2014-10-22, 15:43
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersJoh
Där är vi faktiskt (delvis) överens. Vilket ju gör det hela ännu roligare, för att det Ryssland ni pekar ut ligger ju mycket närmare ert idealsamhälle med riktiga hårda män, än det land som era verkliga herrar, USA, har gjort Sverige till.
Hahaha, du drar väldigt långtgående slutsatser om vad jag tycker om Ryssland & vilka som är mina "herrar". Allt utifrån ett enradigt inlägg.
Citera
2014-10-22, 15:44
Medlem
BaraBiffens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skunken666
Kan ju meddela att det var precis det vi käkade under överlevnadsveckan i lumpen (plus sniglar, grodyngel och vasscigarrer), till efterrätt blev det Stensöta.
Om det skulle ske en katastrof i Sverige idag så skulle alla -80/-90-talister lägga sig på rygg å dö tillsammans med alla Södermalmshippsters.
Ibland så är det nästan så att man önskar det.. (Inte på riktigt, men nästan)

Du menar -80/-90 talister som är uppvuxen i storstäder. Dra inte alla oss över en kam.
Citera
2014-10-22, 15:52
Medlem
meganegerdases avatar
Haha verklighetens Göran Stollerud!
Citera
2014-10-22, 16:00
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Ett seriös övervägande faktiskt. Såg i dag en militärt fordon bevakande vägen ut från ett skärgårdsområde. Bussen skulle precis komma den låg en bit bakom mig men hade bara en passagerare.
Ni kan raljera göra er löjliga men ni verkar inte ens ha sett agentfilmer, så extremt fattig som er fantasi verkar vara.

Du menar att man borde grunda sin verklighetssyn på agentfilmer?
Citera
2014-10-22, 16:19
Medlem
Reportern:
- Men hur kan det vara så att man misstar en mink för en ubåt?

Göran Frisk:
- För att när han dyker den här minken, så låter hans tassar eller vad han har nuförtiden, så låter det som ett svagt men väldigt tydligt karakteristiskt propellerljud
Citera
2014-10-22, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ewing_oil
Reportern:
- Men hur kan det vara så att man misstar en mink för en ubåt?

Göran Frisk:
- För att när han dyker den här minken, så låter hans tassar eller vad han har nuförtiden, så låter det som ett svagt men väldigt tydligt karakteristiskt propellerljud

Tror han säger nuförting och inte nuförtiden.
Citera
2014-10-22, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Det är som att säga om en anfallare i fotboll får friläge mot en målvakt och målvakten räddar har då anfallaren gjort ett misslyckande eller har bara målvakten gjort ett bra jobb?

Han har misslyckats, självklart!!

Du visar nu prov på det där svenska "det räcker att man försöker", "alla ska få medalj"...som ni ju hatar.
Citera
2014-10-22, 16:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hahaha, du drar väldigt långtgående slutsatser om vad jag tycker om Ryssland & vilka som är mina "herrar". Allt utifrån ett enradigt inlägg.

Med 12.000 inlägg (du alltså) så är det ju ingen jättechansning jag gör...
Citera
2014-10-22, 16:31
Medlem
Görans bästa citat?!
Citera
2014-10-22, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Görans bästa citat?!
"Ryssarna är mycket tåliga till att äta enahanda mat"
Citera
2014-10-22, 16:41
Medlem
intervalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GloomyLunatic
- Nu var det en båt som åkte förbi, om du vänder dig Göran, kan du säga någonting om den, vad det var för båt?

*Göran stirrar på reportern utan minsta ansats till att vända sig om*

- Ja, det var en liten vanlig amfibiebåt med två glada krigare på så det var inga konstigheter.
Var finns klippet?
Citera
2014-10-22, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intervall
Var finns klippet?

Det är från en live sändning av aftonbladet, inte lyckats fånga det ännu
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto