Citat:
Ursprungligen postat av
bunjacken
Det är sekretess i sjukvården som kan brytas vid speciella omständigheter men aldrig för otrohet utan mest vid grova brott såklart osv är du smittad med klamydia får du uppge dina sexpartner från ungefär 1 år tillbaka i tiden däremot röjer ju inte personalen din identitet för frun men hon lär ju minst sagt bli förvånad om hon får partnerbrev och kanske försöker snoka själv
Du har en risk att du åker på att förlora familjen men va iskall neka för frun osv så ska det nog lösa sig
Citat:
Ursprungligen postat av
Millky
Vad jag vet så får man vara anonym när man lämnar test. Men om du är smittad så tror jag inte att du längre är anonym.
Om du är orolig så åk till en annan stad...
Men otrohet är ju förjävligt. Tycker din fru förtjänar att få veta.
Chansen är ju stor att det kommer fram senare. Och då lär du garanterat bli av med familjen.
De här med anonymiteten.... Har läst att det tar typ 1 vecka att få svar efter test, om man nu får vara anonym tills dess att testet skulle visa positivt, hur får man reda på resultatet ?
Citat:
Ursprungligen postat av
NovaOculus
Sköter du det snyggt så kan du komma undan med det.
Däremot undrar jag. Vad fick dig att göra det? Precis innan det gick snett, hade du inte kunnat bryta?
Jag var kraftigt berusad, hade inte en tanke på att avbryta , snarare tvärt om tyvärr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Generalic
Vissa könssjukdomar tar upp emot 3 månader innan de ens kan visas på prov.
Vill du vara helt hundra så får du väl sexstrejka några månader och sen åka till en annan stad och testa dig.
Känns dock enklare att berätta vad du gjort.
Överväger att berätta vad jag gjort, ångesten är så stark att jag är orolig att jag kommer hamna på psyket om jag ska gå runt och försöka låtsas som ingenting fram tills resultaten.
Men är rädd för att när frun åker iväg med barnen så kommer jag hamna i en livslång depression.