2014-10-17, 18:49
Medlem
mtsigalkos avatar
Lugna er lite, och du också TS. Jag tror inte det du har fått är fejk. Det har bara gått 35 dagar(8 stick). Ska du köra 14 veckor?

Vänta ytterliggare några veckor innan du drar några slutsatser.
Citera
2014-10-17, 18:54
Medlem
hann bara med tre dagar på dianabolen..
Har haft ont i mina pungkulor från och till nu i två dagar sen jag hoppa av.
Någon som kan beskriva vad som sker haha?
Citera
2014-10-17, 19:00
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mtsigalko
Lugna er lite, och du också TS. Jag tror inte det du har fått är fejk. Det har bara gått 35 dagar(8 stick). Ska du köra 14 veckor?

Vänta ytterliggare några veckor innan du drar några slutsatser.
Alltså 5v.....då ska man ha gainat bra. De första 6v ökar du mest...

Jobbigt om han ej fått effekt efter 5v då.......
Citera
2014-10-17, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag hade kört AAS fram tills dagen du reser iväg, sedan påbörjat PCT dagen du kommer hem. Det är inte direkt jätteilla att göra så. Känns som du riskerar mycket för lite.

Du har nog missat en del information innan, är redan på nolva dag 10 idag och dagen jag åker iväg är det dag 17. Jag tror att jag lyssnar på killen som säger att det räcker så för min kur och inte är värst riskerna att hela familjen får problem med flyg och att alla får veta sanningen. Blir ett jävla liv då. Hoppas 17 dagar blir bra ändå, känner fortfarande ingen dipp som folk pratat så mycket om. Mindre kåt såklart, minskat mini lite på gymmet, gått ner en del i vattenvikt, kan ibland vara trött på dagarna men ledsen och sånt inte i närheten..

Tackar för alla hjälp!
Citera
2014-10-17, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest

Sluta snacka skit är du bussig.
Citera
2014-10-17, 19:32
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gunnar.Hermansson
Sluta snacka skit är du bussig.

Jag?! Vad va skitsnack? Med den kommentaren kräver jag ett fint utlägg av dej. Så kan jag rätta dej sen vännen
Citera
2014-10-17, 20:05
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark
Du har nog missat en del information innan, är redan på nolva dag 10 idag och dagen jag åker iväg är det dag 17. Jag tror att jag lyssnar på killen som säger att det räcker så för min kur och inte är värst riskerna att hela familjen får problem med flyg och att alla får veta sanningen. Blir ett jävla liv då. Hoppas 17 dagar blir bra ändå, känner fortfarande ingen dipp som folk pratat så mycket om. Mindre kåt såklart, minskat mini lite på gymmet, gått ner en del i vattenvikt, kan ibland vara trött på dagarna men ledsen och sånt inte i närheten..

Tackar för alla hjälp!

Aha, okej, missuppfattade lite då. Kan lägga till att 17 dagar PCT säkert kommer gå bra, inget att vara orolig för.
Citera
2014-10-17, 20:17
Medlem
Citat:
Jag?! Vad va skitsnack? Med den kommentaren kräver jag ett fint utlägg av dej. Så kan jag rätta dej sen vännen

Är beredd att hålla med Gunnar. Vi pratar om ena nu, vilket är en långsam ester.
Citera
2014-10-17, 20:39
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark

Tackar för alla hjälp!

bra beslut o ha en bra resa
Citera
2014-10-17, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SinnerByBirth
hann bara med tre dagar på dianabolen..
Har haft ont i mina pungkulor från och till nu i två dagar sen jag hoppa av.
Någon som kan beskriva vad som sker haha?

2 dagar?.. de låter ganska märkligt om du frågar mig har aldrig haft ont i mina bollar och vari on sen december.
upplever typ inte ens att dom krympt, dock har ju inte mkt till sats alla ggr, men de va inte din fråga.

meen, tror inte du ljuger och vet såklart att man kan få ont, inget märkligt med det, men 2dagar.. känns som du överdriver/nojjar sönder.

andra kanske har upplevt de så tidigt, då får dom svara på din fråga kan inte ge dej nå bra svar kändes ba jävligt märkligt måste jag säga.

den som inte håller med mig och är mer erfaren får gärna rätta mig. det har jag inget imot.

---

ta inte åt dej om du inte vill, inte riktat mot dej.

fattar inte hur folk tänker när dom går på en kur och sen hoppar av direkt? typ 3-4e sticket eller nån dag in på orala, börjar nojja ur och tror dom ska vakna upp med hängbröst, vakna upp flintskallig eller vad fan de nu kan vara.
det är biverkningar ni ska va medvetna om INNAN ni går på eran kur om man läst på, det är inte en dans på rosor att gå på aas jämt, den som tror de behöver fan inte ens tänka tanken på börja.

direkt allt inte känns 110% så får vissa otroliga hjärnspöken verkar de som, sluta kän efter varje sekund så känns de säkert mkt bättre.
njut!! ni är förfan på kur och ska växa, ta de som de kmr och va påläst så ni inte står som ett frågetäcken när man väl känner att nått är på tok.

inte fan går jag å klämmer på mina tuttar 24/7 och då har jag redan gyno!
inte bollarna för den delen heller, man ska inte jaga upp sig själv så mkt i onödan.

ajaj, jag har fått skit ont i benet öööö, JAA det är ditt första stick vafan tror du själv?! du är inte unik alla får ont. kom det som en nyhet??....
haltade som en jävla pirat men jag bet ihop och de gick över, jag visste redan att jag skulle få ont, inte trodde jag att de skulle göra så ont som jag fick men seriöst vissa är fan veka på riktigt.

var beredd på det värsta så mina biverkningar jag kännt har varit en barnlek.
då pratar jag om lixom synliga biverkningar, ont i bollarna/hår/gyno/finnar sånt skit.
för det är ju de alla nybörjare nojjar över, inte dom allvarliga biverkningar som inte syns.

alla får mer eller mindre biverkningar, men att dom skulle komma så hårt lixom 2-3v in på kuren...
känns ju som folk har psykos förfan.

fullfölj det ni startar mina vänner, är man påläst så vet man att saker och ting inte sker över en natt, ta de lugnt.

kalla mig obrydd eller omogen om ni vill, jag kör då mitt race och låter inga jävla hjärntroll stoppa mig över småsaker som inte är direkt livshotande på nått sätt.

riktigt tung anding att man nästan blir svimfärdig om man sprungit 200 meter, de är nått jag kan oroa mig för, men de är hjärtat mest jag blir orolig över då.
sånt anser jag såklart allvarligt och verkligen inte bra...

men jag kanske har en annan inställning, jag vill göra det här och inget jag kom på i förrgår..
verkar som vissa funderar 10 minuter och sen beställer. blir fan less på det!

nå?.. tror inte jag är ensam om att tycka såhär.

Mvh
Citera
2014-10-17, 23:42
Medlem
Citat:

ökar mest? hur har du fått för dej det?
jag tror du har läst fel i hans inlägg..

--

men sexlusten sticker ju iväg i princip direkt, gjorde de för mig. men gaina bäst dom första 6v, aldrig.

byter jag från tex testo -e till -c så får jag tillbaka den där sjuka sexlusten tvärt.. om jag tagit -e alt -c och sedan byter efter några vialer får jag fint drag i kallingarna igen under en kortare tid då sen planar det ut.

och det sker hyffsat fort efter bytet.

kanske va lite ot, men gissar på att andra också får det, för tror inte jag spec unik på nått vis.
och tror inte de har med märkerna och göra, fast har iofs bara kört 2 olika märken på testot.

hulk och pro medica
och de ena har inte kännts starkare än det andra så.
inte märkbar skillnad iaf.

VH
Citera
2014-10-17, 23:43
Medlem
Citat:

menar du vätska så har du delvis rätt. Menar du massa och styrka så har du fel.

Mellan vecka 6-8 så kickar testo C/E in på mig iallafal.. Håll ut ett tag till .
Senast redigerad av nwo123 2014-10-18 kl. 00:25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in