Citat:
Ursprungligen postat av
saeljaren
Det jag är konfunderad över hur ni hittade i ett helt ny land/stad. Vi säger om man fixar boende och arbete, måste ju vara pain in the ass att hitta vart man bor och vart arbetsintervjun är osv. Tips?
Tror inte vikarie är något för dig.
Jag hade 1-5 nya arbetsplatser i veckan på mitt första jobb i Oslo.
Och detta var före gps-telefoner var i var mans ägo.
Förövrigt finns det kartappar som fungerar utan att man använder mobildata,