Citat:
Ursprungligen postat av
Pastakrydda
Vad menar du med att ToZon saknar argument? och vilka är "vi"?
ToZon kommer med inlägg efter inlägg, med påståenden och tyckanden, utan argument för sin sak.
Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Citat:
Ursprungligen postat av
Quarrel
Citat:
Ursprungligen postat av
ToZon
Bäste Q, har du helt tappat kontrollen med poster som du svarar pastakrydda ovan.
Hur du än vrider och vänder så vinner logiken och det underlag som finns i FUP tillsammans med "sunt förnuft".
Jag tror definitivt inte VB tänkte alls på någon fotvandring, hon hade definitivt fullt upp med att försöka komma ur denna situation i lgh som tyvärr kostade henne livet.
Sluta nu för tid och evighet att fortsätta med din och dina gelikars personförföljelse på oskyldiga människor. Det finns ingen grund för dina vilda teorier utan är i högsta grad trams.
Alla dina fantasier är avklädda inpå skinnet för de är just fantasier men skadar andra människor som är oskyldiga och har ett liv att leva.
Vi kan fortsätta säga "Jag tror det", "jag tror det" hur länge som helst, men så länge inläggen saknar argument kommer vi ingen vart. Jag har förklarat ingående varför jag tror att VB gick på Lejonbacksvägen, både fakta som talar för det och ett tänkbart motiv för det. Att bara säga "jag tror inte det", utan någon argumentering tillför det ingenting.
Jag förföljer ingen, jag påstår inte att någon har begått brott. Det enda jag påstår är att KJ har dömts på otillräckliga bevis. Men många i tråden påstår att KJ begick brottet, trots otillräckliga bevis. Det kallar jag förföljelse.
Dina inlägg saknar trovärdiga argument så därför vore det klädsamt att du slutar med dina fantasier.
Dessa "många" i tråden har mycket
starkt stöd för sin uppfattning genom de två domarna i TR och HR, hur du nu kan få det till förföljelse av den dömde är en fullständig gåta.
Däremot har du
inget stöd i någon av domarna utan fantiserar om det ena än det andra.
Det du och gelikarna postar oupphörligt i tråden är ren och skär personförföljelse av oskyldiga människor men det skiter du och m.fl. uppenbarligen fullständigt i.
Som vanligt, ett argumentlöst inlägg. Precis som här:
(FB) Boden: Mordet på Vatchareeya Bangsuan (Länk till sammanfattning i trådstarten) Du blir överbevisad om att mobilen kan ha lämnat KJ:s hemmacell, men ger dig iaf inte. Du är övertygad om KJ:s skuld oavsett argument.
Jag är övertygad att denna mobil har aldrig i handen på offret lämnat den cell som täcker KJ's lgh, det är också ytters osannolikt att den i
funktionellt skick lämnat samma cell.
Att den har lämnat cellen är dock sannolikt
i ett avstängt skick och inte kommunicerat med annan mast. Var den nu befinner sig vet bara GM och han sitter f.n. på kumla.
Har du något mer halmstrå att hoppas på, nej de är slut nu men du kanske har något i bakfickan.

Det spelar ingen roll vad man skriver, hen skriver bara typ "så är det", "jag är övertygad", utan att lämna någon förklaring till varför. Jag har bett om argument, men får inga, och drar slutsatsen att
ToZon saknar argument. "Vi" är vi som läser tråden.