Citat:
Ursprungligen postat av
detnaw
Förmodligen har han inte fått något alls och det som är värst är väl att han varit otrogen. Men det är något han själv får bestämma om han ska berätta eller inte. För min del personligen hade jag inte nog klarat av att låtsas som ingenting då det ätit upp mitt samvete. Men vi är alla olika.
Hoppas det löser sig för dig TS. I det långa loppet är det du som måste leva med det och du får ställa dig frågan om du ska vara tyst eller berätta. Vad hade du velat om det var din fru som gjort det?
anonymt stöd värmer faktiskt , tack! Finns ju inte direkt någon att prata om sin ångest när det gäller sånt här om man väljer att tiga.
Garanterat att hon skulle berätta såklart, sen hade hon åkt ut direkt .... För i min bok är det det elakaste du kan göra emot din partner, och så är det jag själv som gör det...
Citat:
Ursprungligen postat av
zombah
Beställ hem klamydiatest, förmodligen har du ingenting, har du fått nåt så är det med 90% Klamydia xD.
Lär väl göra mot allt , men antar de finns 100tals sjukdomar , har försökt läsa på , men fixar inte att läsa om eländet just nu