Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-10-23, 10:25
Medlem
meramans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baach
Svaret är snarare ett "NJaeehaee"
Sex kan på sin höjd vara okej men aldrig bra. Speciellt skönt blir det aldrig. När man pratar om att sex får kåtheten att försvinna så upplever jag att det snarare är pga missnöje över att sexet inte blev skönt snarare än den sexuella tillfredsställelsen.

Du har du verkligen inte upplevt riktig sex
Citera
2014-10-23, 10:38
Medlem
Baachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Du har du verkligen inte upplevt riktig sex
Jodå, snoppen kommer bara inte åt en enda skön punkt. Att försöka smeka sig under sex är helt värdelöst då känslan av snoppen inuti en förstör hela känslan (eller hur man nu ska uttrycka det)
Citera
2014-10-23, 10:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SkepticalHippo
Men snälla Luxaxaria...
https://www.flashback.org/find_threads_by_user.php?userid=823702

Du var ju färdig med kvinnor för några dagar sedan? Varför fortsätter du vara så himla besatta av oss?

Självklart gillar vi att ha sex. Vissa tjejer har fått hårdare uppfostran och fått veta att sex är lite fel och dessa kan säkert vara väldigt stela, särskilt till en början.

Vi som haft det några gånger och insett att vi tjänar på det tar för oss och gör vårt bästa för att både vi och vår partner ska bli tillfredsställda. Mer vill jag inte skriva eftersom jag misstänker att alla de här sexämnena som du startar hetsar upp dig.

Riktig sex är inte som i porren du är så besatt vid. Det går betydligt snabbare, det är kladdigare och det brukar räcka med lite förspel och en ställning innan det är färdigt. Man provar liksom inte två varianter av oralsex samt fyra olika ställningar medan man har högklackat på sig och låter som ett djur i verkliga livet.
Jag är besatt av kvinnor men vågar inte visa det utåt.
För mig är sex något som inte existerar och som är förbjudna saker och intressant att skriva om. Skulle någon kvinna verkligen visa sig intresserad och flirta mot mig så skulle det antagligen bli en liknande känsla som när man vinner riktigt stora pengar på lotteri. Därför är det en stor grej för mig att leka med tanken att någon gång få känna kärlek från en kvinna och få ha sex. Jag har alltid trott att sex är någon fantastiskt och ouppnåbart och som något som ska vara riktigt speciellt och inte att folk springer runt och knullar som om det inte vore någonting och som en vanlig vardasgsgrej.
Citera
2014-10-23, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Vanliga tjejer som har sex för att de vill med män de tycker om gillar att ha sex.

Porrstjärnorna tycker antagligen oftast inte om att ha sex, inte på jobbet iaf. Jag kan inte heller förstå hur du kan få det intrycket om du kollar på mainstreamporr för jag tycker då inte de ser ut att njuta på riktigt, kan det vara din diagnos som gör det svårt för dig att se riktigt? I bästa fall ser de väl det som ett uthärdligt jobb i förhållande till pengarna dom får för det sen, i sämsta fall mår dom riktigt dåligt av det och ägnar sig åt porr som ett självskadebeteende, för att betala skulder eller knark.
Det låter inget vidare, tycker bara det är konstigt att många porrfilmsaktriser har egna hemsidor och att på varje foto ser ut att trivas med detta. Är allt det bara en falsk yta eller kan det finnas någon sorts intresse för sex hos de kvinnor som söker sig till porryrket?

Läste att någon eskort skrev att en av de viktigaste saker om man ska bli eskort är att man ska trivas och vara intresserad av sex annars skulle det långsiktigt inte gå enligt henne. Att det handlar lika mycket om pengar som intresse?
Citera
2014-10-23, 11:59
Medlem
Bret-Harts avatar
Det är klart att kvinnor tycker om sex fast tyvärr så kanske dom måste tänka på vad dom gör för dom blir stämplade som det ena och det andra,när det gäller por så är det väl väldigt olika faktiskt som allt annat. Om du behöver någon att prata med om din situation så PM:a mig.
Citera
2014-10-23, 12:35
Medlem
Katzyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxaxaria
Det låter inget vidare, tycker bara det är konstigt att många porrfilmsaktriser har egna hemsidor och att på varje foto ser ut att trivas med detta. Är allt det bara en falsk yta eller kan det finnas någon sorts intresse för sex hos de kvinnor som söker sig till porryrket?

Läste att någon eskort skrev att en av de viktigaste saker om man ska bli eskort är att man ska trivas och vara intresserad av sex annars skulle det långsiktigt inte gå enligt henne. Att det handlar lika mycket om pengar som intresse?

Jaha, och varför tror du att dom ser ut så på bilderna? Kanske för att dom flesta män blir mer kåta och villiga att betala pengar för att se kvinnor som ser ut att njuta av sex än av dom som visar sig totalt likgiltiga? Tror du ICA-kassörskan som önskar dig en trevlig dag menar det också?

En eskort är inte samma sak som en porrstjärna. Men i båda fallen skulle jag tro att det är en försvinnande liten andel som ägnar sig professionellt åt att göra porr eller sälja sex för att de genuint gillar sex så mycket. Kanske någon halv procent eller så, säkerligen inte mer.
Citera
2014-10-23, 12:42
Medlem
Aghartas avatar
Vissa gillar sex medan andra inte gör det. De som väljer att arbeta inom prostitution och porrindustrin hör förmodligen till dem som gillar sex medan de som hellre skaffar ett husdjur och lever i celibat hör till dem som inte gillar sex.
Citera
2014-10-23, 14:14
Medlem
4weekss avatar
Klart vi gör. Va kan va mer tillfredsställande än att vara mellan händerna på den man älskar mest i världen? Sex är underbart o vi är aktiva vi kvinnor.
Citera
2014-10-23, 16:11
Medlem
Citat:
Det går inte släppa detta när man sitter och tittar på mycket porr. Tjejerna som spelar ser ut att gilla att ha sex, hur ser det ut i verkligheten. Tar kvinnor för sig lika mycket som i porrfilmer i sängkammaren eller ligger kvinnan bara och tar emot?

Har ni själva något erfarenhet av att någon kvinna tagit för sig liknande det som man ser på filmer eller ligger bara majoriteten av vanliga kvinnor och tar emot?

Jag är själv tjej så svarar här så gott jag kan

Ja tjejer gillar att ha sex, däremot så spelar det nog mer roll vem vi har sex med mer än för killar (inte alla killar, inte heller alla tjejer detta gäller)! En tjej som är kär vill ha sex ofta och mycket, ungefär som killar, men detta kan också variera

Sen när det gäller o ta för sig osv, är tjejen oskuld så får du/hennes första, lära upp henne lite liksom, hon vet ju inget och lär med stor sannolikhet bara ligga där om ingen vägleder henne.

Mer rutinerade tjejer tar för sig mer, däremot tar jag för mig mer och mer desto bekvämare jag blir ihop med killen liksom. Ungefär som med allt annat desto bättre du känner någon desto mer information om dej själv ger du personen, samma i sexuella förhållanden.
Citera
2014-10-23, 16:20
Medlem
Citat:
Alla har ju inte den rätta personligheten som gör att någon fastnar för en.
Jag är en tråkig människa som både saknar livserfarenhet och samtidigt är led på livet. Ingen kvinna kan finna något intresse hos mig, har ingenting att ge och framstår som ointressant irl då jag har kontaktproblem och bara blir nervös och ängslig bland folk socialt.

Jag kan sammanfatta ditt problem här dirrekt varför du inte får tjejer. Det har ingenting med att du är tråkig etc etc att göra, utan du ska jobba på självförtroende och självkänsla, tjejer gillar killar med attityd! Skaffa dej det så underlättar det sen skadar det inte att vara mån om sina kläder, frisyr och det yttre. Du ska se fräsh ut liksom.

Gå med på bodycontact eller liknande, skriv att du saknar erfarenhet och vad du söker, finns en del tjejer som gillar oerfarna killar. Var bara dej själv utan att vara desperat och creepy.
Citera
2014-10-23, 16:34
Medlem
diannos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Katzyn
Jaha, och varför tror du att dom ser ut så på bilderna? Kanske för att dom flesta män blir mer kåta och villiga att betala pengar för att se kvinnor som ser ut att njuta av sex än av dom som visar sig totalt likgiltiga? Tror du ICA-kassörskan som önskar dig en trevlig dag menar det också?

En eskort är inte samma sak som en porrstjärna. Men i båda fallen skulle jag tro att det är en försvinnande liten andel som ägnar sig professionellt åt att göra porr eller sälja sex för att de genuint gillar sex så mycket. Kanske någon halv procent eller så, säkerligen inte mer.
Nu tycker jag alltid att generella diskussioner om "porrstjärnor" är lite luddiga, då det finns miljontals, allt från amatörpar till transsexuella horor till softcoreskådisar till plastikopererade till mulliga till artonåringar till ja, i all oändlighet.

Men är din teori alltså att tjejer som jobbar med sex i allmänhet gillar sex mindre än andra tjejer?

Givetvis finns det många inom porrbranschen som inte gillar sex, vilket det även gör på andra ställen, men med tanke på den stigmatiserande syn som sjukt många (tyvärr även människor som i övrigt verkar ha rätt sund kvinnosyn) människor har på folk som arbetar med sex, och allt skit det kan föra med sig och den klena betalningen gör att jag i alla fall tänker mig att många som jobbar med detta istället för något annat faktiskt har ett hyfsat stort intresse för sex.
Citera
2014-10-23, 17:13
Medlem
The Crashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dianno
Nu tycker jag alltid att generella diskussioner om "porrstjärnor" är lite luddiga, då det finns miljontals, allt från amatörpar till transsexuella horor till softcoreskådisar till plastikopererade till mulliga till artonåringar till ja, i all oändlighet.

Men är din teori alltså att tjejer som jobbar med sex i allmänhet gillar sex mindre än andra tjejer?

Givetvis finns det många inom porrbranschen som inte gillar sex, vilket det även gör på andra ställen, men med tanke på den stigmatiserande syn som sjukt många (tyvärr även människor som i övrigt verkar ha rätt sund kvinnosyn) människor har på folk som arbetar med sex, och allt skit det kan föra med sig och den klena betalningen gör att jag i alla fall tänker mig att många som jobbar med detta istället för något annat faktiskt har ett hyfsat stort intresse för sex.
Har också väldigt svårt för att köpa det. Har studerat prostitution lite närmare och har kollat igenom denna rapporten: http://www.justice.govt.nz/policy/commercial-property-and-regulatory/prostitution/prostitution-law-review-committee/publications/plrc-report/documents/report.pdf

På sidan 63 så ser man väldigt intressant statistik på det hela. Med andra ord så är det väldigt låg andel som känner sig tvingade, och ungefär hälften var nyfikna på yrket. Dessutom så verkar pengar vara det som får dem att fortsätta med yrket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in