2021-03-08, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durzon
Jag brukar inte köpa sex på thaimassage-salonger i Malmö. Jag var trots det runt och knacka på och fråga lite om vad massage kostade. Detta gjorde jag mest för min nyfikenhets skull. Men vilka jävla skåp det är som jobbar där. Jag såg bara feta kvinnor. Och dessutom är många gamla. Är det likadant överallt? Finns det någon salong som har fina tjejer?

Fina tjejer....skall du gifta dig??
Har du varit i andra städer och knackat dörr?
Vad blev resultatet där?

Det är ju massage de säljer Då är det ju en fördel att kvinnan levt lite längre och blivit erfaren och duktig på bla massage. Lite tyngre kropp är ju en fördel om man skall ge lite hårdare massage.
Om du vill ha något annat så får du ju fråga om det i butiken..( eventuellt blir du utkastad, ) ..är du bara villig att betala så kan det vara så att mamasan fixar det med ett telefonsamtal...
Du har ingen aning om vad " gamla feta skåpen" kan göra för dig. mot juste ersättning ....
Citera
2021-03-09, 16:25
Medlem
Skulle vara roligt att höra om det är några här som har testat att ha kukring eller buttplug när ni har gått på massage? Vad säger tjejen i så fall? Hiss eller diss? Själv gillar jag kukring, men har inte haft på mig det på massage. Än...
Citera
2021-03-09, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanoodle1971
Skulle vara roligt att höra om det är några här som har testat att ha kukring eller buttplug när ni har gått på massage? Vad säger tjejen i så fall? Hiss eller diss? Själv gillar jag kukring, men har inte haft på mig det på massage. Än...

Money talks
Citera
2021-03-09, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neokles
Money talks
Aah nu blir jag nyfiken! Berätta mer.
Citera
2021-03-09, 22:56
Medlem
Citat:
Aah nu blir jag nyfiken! Berätta mer.
Inget hinder är för högt för en åsna lastad med guld
Citera
2021-03-10, 08:36
Medlem
Citat:

Jag har haft med min buttplugg till 3 olika damer och ingen har haft några invändningar Jag har till och med fått använda den på en av damerna samtidigt som jag tog henne bakifrån, det var inga invändningar mot det heller.
Och nej, det kostade inget extra utöver det vi hade kommit överens om.
Citera
2021-03-10, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffyduck
Jag har haft med min buttplugg till 3 olika damer och ingen har haft några invändningar Jag har till och med fått använda den på en av damerna samtidigt som jag tog henne bakifrån, det var inga invändningar mot det heller.
Och nej, det kostade inget extra utöver det vi hade kommit överens om.

Jag antar att det var damer du redan besökt tidigare?
Citera
2021-03-10, 20:06
Medlem
Tydligen ett litet tillslag idag.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ger-i-varmland

Någon som känner igen salongerna?
Citera
2021-03-11, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Jag antar att det var damer du redan besökt tidigare?

Det var faktiskt bara hos den första damen jag hade varit hos ett par gånger tidigare och även hon jag fick leka med. Sen fick jag liksom blodad tand har haft med den när jag har varit på andra ställen men det är inte på alla ställen som det har känts ok att fråga dock.
Citera
2021-03-11, 14:40
Medlem
Nån thai massör som tar happy end i röven?
Citera
2021-03-11, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluffyduck
Det var faktiskt bara hos den första damen jag hade varit hos ett par gånger tidigare och även hon jag fick leka med. Sen fick jag liksom blodad tand har haft med den när jag har varit på andra ställen men det är inte på alla ställen som det har känts ok att fråga dock.

Ah, du har frågat först. Jag trodde du prega in den innan du hoppa upp på bänken som en intressant överraskning när de lyfter på handduken.
Citera
2021-03-11, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Ah, du har frågat först. Jag trodde du prega in den innan du hoppa upp på bänken som en intressant överraskning när de lyfter på handduken.

Det ska jag ha i åtanke till nästa gång!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in