Citat:
Ursprungligen postat av
Luxaxaria
Det går inte släppa detta när man sitter och tittar på mycket porr. Tjejerna som spelar ser ut att gilla att ha sex, hur ser det ut i verkligheten. Tar kvinnor för sig lika mycket som i porrfilmer i sängkammaren eller ligger kvinnan bara och tar emot?
Har ni själva något erfarenhet av att någon kvinna tagit för sig liknande det som man ser på filmer eller ligger bara majoriteten av vanliga kvinnor och tar emot?
Jag är själv tjej så svarar här så gott jag kan
Ja tjejer gillar att ha sex, däremot så spelar det nog mer roll vem vi har sex med mer än för killar (inte alla killar, inte heller alla tjejer detta gäller)! En tjej som är kär vill ha sex ofta och mycket, ungefär som killar, men detta kan också variera
Sen när det gäller o ta för sig osv, är tjejen oskuld så får du/hennes första, lära upp henne lite liksom, hon vet ju inget och lär med stor sannolikhet bara ligga där om ingen vägleder henne.
Mer rutinerade tjejer tar för sig mer, däremot tar jag för mig mer och mer desto bekvämare jag blir ihop med killen liksom. Ungefär som med allt annat desto bättre du känner någon desto mer information om dej själv ger du personen, samma i sexuella förhållanden.