2014-10-24, 00:17
Avslutad
Men åh vilken underbar jävla man!

Totalt opåverkad av skitmedia, svar på allt, raka bollar rätt in. Jag blir nästan lite chockad; finns det sådana här människor kvar i Sverige idag som inte tryckts ned av PK-idioterna?! Människan är ju störtskön.

(Jag hade förresten ingen aning om honom förrän typ en timme sedan när jag såg tråden).

Edit: Hans blick är som stål! Där kommer ingen ryss förbi osedd.
Senast redigerad av GenesisP 2014-10-24 kl. 00:28.
Citera
2014-10-24, 00:54
Medlem
Vanilla-Ices avatar
"Dom kan tänka sig t.ex. gisslansituationer, det är klart man ska vara orolig."

http://youtu.be/TaVeBP4AdoI?t=3m18s
Citera
2014-10-24, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanilla-Ice
"Dom kan tänka sig t.ex. gisslansituationer, det är klart man ska vara orolig."

http://youtu.be/TaVeBP4AdoI?t=3m18s

Det låter larvigt i våra öron men så sa säkert folk på Krim också.
Citera
2014-10-24, 01:36
Medlem
Oliveiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8332
Det låter larvigt i våra öron men så sa säkert folk på Krim också.

Jo, Krim och Sthlms skärgård är ju verkligen jämförbara. Alltså vem tror på allvar att folk skulle hoppa ut ur ubåtar och börja ta gisslan i fredstid? Den här mannen lever uppenbarligen i sin egen lilla värld, fast för media är det ju mumma med någon som är tvärsäker hela tiden och babblar på som ett självspelande piano. Det finns så mycket tomrum att fylla.
Citera
2014-10-24, 01:44
Medlem
spermahundens avatar
Nu när Göran tystnat i rutan får man hålla till godo med twitter

"Sossevänstern förnekar sig inte. Endast några skärvor extra till försvaret ."

"ett erkännande P-stina bör kombineras med motprestationen att Palestina erkänner Israel ."
Citera
2014-10-24, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Jo, Krim och Sthlms skärgård är ju verkligen jämförbara. Alltså vem tror på allvar att folk skulle hoppa ut ur ubåtar och börja ta gisslan i fredstid? Den här mannen lever uppenbarligen i sin egen lilla värld, fast för media är det ju mumma med någon som är tvärsäker hela tiden och babblar på som ett självspelande piano. Det finns så mycket tomrum att fylla.

Du tror inte att ryssarna skulle kunna ta gisslan om valet var mellan att bli dödade/hamna i fängelse eller komma undan? Jag tror att man gör allt för att överleva i deras situation.

Och varför är de så konstigt att de har gått i land? Vad tror du själv de gjorde så nära land långt in i skärgården? Badade? Givetvis går man så nära för att landsätta folk. De va ju så nära så de blev upptäckta av folk från land, då är man nära.
Citera
2014-10-24, 02:40
Medlem
En av dom få riktiga karlar som finns kvar idag.

Riktig citatmaskin och underbart tugg, intervjun i Aftonbladet och SVTs morgonsoffa är ju legendariska redan.

Se, ta in, resonera.

Göran Frisk för statsministerposten.
Citera
2014-10-24, 04:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av delvis-distinkt
http://www.svtplay.se/video/2400198/gomorron-sverige - Är inslaget borttaget för fler? De kanske alltid försvinner ganska fort iofs.

Tragiskt att riktig kompetens förlöjligas av nyttiga idioter eller missuppfattas som någon sorts krigshets(som skrämmande ofta ses som positiv..) av infantila men tyvärr legalt vuxna människor. "Soft lands tend to breed soft men" Finns det, världshistoriskt, något tydligare bevis på detta än Sverige de senaste 70 åren?

Väldigt upplyftande att stöta på den oförbehållsamme Göran som inte alls är någon hetsporre eller stridspitt, kanske så långt från en sådan man kan komma. Göran är en man med ambitionen att göra vad som krävs.
nej det är inte borta.
Citera
2014-10-24, 04:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypokondria
Givet att Göran skall ha en programledarroll i SVT.
De är dumma om de låter denna erfarna man med ett CV som heter duga försvinna i radioskugga.
Han drar folk till sig vad han än gör och han vet vad han pratar om.
Tittarsiffrorna hade variy skyhöga och vi skulle få en mer upplyst befolkning.

Veckans brott med Leif GW &
Veckans militär med Göran Frisk.

Finns många incidenter och andra militära händelser att ta upp.
Både svenska och utländska.

Go SVT, Go Göran !

Programmet borde heta "veckans krig" då "veckans brott" inte heter "veckans polis"

Döp nästa militärbåt sverige sjösätter till Frisk.
Citera
2014-10-24, 04:50
Medlem
10010s avatar
Härligt med riktiga män, vi är så ovanliga i dagens Sverige, framför allt när vi syns i tv.
Det är helt klart legendstatus på Göran Frisk, se och njut! Du har min fullaste respekt, nu känner jag hoppet stiga för Sverige igen. Vi kanske inte har Chuck Norris i vårt försvar, men Göran Frisk visar vägen!

https://www.youtube.com/watch?v=TaVeBP4AdoI
Citera
2014-10-24, 07:32
Medlem
EndGames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmen
Vill se denna man i kaptensmössa på en egen motorbåt åka runt och skrika och bomba hela skärgården med hemmagjorda sjunkbomber

Givetvis med pipa i mungipan och ett blont blombnedslag under armen. Satan vilken man.

Han feminiserar ni aldrig FI!
Citera
2014-10-24, 11:23
Medlem
ercys avatar
Har ett svagt minne av att jag har sett Göran i något frågesportsprogram på TV4 för ett antal år sedan. Tror det hette pokerfejs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in