Citat:
Ursprungligen postat av
Bannelito
Då måste de ligga jävligt dåligt till ekonomiskt. Ännu bättre!

Titta på hur få annonser pappersblaksan har, vår halvhjärtade bojkott har burit frukt.
De borde lägga ner blaskan redan nu, om Bonnierklanen var smarta, jag tvivlar dock på deras intelligens, de verkar helt knäppa i kolan.
Ding dong soon the witch is dead.