Citat:
Ursprungligen postat av
Beigokunin
Vid den här takten så kommer de nog sluta fotografera själva helt och hållet. De kommer nog bara sno bilder från internet och aftonblaskan i framtiden
Det är ju inte så att foton kommer försvinna ur tidningen - snarare så förväntar man sig numera att journalister ska ta sina egna bilder och i värsta fall köpa in från frilansare.
Med alla sparpaket så var det oundvikligt att de sparkade fotograferna. Onödig tjänst helt enkelt.