2014-10-19, 21:48
  #19969
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur fungerar Trist AP mid nuförtiden? Fortfarande stark?
Stark och stark har hon väl aldrig riktigt varit på så sätt att man kan blind-picka henne, men hon har haft sinnesjuk burst som hon fortfarande har kvar, dock så har dem ju nerfat hennes CD's på till exempel ulti så hon har nog blivit lite svagare.

Citat:
Ursprungligen postat av Oea
När kommer den nya grafiken?
Ska jag gissa så när dem byter till pre-season 5, alltså i kanske december? Vad vet jag.
Citera
2014-10-19, 22:00
  #19970
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irken
Just nu så beror det väl lite på hur gamet ser ut men man brukar ju oftast stå över att inte evolva W direkt i varje fall utan kanske 3 poäng i W (Så man får tillräckligt bra sustain i jungeln) medans man evolvar E och kanske maxar Q. Någon som mainar jungle får gärna rätta mig.
Testade detta och det fungerade bra. Snowballade iofs ganska mycket så typ allt hade nog funkat.

Ska testa maxa och evolva Q nästa gång.
Citera
2014-10-20, 09:19
  #19971
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Hur fungerar Trist AP mid nuförtiden? Fortfarande stark?


Lika klen som alltid kan bara plocka en adc/apc i en burst och sen hoppa därifrån...
Citera
2014-10-20, 11:22
  #19972
Medlem
Pyzkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
Har jag seriöst suttit här i över 2 år? I mina ögon är du en stammedlem i vårt spammande här i tråden haha
Hahahaha så va de ja alltså, kändes helt sjukt när jag loggade in igen o såg senaste gamet va 2012
Citera
2014-10-20, 17:17
  #19973
Medlem
PrinceMeandors avatar
Varför är det så få som spelar Viktor? Tycker att hans kit verkar rätt stabilt och han fick ju en ordentlig buff för inte så länge sedan. Anser folk fortfarande att han är dålig även efter sin rework?
Citera
2014-10-20, 17:41
  #19974
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PrinceMeandor
Varför är det så få som spelar Viktor? Tycker att hans kit verkar rätt stabilt och han fick ju en ordentlig buff för inte så länge sedan. Anser folk fortfarande att han är dålig även efter sin rework?

Han är helt okej, inte alls svag men svårspelad och risky late game eftersom att han fattas escape.
Citera
2014-10-20, 17:42
  #19975
Medlem
Kan någon skicka två eller tre standard rune pages som man bör ha? Har inte ändrat mina sedan jag gjorde dom första gången..
Citera
2014-10-20, 20:00
  #19976
Medlem
enklistras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kassadin
Kan någon skicka två eller tre standard rune pages som man bör ha? Har inte ändrat mina sedan jag gjorde dom första gången..

Armor/hp - gula
resist - blåa
röda - ap
quintz - ap

Kör detta samma fast ad så har du en hyfsad för adc med. Vill du ha till detta fast till support så kan du byta de röda till armor och de quintzen till hp. Dessa runes funkar ganska bra.
Citera
2014-10-21, 00:16
  #19977
Medlem
Khorneflakess avatar
Rätt bra tid att damma av min smurf där jag enbart kör Ashe och GP. Båda är sleeper OP eller bara allmänt starka och det är rätt bra för solo Q-klättring.

Low-elo-tips från coachen.
Citera
2014-10-21, 00:21
  #19978
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Rätt bra tid att damma av min smurf där jag enbart kör Ashe och GP. Båda är sleeper OP eller bara allmänt starka och det är rätt bra för solo Q-klättring.

Low-elo-tips från coachen.

GP helt klart sleeper OP. Ashe är jag tveksam till, hon blir rätt hårt kontrad av assassins och stora tanks med gap closers. Det hon är bra mot är typ.. lucian? lol
Citera
2014-10-21, 03:59
  #19979
Medlem
Khorneflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Replique
GP helt klart sleeper OP. Ashe är jag tveksam till, hon blir rätt hårt kontrad av assassins och stora tanks med gap closers. Det hon är bra mot är typ.. lucian? lol

Ashe har börjat se mer nytta eftersom fler adcs med lite längre eller nerfad escape är populära samt att man börjat uppmärksamma hennes crit igen. Typ.

Sen har jag alltid gillat Ashe eftersom man kan forma en hel match kring vilka ultis man sätter med henne. En arrow kan vara helt matchavgörande, sick.
Citera
2014-10-21, 09:58
  #19980
Medlem
Repliques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khorneflakes
Ashe har börjat se mer nytta eftersom fler adcs med lite längre eller nerfad escape är populära samt att man börjat uppmärksamma hennes crit igen. Typ.

Sen har jag alltid gillat Ashe eftersom man kan forma en hel match kring vilka ultis man sätter med henne. En arrow kan vara helt matchavgörande, sick.

Hon har en grym engage, givetvis, men med tanke på hur många heroes som har bra engage och hur banshee/qss kontrar henne 100% så är det framförallt bra dom första 20 minuterna och då finns det redan heroes som gör det hon gör fast bättre. Jag håller dock med om att hon verkligen inte är värdelös.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in