2014-10-20, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dojaja
Suck, är riktigt trött nu på de som har blivit vanligt. Extra-frågan kommer upp efter knappt halva massagetiden. Hela sessionen avslutas efter det, trots att det återstår då ~30-40% tid som man betalat för. Ingen som fått riktigt bra massage på sistone i huvudstaden?

Mvh
Dojaja
De pärlor som finns döljs ganska väl i den stora pölen av gyttja. Har hittat två bra ställen som ger massage och de två behåller jag för själv.
Citera
2014-10-21, 00:00
Medlem
crusades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
De pärlor som finns döljs ganska väl i den stora pölen av gyttja. Har hittat två bra ställen som ger massage och de två behåller jag för själv.

Haha upp och nervända världen, nu hålls det på de salonger som ger seriös massage
Citera
2014-10-21, 10:20
Medlem
Codens avatar
Salongen som ligger i källaren på mitt hus verkar ha försökt gå mot detr seriösa hållet.

Innan sommaren var jag nere och frågade om massage till min då gravida fru och de två tjejerna som då satt och väntade verkligen SKREK "Happy ending"

Dom var klädda exakt likadant, nästan som en uniform :
Supersmå, svarta hotpants och tajta, leopardmönstrade linnen, väldigt hårt sminkade och naturligtvis rejäla silikonlökar.

Nu efter sommaren jobbar bara ägarinnan kvar. En rätt alldaglig Thaikvinna i 40-årsåldern. Visserligen med silikon hon med men betydligt mer diskret klädd.

Hon berättade sårat under senaste massagen (100% seriöst) om hur gubbar kommer och bankar på dörren när hon har kunder och kräver massage samt ringer och öppet frågar om "massela i lumpan" och "HappyEnding"

Hon är riktigt duktig på massage och packar in de intima delarna rejält i handdukar och ger inte tillstymmelsen till teasing.
KANSKE kan det bero på att hon vet att jag bor i huset och inte vill få problem med föreningen OM jag skulle skvallra om jag hade blivit erbjuden HE men de porriga tjejerna är iaf borta.
Citera
2014-10-21, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crusade
Haha upp och nervända världen, nu hålls det på de salonger som ger seriös massage

Stockholm har blivit stället där nästan alla erbjuder Happy ending men det är ganska få som kan och orkar ge seriös massage.
Citera
2014-10-21, 19:45
Medlem
KungensFrillas avatar
Stockholmare på vift rekommenderas att styra kosan 10-12 mil västerut till den seriösa staden. Där finns några riktigt duktiga massöser.
Ytterligare några mil i samma riktning finns en annan stad med två mycket bra salonger, där den ena just öppnat en filial till sin Stockholmsbaserade salong. Själv är hon mkt vacker (har ej fått massage av henne än) och har en anställd tjej som ger underbar massage och på kort tid lärt sig tala svenska riktigt bra.
Citera
2014-10-21, 19:57
Bannlyst
Det har spridit sig att Kling o Klang bokar in tid på diverse salonger för att "utreda" om det försiggår någon koppleriverksamhet och skattesmitarverksamhet. Därför är generalordern till massöserna på dom salonger som vill klara sig, att aldrig själva fråga om/erbjuda sexuella tjänster. Om då Kling och Klang är så korkade att dom själva efterfrågar HE,Btb, FS så har dom kört sitt spaningsuppdrag i botten och kan själva bli anmälda för sexuella trakasserier samt försök till sexköp.
Citera
2014-10-21, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Det har spridit sig att Kling o Klang bokar in tid på diverse salonger för att "utreda" om det försiggår någon koppleriverksamhet och skattesmitarverksamhet. Därför är generalordern till massöserna på dom salonger som vill klara sig, att aldrig själva fråga om/erbjuda sexuella tjänster. Om då Kling och Klang är så korkade att dom själva efterfrågar HE,Btb, FS så har dom kört sitt spaningsuppdrag i botten och kan själva bli anmälda för sexuella trakasserier samt försök till sexköp.

Ja så kan det mycket väl vara. Det låter logiskt
Citera
2014-10-22, 18:35
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Stockholm har blivit stället där nästan alla erbjuder Happy ending men det är ganska få som kan och orkar ge seriös massage.

Visst är det så. För några år sen var kvaliten på massagen betydligt bättre. Man undrar hur de kunder reagerar som faktiskt bara vill ha en bra massage utan några extra nöjen mot slutet.

Iljusin
Citera
2014-10-22, 18:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Visst är det så. För några år sen var kvaliten på massagen betydligt bättre. Man undrar hur de kunder reagerar som faktiskt bara vill ha en bra massage utan några extra nöjen mot slutet.

Iljusin

Det finns många som kan ge en seriös professionell thaimassage. Se´n finns det några renodlade bordeller. Som förstör klimatet förutom för renodlade torskar.
Citera
2014-10-22, 21:40
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Det finns många som kan ge en seriös professionell thaimassage. Se´n finns det några renodlade bordeller. Som förstör klimatet förutom för renodlade torskar.
Intressant detta med renodlade bordeller. Kanske du kunde utveckla det lite? Är det något som ökar enligt dig?

Jag delar inte din uppfattning om att många thaimassager ger en proffesionell massage. Annat var det förr!

Iljusin
Citera
2014-10-22, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Iljusin
Intressant detta med renodlade bordeller. Kanske du kunde utveckla det lite? Är det något som ökar enligt dig?

Jag delar inte din uppfattning om att många thaimassager ger en proffesionell massage. Annat var det förr!

Iljusin
Du delar väl aldrig min uppfattning. Det har ju blivit din livsuppgift. Hur måna salonger har du besökt från din skrivkammare på sista tiden, så du vet vad du snackar om? Eller pladdrar du som vanligt utan ett uns av saklighet? Det finns en del (inte så många) renodlade bordeller, men det finns en uppsjö av salonger som försöker hålla sig seriösa trots indrällande drägg som kräver knulla. Förhoppningsvis hör inte du till dom...
Citera
2014-10-22, 22:13
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Du delar väl aldrig min uppfattning. Det har ju blivit din livsuppgift. Hur måna salonger har du besökt från din skrivkammare på sista tiden, så du vet vad du snackar om? Eller pladdrar du som vanligt utan ett uns av saklighet? Det finns en del (inte så många) renodlade bordeller, men det finns en uppsjö av salonger som försöker hålla sig seriösa trots indrällande drägg som kräver knulla. Förhoppningsvis hör inte du till dom...
Nu ställde jag bara en fråga. Jag förnekar inte att du är en expert på det här området, inte alls.

Såg att det var några andra som hade samma upplevelse som jag vad gäller kvalitén på massagen. Det skulle ju faktiskt kunna bero på ökade krav från kunderna om sexuella tjänster?

Du har rätt i att jag numera inte besöker salongerna lika ofta som förr även om det händer. Det beror just på de rykten om bordellverksamhet och trafficking som florerar.

Iljusin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in