2014-10-11, 20:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Rätt prio av polisen hittills tycker ja.
Detta blir antagligen betydligt större än vad prostitunsgrupperna klarar av. Det kommer säkerligen köras ihop med ekobr/skatt, och och då finns det skäl att tillsätta resurser.

Förhoppningsvis har Du rätt.

Men man vet ju aldrig vad PK hittar på i denna våldsamma kulturkrock. Kukmassage är i thailändska mått mätt massage och i PK-Sverige utförande av en sexuell handling som är straffbar för köparen. Och aldrig mötas de två....
Citera
2014-10-13, 19:03
Medlem
Hejsan,

Finns det någon Thaisalong i Stockholm som har öppet längre en till 21.00? Jag kommer med flyg som landar 20.40 hinner ju inte till 21.00 då.
Citera
2014-10-13, 20:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Hejsan,

Finns det någon Thaisalong i Stockholm som har öppet längre en till 21.00? Jag kommer med flyg som landar 20.40 hinner ju inte till 21.00 då.

Någon har visst öppet till kl 22. Landar du på Arlanda funkar det ju iallafall inte. Varför inte sova på saken och uppsöka en salong kl 09.00 nästa morgon istället? Många som öppnar då.
Citera
2014-10-13, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wagner30
Hejsan,

Skulle inte rekommendera att stressa in till stan svettig och go efter en flygresa. Du är väl knappast inne i city före 22 så det verkar vara väl sent.
Håller med föregående ta en massage eller två dagen efter.
Citera
2014-10-15, 21:36
Medlem
Mamarketels avatar
Vad händer om man har ett stort plåster på ryggen? Går det ändå att massera eller skulle det förstöra hela upplevelsen?
Citera
2014-10-15, 21:59
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mamarketel
Vad händer om man har ett stort plåster på ryggen? Går det ändå att massera eller skulle det förstöra hela upplevelsen?

Hade jag varit en seriös thaimassös så hade jag inte tyckt om situationen. Vad döljer sig under plåstret? hade jag tänkt.
Nåt smittsamt? Ett stort sår som inte får komma olja i?
Jag hade förmodligen bett dig återkomma när såret var läkt.
Hade jag varit en oseriös massör så hade jag slaskat ner såret som hämd för att du kommer dit med sån skit, begärt ett överpris för HE och sen runkat av dighårt och brutalt och bett dig att aldrig mer sätta din fot där.

Mao, håll dig hemma tills du är fit for fight.
Citera
2014-10-15, 22:11
Medlem
Mamarketels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Hade jag varit en seriös thaimassös så hade jag inte tyckt om situationen. Vad döljer sig under plåstret? hade jag tänkt.
Nåt smittsamt? Ett stort sår som inte får komma olja i?
Jag hade förmodligen bett dig återkomma när såret var läkt.
Hade jag varit en oseriös massör så hade jag slaskat ner såret som hämd för att du kommer dit med sån skit, begärt ett överpris för HE och sen runkat av dighårt och brutalt och bett dig att aldrig mer sätta din fot där.

Mao, håll dig hemma tills du är fit for fight.
Haha, antar jag får vänta då. ;_;
Citera
2014-10-19, 14:21
Medlem
Någon som har tips på en bra thaimassage-salong i Västerås?
Citera
2014-10-19, 14:25
Medlem
Läs TMG så hittar du nog något bra ställe
Citera
2014-10-19, 14:39
Medlem
Jo absolut. Men den är lite svårtolkad i Västerås, när det gäller att utläsa vilka som tar hand om en extra bra.. Så tar gärna emot tips.
Citera
2014-10-19, 16:21
Medlem
den som söker han finner….dessutom förbjuden handling att tipsa om sånt här...
Citera
2014-10-20, 10:12
Medlem
dojajas avatar
Suck, är riktigt trött nu på de som har blivit vanligt. Extra-frågan kommer upp efter knappt halva massagetiden. Hela sessionen avslutas efter det, trots att det återstår då ~30-40% tid som man betalat för. Ingen som fått riktigt bra massage på sistone i huvudstaden?

Mvh
Dojaja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in