2014-10-22, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quadpower
Efterfrågar bilder fr AB när han står utanför båten med sin "USS Iowa Retired Navy"-keps.

Har bara en när de står i mörkret och avrundar dagen, vet vilken mössa du menar! haha den är legendarisk, ska se om jag hittar något bra med den sen
Citera
2014-10-22, 01:29
Medlem
Hypokondrias avatar
Även jag instämmer i hyllningskören.
Göran Frisk har mitt fulla förtroende, en nutida Klas Horn,
han vet vad han talar om, han har rätt och han har erfarenheten.

In med han i en rådgivande roll i marinen igen,
eller ge han en ny ministerpost : Krigsminister Frisk !
Citera
2014-10-22, 01:29
Medlem
Quadpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yohjt
Har bara en när de står i mörkret och avrundar dagen, vet vilken mössa du menar! haha den är legendarisk, ska se om jag hittar något bra med den sen

Hah ja den är ju helt underbar! Får väl lägga en request till AB så de kanske lägger upp den.

Keep up the good work!
Citera
2014-10-22, 01:43
Medlem
El Capitanos avatar
Fantastiskt härlig figur. Det finns en hel del sådana typer i armén - eller fanns åtminstone. Är det någonting som armén kan lära ut så är det pondus och raka rör. Det är egentligen synd att våra bortklemade lallare till ynglingar idag inte får en vända i armén som förr i tiden så det blir folk av dem.
Citera
2014-10-22, 01:59
Medlem
Jag har aldrig sett en sittpissare lysa upp så jävla klart i ett sällskap som journalisten som satt mitt emot Göran.

Göran är en riktig karl, han är 100% rakt på sak och lallar inte runt som alla metro/homos i det här landet.
Göran ställer alla fjollerier åt sidan och talar klarspråk till det svenska folket, inga mediokra spekulationer som vi ser från media utan klarhet och endast klarhet baserat på enorm kompetens och erfarenhet av sakfrågan.

Varför i helvete är inte en person som Göran försvarsminister?
Vi har nu senast haft en kvinna som åstadkommit... vad?
Enligt Göran har vi haft ubåtar här på löpande band och jag ger mig fan på att regeringen har mörklagt det hela tiden. Nu när dom förlorade makten så gick det åt helvete med deras mörkläggning och ubåts jakten börjar, men med för lite resurser eftersom att dom effektivt har monterats ner och avskaffats på löpande band.

Legenden Göran Frisk ska förhoppningsvis framträda regelbundet i media från och med nu och bringa klarheter och undanröja sittpissare från att tala smörja.
Citera
2014-10-22, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DinMorMinHor
Jag har aldrig sett en sittpissare lysa upp så jävla klart i ett sällskap som journalisten som satt mitt emot Göran.

Göran är en riktig karl, han är 100% rakt på sak och lallar inte runt som alla metro/homos i det här landet.
Göran ställer alla fjollerier åt sidan och talar klarspråk till det svenska folket, inga mediokra spekulationer som vi ser från media utan klarhet och endast klarhet baserat på enorm kompetens och erfarenhet av sakfrågan.

Varför i helvete är inte en person som Göran försvarsminister?
Vi har nu senast haft en kvinna som åstadkommit... vad?
Enligt Göran har vi haft ubåtar här på löpande band och jag ger mig fan på att regeringen har mörklagt det hela tiden. Nu när dom förlorade makten så gick det åt helvete med deras mörkläggning och ubåts jakten börjar, men med för lite resurser eftersom att dom effektivt har monterats ner och avskaffats på löpande band.

Legenden Göran Frisk ska förhoppningsvis framträda regelbundet i media från och med nu och bringa klarheter och undanröja sittpissare från att tala smörja.

Instämmer helt! Trött på massa trams med en massa veka försvarsministrar fan sätt in general Göran som försvarsminister så får vi fart på det här landet!
Citera
2014-10-22, 02:27
Medlem
Det känns som karln är ett sammelsurium av genialitet, rättframhet och galenskap. Ur SVT:s intervju är följande sekvens min favorit.

Reporter - Vi pratade med (namn) som är från Ryssland hon trodde inte det var en rysk ubåt.
Göran - Nej men det är väl klart att en ryska, inte tror att det är en rysk ubåt hon vill inte vara landsförrädare.
Reporter - Jaa nu nu nu har nog inte sina, eh ja vet inte, kan hon ha, sympatier

Snacka om att reportern blev ställd
http://www.svtplay.se/gomorron-sverige från 57:00
Citera
2014-10-22, 02:44
Medlem
failures avatar
Om denna gubbe fick kommando över en "röda-oktober" ubåt med kärnvapen så hade han garanterat avfyrat manuellt och rakt mot Putins sommarhus vid första sonarkontakt, han är fullkommligt galen men väldigt underhållande.
Citera
2014-10-22, 02:50
Medlem
Claysons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ompaoor
Jag gillar visserligen GW men Frisk är ett par klasser över. Skillnaden är att GW är väl medveten om att han är en karl med pondus medan Frisk inte skulle begripa varför folk är så begeistrade över hans manlighet. Han bara är. Det kan inte beskrivas bättre än med Stallone och Demolition Man-exemplet.

Håller med, Göran Frisk måste vara det bästa jag någonsin sett absolut ett par klasser över Leif GW Persson som jag också tycker om.
Citera
2014-10-22, 02:53
Medlem
Boglas avatar
Fyfan vilken frisk fläkt! Det finns hopp i Sverige!

Hittade en spellista innehållande det mesta som verkar fyllas på, om ingen annan postat tidigare:
https://www.youtube.com/watch?v=A_Gvp-c0Zpw&list=PLsEN0YLYe-wN3oqgmogV-RIUfpkV7Vp-P

Herr Frisk kunde fan ha varit likhetsfeminist utan att jag hade brytt mig, hans uppenbarelse, patologi och pondus överträffar vad som helst, lika mycket som samma egenskaper förbjuder honom från pissiga irrläror. Rätt!

Edit: Måste bara älska Alexander "Hipstervattenskallen" Norén då han törs yttra "men allvarligt talat" under intervjun i Gomorron Sverige!!!
Senast redigerad av Bogla 2014-10-22 kl. 03:18.
Citera
2014-10-22, 03:03
Medlem
Bara jag som tycker att hans utseende nästan speglar hans personlighet? Ett par barska ögonbryn och sträng uppsyn, ett gediget hakparti och en bastant kropp.
Citera
2014-10-22, 03:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xczr
Bara jag som tycker att hans utseende nästan speglar hans personlighet? Ett par barska ögonbryn och sträng uppsyn, ett gediget hakparti och en bastant kropp.

Nej det är du inte ensam om. Det som fick mig att lyssna på första intervjun var hans ansikte. Några minuter senare länkade en kompis intervjun och sa något i stil med "han var precis som jag trodde"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in