Citat:
Ursprungligen postat av
SkepticalHippo
Haha
Jag låter, men inte lika nasalt och upprepande som tjejerna i porrfilmerna. Det är ju snarare då det blir för skönt för att hålla tyst.
Skämt åsido, jag låter inte särskilt mycket. Flåsar och stönar lite lätt och andas i tjejens öra. Det brukar få dem att gå igång.
Har varit med om en tjej(hittade henne här på Flashback för övrigt) som lät riktigt mycket. Jag vet inte om du har besökt efukt någon gång, men där finns det i alla fall en video på när en döv tjej blir påsatt. Det mongoloida ljudet som den döva bruden ger ifrån sig kan närmast efterlikna de läten som kom ifrån denna flashback-bruden. Det var omänskligt, och eftersom väggarna var tunna och jag inte ville att grannarna skulle ringa polisen i tro om att jag utförde någon form av halalslakt i min lägenhet så kände jag mig illa tvungen att trycka upp en kudde i ansiktet på henne. En del av mig hoppades också på att hon skulle kvävas till döds.
Citat:
Överlag så tror jag att tjejer är lite sämre på initiativ, så även jag. Det har länge varit männens marknad och det känns som att jag gör fel om jag blir för påstridig. Dock så tar jag det ändå ibland men inte lika ofta som min partner. När vi väl är igång så har jag inga problem med att vara aktiv och ta egna initiativ.
Tjejer är jättedåliga på initiativ. Det är mer som att ni förväntar er att vi killar alltid ska ta initiativ, vilket i längden blir ganska tråkigt. Jag har inget emot att ta initiativ i en överväldigande majoritet utav gångerna, men att varje gång välja var, när och hur man ska ha sex blir ganska tråkigt. Det blir också lätt att man fastnar i någon slags knull-rutin. Kanske bara talar för mig själv, eller du kanske känner igen dig?