=Allt som handlar om CIA, NSA, FRA ,secret service och underrättelseverksamhet.
Det ska vara aktuellt, bra, och gärna komplext-krångligt-utstuderat.
Autentiskt...
Jag har inte mycket tid övers och därav kanske ganska perifer kunskap på området men jag inbillar mig att Homeland är populärt av just dessa skäl. Men finns det annat där ute,
Please tell me !
Brief
Någon som har tips på bra serier där man under en hel säsong får följa polisen i arbetet att lösa mord och dylikt? Inga serier där varje avsnitt har ett avslutat fall och inga dokumentärer.
Serier som jag tycker om och som liknar det jag söker: The Wire Bron (Tycker jag är riktigt riktigt bra, vart helt fängslad av denna!) The Killing True Detective Sherlock
Någon som har tips på bra serier där man under en hel säsong får följa polisen i arbetet att lösa mord och dylikt? Inga serier där varje avsnitt har ett avslutat fall och inga dokumentärer.
Serier som jag tycker om och som liknar det jag söker: The Wire Bron (Tycker jag är riktigt riktigt bra, vart helt fängslad av denna!) The Killing True Detective Sherlock
Stabila miniserier du plöjer rätt fort; the fall, top of the lake, secrets and lies och red road.
=Allt som handlar om CIA, NSA, FRA ,secret service och underrättelseverksamhet.
Det ska vara aktuellt, bra, och gärna komplext-krångligt-utstuderat.
Autentiskt...
Jag har inte mycket tid övers och därav kanske ganska perifer kunskap på området men jag inbillar mig att Homeland är populärt av just dessa skäl. Men finns det annat där ute,
Please tell me !
Brief
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!