåliga upplevelser. Jag förringar inte din upplevelse, det kanske alltid kommer vara så, men jag tror du skulle älska det om du hittar rätt person som inte bara ser till sig själv.
Senast redigerad av SkepticalHippo 2014-10-23 kl. 09:02.
Citera
2014-10-23, 09:02
Bannlyst
Tycker sällan det ser ut som tjejerna i porrfilmer tycker om att ha sex faktiskt. Det ser ofta fejkat ut.
Citera
2014-10-23, 09:07
Medlem
Baachs avatar
Citat:
Stackare Jag minns en tid då jag tyckte så, för typ 10 år sedan var jag säker på att jag var asexuell men det var på grund av dåliga upplevelser. Jag förringar inte din upplevelse, det kanske alltid kommer vara så, men jag tror du skulle älska det om du hittar rätt person som inte bara ser till sig själv.
Det gör ingen skillnad. Sexet känns lika tråkigt för det :/
Citera
2014-10-23, 09:08
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Haha
Jag låter, men inte lika nasalt och upprepande som tjejerna i porrfilmerna. Det är ju snarare då det blir för skönt för att hålla tyst.
Skämt åsido, jag låter inte särskilt mycket. Flåsar och stönar lite lätt och andas i tjejens öra. Det brukar få dem att gå igång.
Har varit med om en tjej(hittade henne här på Flashback för övrigt) som lät riktigt mycket. Jag vet inte om du har besökt efukt någon gång, men där finns det i alla fall en video på när en döv tjej blir påsatt. Det mongoloida ljudet som den döva bruden ger ifrån sig kan närmast efterlikna de läten som kom ifrån denna flashback-bruden. Det var omänskligt, och eftersom väggarna var tunna och jag inte ville att grannarna skulle ringa polisen i tro om att jag utförde någon form av halalslakt i min lägenhet så kände jag mig illa tvungen att trycka upp en kudde i ansiktet på henne. En del av mig hoppades också på att hon skulle kvävas till döds.
Citat:
Överlag så tror jag att tjejer är lite sämre på initiativ, så även jag. Det har länge varit männens marknad och det känns som att jag gör fel om jag blir för påstridig. Dock så tar jag det ändå ibland men inte lika ofta som min partner. När vi väl är igång så har jag inga problem med att vara aktiv och ta egna initiativ.
Tjejer är jättedåliga på initiativ. Det är mer som att ni förväntar er att vi killar alltid ska ta initiativ, vilket i längden blir ganska tråkigt. Jag har inget emot att ta initiativ i en överväldigande majoritet utav gångerna, men att varje gång välja var, när och hur man ska ha sex blir ganska tråkigt. Det blir också lätt att man fastnar i någon slags knull-rutin. Kanske bara talar för mig själv, eller du kanske känner igen dig?
Senast redigerad av The Crash 2014-10-23 kl. 09:11.
Citera
2014-10-23, 09:33
Medlem
Katzyns avatar
Vanliga tjejer som har sex för att de vill med män de tycker om gillar att ha sex.

Porrstjärnorna tycker antagligen oftast inte om att ha sex, inte på jobbet iaf. Jag kan inte heller förstå hur du kan få det intrycket om du kollar på mainstreamporr för jag tycker då inte de ser ut att njuta på riktigt, kan det vara din diagnos som gör det svårt för dig att se riktigt? I bästa fall ser de väl det som ett uthärdligt jobb i förhållande till pengarna dom får för det sen, i sämsta fall mår dom riktigt dåligt av det och ägnar sig åt porr som ett självskadebeteende, för att betala skulder eller knark.
Citera
2014-10-23, 09:54
Medlem
Citat:
Men snälla Luxaxaria...

Du var ju färdig med kvinnor för några dagar sedan? Varför fortsätter du vara så himla besatta av oss?

Självklart gillar vi att ha sex. Vissa tjejer har fått hårdare uppfostran och fått veta att sex är lite fel och dessa kan säkert vara väldigt stela, särskilt till en början.

Vi som haft det några gånger och insett att vi tjänar på det tar för oss och gör vårt bästa för att både vi och vår partner ska bli tillfredsställda. Mer vill jag inte skriva eftersom jag misstänker att alla de här sexämnena som du startar hetsar upp dig.

Hahaha förlåt jag skrattar men det var roligt och bra skrivet....
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in