Dag 1
Dag 2:
Att somna var en pina, det var en stickande sensation i kuken. Kunde lika gärna sitta i huvudet på mig, men jag tog en Alvedon ändå. Fick ett par timmars ostörd sömn.
Vaknade med vad som kändes som stånd, dock verkade det som om kompressen tvingade bort blodet på en gång, men det var fortfarande en obehaglig, pulserande smärta. Inget som inte går att hantera, men oskönt.
Åkte bil till jobbet, det var inga problem under dagen. Smällde i ballen ett par gånger, vilket kändes ungefär som ett slag rakt i juvelerna. Mycket, mycket otrevligt.
Tog bort bandaget efter jobbet, var inte heller särskilt roligt. Svullet, blodigt och eländigt. Tyckte synd om den lilla krigaren som gjorde sitt bästa för att dra sig undan. Det började blöda en aning, satt med kuken försiktigt i handen i 40 minuter innan det hade koagulerat så till den grad att jag vågade duscha.
Väl i duschen bestämde jag mig för att skita i tvål och schampo, det tar jag imorgon bitti. Att duscha gjorde inte alls ont, kände ingenting över huvud taget förutom när jag körde med munstycket rakt på.
Under handdukstorkningen lyckades jag snärta lillen rakt över huvudet, vilket kändes ungefär som att få ett knytnävsslag följt av tandilning (fast där nere). Sket i handduken och luftorkade istället.
Inget nytt bandage på, jag kör på nätbyxa och lite papper, mest som skydd för kläderna.
Allt som allt var Dag 2 bättre än jag trodde, ångrar fortfarande ingenting.