2014-10-21, 22:04
Medlem
timmmys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback125
Enda skillnaden är väl att då kostar det ? Om det visar positivt måste han ju ändå till läkaren? Och sen var det kört.

Men om testet är negativt finns det ingen risk att frugan får reda på det. Läs trådstarten. Vem bryr sig för övrigt om några hundralappar i denna situation?
Citera
2014-10-21, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timmmy
Men om testet är negativt finns det ingen risk att frugan får reda på det. Läs trådstarten. Vem bryr sig för övrigt om några hundralappar i denna situation?

Ok borde ha läst rubriken .

Men tycker det är ett kaSst tips , visst klarat klamydiatestet å lever på som vanligt sen blir hon smittad med något annat. Bättre att gå till farbror doktor å testa mot allt , negativt så är han ju ändå anonym .
Citera
2014-10-21, 23:34
Medlem
S-bockens avatar
Lär dig av misstaget TS. Att ligga utan kondom är otrohet. Om du skyddar dig behöver du inte ha dåligt samvete nästa gång du vill ha lite kul vid sidan om.
Citera
2014-10-22, 00:26
Medlem
Jag hade erkännt mitt snesteg om jag var du.
Dåliga samvetet hade tagit över mer och mer och man förstår då att något är fel.

Ja kan inte leva me att hålla sån sak hemlig iaf. då får förhållandet ta slut tyvärr.

Man ska tänka på barnen ja. MEN ska du behöva gå runt och må dåligt hela tiden. ( för de hade jag gjort)
Citera
2014-10-25, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muinimula
Fattar mig kort då jag sitter med tele.

Sket i det blå skåpet ordentligt i helgen som rubriken säger...

Har varit gift med min fru i 10 år och vi har 2 barn tillsammmans , nu har jag som sagt gjort bort mig ordentligt ..

Bor i en mindre stad där min fru jobbar på sjukhuset , jag lär ju testa mig så jag inte åkt på något men får man göra det anonymt/i en annan stad? Eller är det bara att stå sitt kast och förlora familjen?

Inget du får göra annonymt, men du får göra det i annan stad eller beställa hem ett test
Citera
2014-10-25, 12:41
Medlem
fakkuehhs avatar
men hur va knullet da?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto