2014-10-17, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
hann bara med tre dagar på dianabolen..
Har haft ont i mina pungkulor från och till nu i två dagar sen jag hoppa av.
Någon som kan beskriva vad som sker haha?

Cancer som bildas i pungen
Citera
2014-10-18, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
2 dagar?.. de låter ganska märkligt om du frågar mig har aldrig haft ont i mina bollar och vari on sen december.
upplever typ inte ens att dom krympt, dock har ju inte mkt till sats alla ggr, men de va inte din fråga.

meen, tror inte du ljuger och vet såklart att man kan få ont, inget märkligt med det, men 2dagar.. känns som du överdriver/nojjar sönder.

andra kanske har upplevt de så tidigt, då får dom svara på din fråga kan inte ge dej nå bra svar kändes ba jävligt märkligt måste jag säga.

den som inte håller med mig och är mer erfaren får gärna rätta mig. det har jag inget imot.

Mvh

Hoppade av för jag blev sjuk. Hade sista smärt känningarna i pungen imorse.. Jävligt skumt tycker jag, är jag så jävla lättpåverkad?
Nej det är ingen "nojja", ja känner hur de gör rätt ont i bollarna, skit skum känsla. Men nu verkar de va över, förhoppningsvis. Smärtan går att jämföra med blueballs, om ni haft det förut hehe.

Var även på gymmet nu när ja kände mig bättre, körde rätt bra på ben.

Letar fortfarande efter svar vad det är som sker i bollarna när man får nån konstig smärta där.
MVH
Citera
2014-10-18, 01:12
Bannlyst
Jag tror med största sannorlikhet att det är placebo, du tänker så mycket på bollarna att du tror att de gör ont. Rör inte AAS, tror inte det kommer bli bra, för din egen skull. Får du riktigt pungvärk dag 3 så är det ju inget för dig och oroar du dig sök vård ingen här kan hjälpa dig. Adios amigo.
Citera
2014-10-18, 01:14
Bannlyst
Jag körde min första kur på MM's gelenika och den fungerande bra för mig. Tog tid innan det började hända grejjer men kåt blev jag ganska fort. Tror efter 7-8 ampullen så började jag öka bra.
Citera
2014-10-18, 01:51
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Pengarna är inga problem. Jobbigt att hamna i registret och att bli tagen framför faniljen och riskera att missa planet finns bara inte, ska fundera ett par dagar till. Borde ju fan vara väldigt safe att gömma 7 pyttesmå tabletter i lite klädesplagg i bagaget..

Hur svårt ska det vara att använda sökfunktionen? Allt finns besvarat. Jag har själv tydligt flera gånger om svarat på vilka världsdelar man bör undvika att ta med sig olagliga preparat till. Det är ingen som kan ge dig ett vettigt svar då du inte ens kan bemöda dig att ge oss någon som helst info om vart du ska, Asien, USA eller inom EU. Hur svårt ska det vara? Planera dina kurer bättre eller avstå resan om du har sån jävla panik.

/ Leif
Citera
2014-10-18, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
Hoppade av för jag blev sjuk. Hade sista smärt känningarna i pungen imorse.. Jävligt skumt tycker jag, är jag så jävla lättpåverkad?
Nej det är ingen "nojja", ja känner hur de gör rätt ont i bollarna, skit skum känsla. Men nu verkar de va över, förhoppningsvis. Smärtan går att jämföra med blueballs, om ni haft det förut hehe.

Var även på gymmet nu när ja kände mig bättre, körde rätt bra på ben.

Letar fortfarande efter svar vad det är som sker i bollarna när man får nån konstig smärta där.
MVH

Kallas för testikelatrofi.
Citera
2014-10-18, 04:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Kallas för testikelatrofi.

exakt, ville att han skulle söka själv. en snabb googling så har han sitt svar..

men nu blev jag nyfiken, så nu kmr min dumma fråga. :P
hur vanligt är det att man känner obehag/smärta så jäkla tidigt? kan inte höra till vanligheten.
ELLER?!?
dom som kört längre kur alt ett par kurer får gärna skriva.

Mvh
Citera
2014-10-18, 10:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hur svårt ska det vara att använda sökfunktionen? Allt finns besvarat. Jag har själv tydligt flera gånger om svarat på vilka världsdelar man bör undvika att ta med sig olagliga preparat till. Det är ingen som kan ge dig ett vettigt svar då du inte ens kan bemöda dig att ge oss någon som helst info om vart du ska, Asien, USA eller inom EU. Hur svårt ska det vara? Planera dina kurer bättre eller avstå resan om du har sån jävla panik.

/ Leif

Du har nog inte läst de andra inläggen, allt är redan diskuterat och färdigt. Har nämnt vart jag skulle och hur långt in i PCT jag kommer vara, vilken kur jag körde och allting. Mina frågor är besvarade och jag har redan tagit ett beslut men tack ändå.

Flashbackare, fortfarande sur? Klart jag blev orolig hur över min PCT och diskuterade med vettiga och kunniga killar här som gav mig hjälpen jag behövde, förstår inte ditt problem. Killen med pungkulorna bör ju inte hålla på med AAS om han får så ont i bollarna på dag 3? Och ingen här kan ju direkt hjälpa honom här förutom läkaren i vården, men förlåt, visst kan han möjligtvis läsa på internet vidare om sitt problem, men om jag hade så ont i bollarna som han beskriver "blueballs" så skulle jag ta ett snack med läkaren. Skit på dig gubben
Citera
2014-10-18, 10:30
Medlem
När vi ändå talar om testikelatrofi.. Är inne på en kur nu och tror bollarna har börjat krympa liiite och det är ca 6 veckor kvar på kuren. Jag är i sig inte nojjig för att de krymper då de kommer tillbaka men hur lång tid ungefär brukar detta ta? Finner HCG ganska meningslöst och kör endast Nolva i PCT. Är det värre desto mindre de blir?
Citera
2014-10-18, 12:31
Medlem
mtsigalkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Alltså 5v.....då ska man ha gainat bra. De första 6v ökar du mest...

Jobbigt om han ej fått effekt efter 5v då.......

Du ökar minst de första 6 veckorna. Efter 6 veckor börjar du få effekt och därifrån ökar du bara mer och mer. Du når steadystate ganska sent på testo-e.
Citera
2014-10-18, 12:45
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Du har nog inte läst de andra inläggen, allt är redan diskuterat och färdigt. Har nämnt vart jag skulle och hur långt in i PCT jag kommer vara, vilken kur jag körde och allting. Mina frågor är besvarade och jag har redan tagit ett beslut men tack ändå.

Flashbackare, fortfarande sur? Klart jag blev orolig hur över min PCT och diskuterade med vettiga och kunniga killar här som gav mig hjälpen jag behövde, förstår inte ditt problem. Killen med pungkulorna bör ju inte hålla på med AAS om han får så ont i bollarna på dag 3? Och ingen här kan ju direkt hjälpa honom här förutom läkaren i vården, men förlåt, visst kan han möjligtvis läsa på internet vidare om sitt problem, men om jag hade så ont i bollarna som han beskriver "blueballs" så skulle jag ta ett snack med läkaren. Skit på dig gubben

Det är helt och hållet individuellt. Vissa får mindre känningar tidigt i början av kuren, andra senare och somliga ingen smärta alls. Det är dessutom övergående i dom flesta fall. Ditt råd om att han bör kliva av är således värdelöst.

Citat:
Ursprungligen postat av Kalle 12345
När vi ändå talar om testikelatrofi.. Är inne på en kur nu och tror bollarna har börjat krympa liiite och det är ca 6 veckor kvar på kuren. Jag är i sig inte nojjig för att de krymper då de kommer tillbaka men hur lång tid ungefär brukar detta ta? Finner HCG ganska meningslöst och kör endast Nolva i PCT. Är det värre desto mindre de blir?

Varför är HCG meningslöst, utveckla detta?

/ Leif
Citera
2014-10-18, 12:51
Medlem
Bowmoresfinests avatar
o herregud.... kom igen nu f12!!!

det ena citatet är värre än det andra! väljer att inte citera nån av er även om jag va bra sugen på ett par av inläggen..

kan ni på allvar säga att ni får bättre resultat v7-12 än från 1-6?! då är ni fan bra speciella..

fram till v6-7 öka man mest sen planar ökningarna ut! det är så det är. kolla i backspegeln o granska er första kur hur det såg ut får ni se.

snacka om att det ta 6-8 v innan effekt.. herrejävlar va korkat. kör man som ts: 500mg e5d o inte fått nån som helst effekt på 5v då står det fan inte rätt till.

ni snackar om steady?! ni har säkert också frontat?! då når ni steady efter 5dagar typ!!!!

har man frontat en 500mg e5d kur smacka man in 2g testo på 5dagar.. o ta det då 6-8 v innan man få effekt?! skärp er för fan... även om man inte fronta tar det inte den tiden inte man får effekt!

bara för man inte nå steday förräns efter 45dagar betyder inte det att man inte resultat?! bara att nivåerna är stabila

flera av påstår säkert också att man ska byta ester/prepp efter 8-10v för att fortsätta öka eftersom man upplever att man stagnera bygger en tolerans efter den tiden....snacka om dubbelmoral..............

trevlig lördag på er
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in